oliko se vaalee savu sit vaan vesihöyryä? meinaan itellä tulee sitä kans eikä kulutuskaan niin pieni ole vaikka onkin 320i menee kaupunki ajossa semmonen 13 litraa ja kaikki päästöt on ollu kohillaan eikä vikakoodeja ollu ku luetutin ne just... ja mulla toi kierrosten hummaaminen johtu just siitä kumiletkusta minkä sä olit vaihtanu ja mulla loppu hummailut ku seinään...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Vaikka mitä ongelmia E36:essa
Collapse
X
-
Nonii, perjantaina soittivat Hartikaiselta. Ne oli ollu yhteydessä bemarin maahantuojaan ja sieltä kerrottiin että ohjelmiston kyllä voi päivittää, mutta varsinaisesti lambdan rikkoutumisen aiheuttaa pakoputkeen pääsevä kosteus. Ja neuvoksi annettiin että äänenvaimentimeen pitäs porata pieni reikä josta tämä kosteus sitten pääsis pois ja lambdaki alkas kestämään.
Aika oudolta kyllä kuulostaa, mistä vitusta sinne putkeen kosteus pääsisi?
Comment
-
-
Originally posted by Ville-325Aika oudolta kyllä kuulostaa, mistä vitusta sinne putkeen kosteus pääsisi?F10 530d semiVOLL
ex. E90 320d M-Sport '06
ex. E39 523i M-Sport '00
ex. E36 325i Coupe '92
ex. E30 316i '89
Comment
-
-
Originally posted by Neutrone View PostKun se tosiaan putkee on eikä tankoo ni sieltähän se kosteus sinne ui mistä pakokaasut tulee ulos. Kuuma pönttö ja ku auton sammutat ni sinne kondensoituu vettä pikkuhiljaa. Vielä jos ulostulot sojottaa ylöspäin ni sillon sinne jo sataa sitä.
Melko oudolta kuullostaa et se oikeesti ois kondensivesi joka lamdoja rikkos, mitäs luulette kauanko se vesi viihtyy siellä lambdan kohdilla, joka on ennen kattia, jossa lämmöt on jo hetki käynnistyksen jälkeen 100+++astetta
Ai nii.. Kaverilla oli vastaavanlaisia ongelmia + hukkasi jäähdytin nestettä, aikansa tappeli autonsa kanssa vaihteli lambdoja ym antureita. Sit kun kansi avattiin, niin halkihan se oli.Last edited by Jonte84; 24-12-2008, 09:41.
Comment
-
-
Originally posted by Jonte84 View PostTai sit se kosteus on jäähdytin nestettä... joka kyllä rikkoo lamdan.
Melko oudolta kuullostaa et se oikeesti ois kondensivesi joka lamdoja rikkos, mitäs luulette kauanko se vesi viihtyy siellä lambdan kohdilla, joka on ennen kattia, jossa lämmöt on jo hetki käynnistyksen jälkeen 100+++astetta
Ai nii.. Kaverilla oli vastaavanlaisia ongelmia + hukkasi jäähdytin nestettä, aikansa tappeli autonsa kanssa vaihteli lambdoja ym antureita. Sit kun kansi avattiin, niin halkihan se oli.
Litra bensaa palaessaan tuottaa jäännökseksi muiden jäämien ohella suurinpiirtein litran vettä.
Tämä vesi jää putkistoon varsinkin pätkäajossa samoin kun se näkyy höyrynä pakokaasuissa.
Lisäksi sitä vettä menee kampikammioon huohotuksen myötä ja sitten taas pakkasella ihmetellään huohotinlinjojen jäätymistä....Mikä laulaen tulee, se tulee.
BMW E39 M5, vm. 2002
Comment
-
-
Originally posted by Ville-325 View PostJa neuvoksi annettiin että äänenvaimentimeen pitäs porata pieni reikä josta tämä kosteus sitten pääsis pois ja lambdaki alkas kestämään.
Comment
-
-
Originally posted by VilleVee View PostJa jos äänenvaimentimessa on reikä, ei pakokaasuarvoja saa mitattua luotettavasti? Siinä voipi olla sit ihmettelemistä leimalla...Nyk: GSX1300R -00
Ex:E61 525ia -06, E39 528i -00 M-Sport, E34 540ia -92, E30 Cabrio M50B25, E34 535i, E30 325i Cabrio, E34 520i 24V-
---------------------------------------------
-Official member of BTCF-Sauna Team-
---------------------------------------------
Comment
-
-
Originally posted by VilleVee View PostJa jos äänenvaimentimessa on reikä, ei pakokaasuarvoja saa mitattua luotettavasti? Siinä voipi olla sit ihmettelemistä leimalla...
Comment
-
Comment