Ison ajotietokoneen asennus onnistuu vaikka check controlia ei olisikaan. Sitä toimintoa ei silloin yksinkertaisesti vaan ole, ei siinä sen ihmeellisempää.
Tämän säikeen toiseksi viimeisessä viestissä on mun kirjoittamat ohjeet, joilla sain ison ajotietokoneen toimimaan: http://www.btcf.fi/forum/showthread....9&page=2&pp=10
Tai ainakin melkein toimimaan, sillä tietokone piti koodata uudelleen. Kulutustoiminto ei ensin toiminut oikein, koska kone oli ollut alunperin kiinni Alpinassa. Myös code-toiminto alkoi toimia koodauksen jälkeen.
					Tämän säikeen toiseksi viimeisessä viestissä on mun kirjoittamat ohjeet, joilla sain ison ajotietokoneen toimimaan: http://www.btcf.fi/forum/showthread....9&page=2&pp=10
Tai ainakin melkein toimimaan, sillä tietokone piti koodata uudelleen. Kulutustoiminto ei ensin toiminut oikein, koska kone oli ollut alunperin kiinni Alpinassa. Myös code-toiminto alkoi toimia koodauksen jälkeen.
 ), mutta jollain muulla tekniikalla tai vuosimallilla saattaa olla vaikutusta, esim. ZKE IV tuli vuonna -94 ja siihen ainakin menee joku johto tuosta ajotietokoneesta. Aiemmin olen ymmärtänyt, että siirryttäessä 11-nappisesta 18-nappiseen ainoastaan Check Control -ominaisuus saattaisi toimiakseen vaatia uudelleenkoodausta (ja muut ominaisuudet toimisi joka tapauksessa), mutta "jacu":lla ei siis ollut tästä kyse, koska et edes asentanut CC-modulia, vai?
 ), mutta jollain muulla tekniikalla tai vuosimallilla saattaa olla vaikutusta, esim. ZKE IV tuli vuonna -94 ja siihen ainakin menee joku johto tuosta ajotietokoneesta. Aiemmin olen ymmärtänyt, että siirryttäessä 11-nappisesta 18-nappiseen ainoastaan Check Control -ominaisuus saattaisi toimiakseen vaatia uudelleenkoodausta (ja muut ominaisuudet toimisi joka tapauksessa), mutta "jacu":lla ei siis ollut tästä kyse, koska et edes asentanut CC-modulia, vai?
							
						 
							
						 
							
						 
							
						
Comment