Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 syö vettä

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ropes
    Bimmer Rookie
    • Nov 2007
    • 30

    #31
    Samaa hommaa meinaa olla 316sessa.. Ei kestä kauaan ku on paisari tyhjä.. Ärsyttää!!
    E60 520d LCI -08 M Sport

    Ei ku menox.. Heh.. Heh..

    Comment

    • armageddon
      Bimmer Fanatic
      • May 2007
      • 443
      • Kokkola

      #32
      Originally posted by ropes View Post
      Samaa hommaa meinaa olla 316sessa.. Ei kestä kauaan ku on paisari tyhjä.. Ärsyttää!!
      nah mulla auttoi vesipumpun vaihto... tarvikpumpun laitoin jossa oli kupari "turbiini" E34 525
      ei ne tehot vaan se kuski...

      Comment

      • ropes
        Bimmer Rookie
        • Nov 2007
        • 30

        #33
        Paljonko suurin piirtein makso tarvike pumppu?

        Ja oliko sulla samanlaisia ongelmia?
        E60 520d LCI -08 M Sport

        Ei ku menox.. Heh.. Heh..

        Comment

        • arisa
          Newbiemmer
          • Oct 2007
          • 6
          • Vantaa

          #34
          Originally posted by Chester^ View Post
          Jos kerran tekee lammikkoa alle niin eikö se sillon meinaa et se vuotaa jostain? Eli joku letku tai liitin löysällä!
          Niin mutta millä sitten selittää tuon vesihöyryn näköisen savutuksen ja tukkoisuuden aina käynnistäessä?

          Comment

          • armageddon
            Bimmer Fanatic
            • May 2007
            • 443
            • Kokkola

            #35
            Originally posted by ropes View Post
            Paljonko suurin piirtein makso tarvike pumppu?

            Ja oliko sulla samanlaisia ongelmia?
            olipa oli se oli varmaan se O-rengas jo finaalissa... se pumppu maksoi muistaakseni 47€ ja töihin mulla meni ulkona tehtynä 2 tuntii, ei muuten mut visko oli lujassa katoppa mun juttu aiheesta jos on visko lujilla
            ei ne tehot vaan se kuski...

            Comment

            • vilenius
              Newbiemmer
              • Nov 2007
              • 3

              #36
              Originally posted by Bouma View Post
              Sen verran vielä tarkisteltu että öljyjen sekaan vesi ei ole päässyt,öljykorkki ei ainakaan vaahtoa ja öljyt on pysyny ylärajassaan niinku pitää.Lattiamatto ei myöskään ole märkä.Paisarinkorkin vaihdoin 1.4 baarin korkkiin(edellinen 2 bar) ja uuden ilmausruuvin ostin kun kiristin itse sen rikki.Mutta johonkin se hävittää sen??:think

              Sellanen tuli huomattua että ajon aikana pistää lämmöt täysille niin okei se puhaltaa niin helvetin kuumaa mut sitten kun pysähtyy paikalleen 2-3min niin ei puhalla enää niin kuumaa mut pikkaisenkin kun antaa kierroksia niin sit se puhaltaa niin pirun kuumaa??Onko normaalia?:think:think
              mulla on sama ongelma ja ihmettelin pitkään mutta se johtui kun auto lämpes kunnolla alkoi paisuntasäiliön pohjasta vuotamaan paineet pihalle ei tiputellut vettä kuin tipan sillontällöin paikalla olessa eli se vesi tippuu ajonaikana kun paineet on korkeammalla eli oiskos siellä joku O rengas mennyt tai paisuntasäiliö ns. pehmentynyt kuten joku mulle asian ilmaisi

              Comment

              • Scyber
                Bimmer Fanatic
                • May 2006
                • 686
                • Hyvinkää

                #37
                mulla alavesiletku vuoti, korjattu

                nyt lämppärikennolle menevät letkut vuotaa konehuoneen puolelta

                Napalmi Tietotekniikka Oy - Tietokonehuolto ja kauppa Hyvinkäällä
                www.napalmi.com

                Comment

                • arisa
                  Newbiemmer
                  • Oct 2007
                  • 6
                  • Vantaa

                  #38
                  Ittellä näköjään kansi sökö, laitoin sitä syylärinpaikkaussementtiä kiertoon ja eikös alkanu helvetillinen savutus ja haisi prkl:n pahalle. Mitähän tommonen kansiremppa mahtaa kustantaa ja onko kenelläkään ehdottaa PK-seudulta mitään luotettavaa paikkaa homman hoitamiseen?

                  Comment

                  • K.S.
                    Bimmer Fanatic
                    • May 2006
                    • 649
                    • Espoo

                    #39
                    Originally posted by arisa View Post
                    Ittellä näköjään kansi sökö, laitoin sitä syylärinpaikkaussementtiä kiertoon ja eikös alkanu helvetillinen savutus ja haisi prkl:n pahalle. Mitähän tommonen kansiremppa mahtaa kustantaa ja onko kenelläkään ehdottaa PK-seudulta mitään luotettavaa paikkaa homman hoitamiseen?
                    Voi olla myös pelkkä tiiviste, kansi hyvällä säkällä kunnossa. Hintaharukka kansirempalle varmaan jotain -+800-2000e riippuen mitä kaikkea vaihdetaan samalla. Uuden tiivisteen saat asennettuna
                    500e, kansi tosin kannattaa samalla työstää läpi kun kumminkin pitää viedä koeponnistettavaksi koneistamoon.

                    takuumotin saa samaan hintaan tai halvemmalla, mutta se ei välttämättä ole hyvä..

                    Comment

                    Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎