Announcement

Collapse
No announcement yet.

318 i heittäytyi mykäksi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • T3
    BTCF Member
    • Oct 2003
    • 8530
    • Karhe

    #46
    Onko värinänvaimentimen kunto tarkistettu? Eli ehjä asentotunnistin kyllä lukee triggeripyörän hampaita, mutta jos kumiripustettu värinänvaimennin on rikki ja kääntynyt hiemankin sivuun, lukee tunnistin pyörää väärin ja ei käynnisty. M40/42-moottoreista noita ainakin on mennyt vanhemmiten. Voisiko tässä olla sama ongelma:think
    .

    Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

    Comment

    • JiiVee92
      BTCF Member
      • Mar 2017
      • 929
      • Kouvola/Myllykoski

      #47
      Originally posted by T3 View Post
      Onko värinänvaimentimen kunto tarkistettu? Eli ehjä asentotunnistin kyllä lukee triggeripyörän hampaita, mutta jos kumiripustettu värinänvaimennin on rikki ja kääntynyt hiemankin sivuun, lukee tunnistin pyörää väärin ja ei käynnisty. M40/42-moottoreista noita ainakin on mennyt vanhemmiten. Voisiko tässä olla sama ongelma:think
      Ja silloin ei myöskään koneen kertoma sytkäennakko pidä paikkaansa. Eipäs tullut yhtään mieleen siellä paikanpäällä.
      EX: Ford mondeo -96 "isiliisinki" | BMW E39 523iA toukka -98 "äitiliisinki" R.I.P| Mazda 626 LX 2.0 -86 R.I.P| BMW E36 318i -91 "ei vähäpäästöinen" | E39 525iA toukka -03
      NYT: E61 530xd -08 käyttis
      Ista+,ista-p, Inpa, Winkfp, NCS-Expert, Esys ja icom löytyy vikakoodien lukemiseen, nollaamiseen, pieniin koodausjuttuihin, ohjainlaitteiden päivittelyihin ja muuhun ihmettelyyn.

      Comment

      • Jimmy2
        Newbiemmer
        • Dec 2018
        • 27
        • Hamina

        #48
        Auto on nyt tilapäisesti laitettu ulos , eli tilanne tauolla ,MUTTA mikä "värinän vaimennin "? asento tunnistinhan on pultilla kiinni suoraan lohkossa , eihän sitä saa paikalleen kuin yhdessä asennossa ?

        Comment

        • BeamR
          BTCF Member
          • Jul 2007
          • 13363
          • Espoon takametsät

          #49
          Originally posted by Jimmy2 View Post
          Auto on nyt tilapäisesti laitettu ulos , eli tilanne tauolla ,MUTTA mikä "värinän vaimennin "? asento tunnistinhan on pultilla kiinni suoraan lohkossa , eihän sitä saa paikalleen kuin yhdessä asennossa ?
          kampiakselin päässä olevassa hihnapyörässä kumilätty. kumilätty paskana -> hihnapyörä kulkee miten sattuu -> ei osu asentotunnistimeen oikein -> auto ei käy.
          F46 Gran Tourer -20
          Boxster 2.5 -97

          Comment

          • Jimmy2
            Newbiemmer
            • Dec 2018
            • 27
            • Hamina

            #50
            Originally posted by BeamR View Post
            kampiakselin päässä olevassa hihnapyörässä kumilätty. kumilätty paskana -> hihnapyörä kulkee miten sattuu -> ei osu asentotunnistimeen oikein -> auto ei käy.
            Ok , kiits ,vinkistä tämän voisi tutkia seuraavaksi.

            Comment

            • Jimmy2
              Newbiemmer
              • Dec 2018
              • 27
              • Hamina

              #51
              Näyttääpä sille että ratkaisu häämöttää ,tuo triggeri kehä , oli irti kampiakselin laipasta .
              Attached Files

              Comment

              • T3
                BTCF Member
                • Oct 2003
                • 8530
                • Karhe

                #52
                Originally posted by Jimmy2 View Post
                Näyttääpä sille että ratkaisu häämöttää ,tuo triggeri kehä , oli irti kampiakselin laipasta .
                .

                Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

                Comment

                • Jimmy2
                  Newbiemmer
                  • Dec 2018
                  • 27
                  • Hamina

                  #53
                  Noniin kone käy . Kiitokset kaikille Ja tietenkin T3 super isot kiitokset napakymppi vinkistä ,oli kyse täsmälleen siitä mitä epäilit ,eli kahdesta osasta koottu kampiakselin hihnapyörä jossa ulkokehällä ajoitus sytytykselle , oli revennyt liimauksistaan. Hämmästyttävää on että läppärille ei kone antanut mitään virhe ilmoitusta sytytykseen liittyen vaikka se juuri oli tietysti niin päin honkia kuin olla voi. ts, ei tietenkään riitä puristukset kipinä ja bensan saanti jos sytkä ajoitus täysin pielessä ,niin se riittää viaksi ,ei polta edes start up,ia.


                  Liimattiin osat yhteen PU liimamassalla, netistä löydetyllä kuvalla sihdattiin ajoitus mahd, kohdalleen. itse liimattuun osaanhan ei oikein tässä kohtaa voi luottaa.eli nyt hakusessa käytettynä ko. osa .uusi näyttäisi maksavan n.300 € joka on paljon enemmän kuin auton arvo. Vaikka mistä sitä tietää kuinka kauan tuo itse liimattuna kestää ? ja jos irtoaakin niin auto vaan sammuu, mitään ei hajoa ,paitsi hermot jos sammuu keskelle risteystä.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎