Moriees!
Oliskohan tuohon veden katoamiseen jotain muuta järkevää selitystä ku kärtsänny kansipahvi? Vettä katoaa n. litra/200km eikä auton alle jää lammikoa. Jos lämppärinkenno vuotais tuolla tahdilla niin kai sitä nyt tulis jo sukillekkin? Öljyt oli ainaki viimeksi mustat ku katoin eikä jäähdytinneste mielestäni bensallekkaa haise... Sisälle ei meinaa lämmintä saada kirveelläkää joten jonkinlaista vedenkierto-ongelmaakin lienee. Miten tuo järjestelmän ilmaus pitäis oikeen oikeesti tapahtua?
Lämmöt saa tasaisella vedätyksellä nousemaan aika tehokkaasti mut se varmaan johtunee siitä että kokeilun aikana vettä oli jo liian vähän..? Ja jos tässä pahvin vaihtoon joutuu niin kannattaako ostaa alkuperäinen vai pärjääkö tarvikkeella? Kauankohan vaihtoon saa tuhrattua aikaa ja onko jotain erityistä huomioitavaa?
Kone on siis 316i M43
KIITTOOS!
Oliskohan tuohon veden katoamiseen jotain muuta järkevää selitystä ku kärtsänny kansipahvi? Vettä katoaa n. litra/200km eikä auton alle jää lammikoa. Jos lämppärinkenno vuotais tuolla tahdilla niin kai sitä nyt tulis jo sukillekkin? Öljyt oli ainaki viimeksi mustat ku katoin eikä jäähdytinneste mielestäni bensallekkaa haise... Sisälle ei meinaa lämmintä saada kirveelläkää joten jonkinlaista vedenkierto-ongelmaakin lienee. Miten tuo järjestelmän ilmaus pitäis oikeen oikeesti tapahtua?
Lämmöt saa tasaisella vedätyksellä nousemaan aika tehokkaasti mut se varmaan johtunee siitä että kokeilun aikana vettä oli jo liian vähän..? Ja jos tässä pahvin vaihtoon joutuu niin kannattaako ostaa alkuperäinen vai pärjääkö tarvikkeella? Kauankohan vaihtoon saa tuhrattua aikaa ja onko jotain erityistä huomioitavaa?
Kone on siis 316i M43
KIITTOOS!
Comment