Moi.
Luultavasti miljoona vaihtoehtoa vian lähteeksi, mutta pihassa siirsin muuten suht´hyvin pelittänyttä -95 E36 328-matikkia muutaman metrin.
Parin päivän päästä startti pyöritti, mutta auto ei käynnistynyt, ei edes starttispreillä kokeilemalla (jolla aikoinaan sain kartotettua vian bensapumppuun…). Normi kesäsadekin taisi olla välissä.
Oikeastaan ainoa, mitä välillä tein, oli sähköpeilien vaihto ehjistä lätkämailoista ehjiin sporttipeileihin (peilien piuhat irti – vaihto – piuhat kiinni). Pari kertaa olen avannut välillä takarontin kantta. Siinä kaikki.
Näissä taitaa olla hienostunut ajonestokin, mutta eikö sen pitäisi ehkäistä myös startin pyörittämisen? Molempia avaimiani olen kokeillut.
Paha alkaa osia vaihtamalla vikaa kartottamaan. Ja vuosi vuodelta vikakoodeja lukevia firmoja alkaa olla yhä vähemmän. Esim. Hämeen Autosähkössä Hämeenlinnassa ei saatu selvitettyä -93 E36:n air bägin ”valonlähdettä”.
Mitäs SINÄ tässä tilanteessa tekisit?
Luultavasti miljoona vaihtoehtoa vian lähteeksi, mutta pihassa siirsin muuten suht´hyvin pelittänyttä -95 E36 328-matikkia muutaman metrin.
Parin päivän päästä startti pyöritti, mutta auto ei käynnistynyt, ei edes starttispreillä kokeilemalla (jolla aikoinaan sain kartotettua vian bensapumppuun…). Normi kesäsadekin taisi olla välissä.
Oikeastaan ainoa, mitä välillä tein, oli sähköpeilien vaihto ehjistä lätkämailoista ehjiin sporttipeileihin (peilien piuhat irti – vaihto – piuhat kiinni). Pari kertaa olen avannut välillä takarontin kantta. Siinä kaikki.
Näissä taitaa olla hienostunut ajonestokin, mutta eikö sen pitäisi ehkäistä myös startin pyörittämisen? Molempia avaimiani olen kokeillut.
Paha alkaa osia vaihtamalla vikaa kartottamaan. Ja vuosi vuodelta vikakoodeja lukevia firmoja alkaa olla yhä vähemmän. Esim. Hämeen Autosähkössä Hämeenlinnassa ei saatu selvitettyä -93 E36:n air bägin ”valonlähdettä”.
Mitäs SINÄ tässä tilanteessa tekisit?
Comment