Nostetaas tää ylös... 8) Elikkä, onko tietoa kuinka usein on suositus vaihtaa Bemariin noi vaihteistoöljyt? :roll:
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Vaihde kakistelee (e36)
Collapse
X
-
Originally posted by fastandfuriousNostetaas tää ylös... 8) Elikkä, onko tietoa kuinka usein on suositus vaihtaa Bemariin noi vaihteistoöljyt? :roll:
Edit: Ja eiköhän päde myös E36:een
Comment
-
-
Originally posted by toni78olisko jollain käytännön vinkkiä miten öljyt saa laatikkoon vai pitääkö jokun "pumppu" hommata ?
Tämänkin ohjeen olisit saanut myös käyttämällä searchia.
Comment
-
-
Oon vähän yössä joten kysyn, että mikä se "pönttö" sitten on kun mulla näkyy konetilassa sellanen n. 12 cm halkasijaltaan oleva kierrettävä kansi, jossa lukee isolla ATF? Jos vaihdan lootaan öljyt niin poistanko vanhat pohjaropusta ja paan uudet konehuoneen kautta vai mitä hä? Auto näkyy sigussa.E61 525d LCI
Comment
-
-
Originally posted by Ha2Oon vähän yössä joten kysyn, että mikä se "pönttö" sitten on kun mulla näkyy konetilassa sellanen n. 12 cm halkasijaltaan oleva kierrettävä kansi, jossa lukee isolla ATF? Jos vaihdan lootaan öljyt niin poistanko vanhat pohjaropusta ja paan uudet konehuoneen kautta vai mitä hä? Auto näkyy sigussa.
Comment
-
-
Originally posted by heksuOriginally posted by Ha2Oon vähän yössä joten kysyn, että mikä se "pönttö" sitten on kun mulla näkyy konetilassa sellanen n. 12 cm halkasijaltaan oleva kierrettävä kansi, jossa lukee isolla ATF? Jos vaihdan lootaan öljyt niin poistanko vanhat pohjaropusta ja paan uudet konehuoneen kautta vai mitä hä? Auto näkyy sigussa.E61 525d LCI
Comment
-
-
Jos ongelmana on vaihteensiirto, ja meinaa parantaa sitä öljyt vaihtamalla, niin homma ei välttämättä onnistu jos sinne laittaa halvimmat eteentulleet liemet. Etenkään kun litratilavuus on sen verran pieni että ei tuosta saa elämää suurempaa menoerää aikaan.- 330d E91 LCI - 320d E91 - 330ia M-sport '00 - 325πM coupé '94 - 316i 2.0/4 touring '98 - SLK 230K AMG Designo -
Comment
-
-
Nostetaanpa ylös tämäkin aihe! Itsellä olis edessä laatikon öljyjen vaihto/vaihdattaminen. Antakaapa vielä vinkkiä mikä olisi hyvä merkki tai laatu. Vaihteenvaihto on omassa autossakin melko kankeaa ja sanoisko töksähtelevää (varsinkin juuri tuo 1 -> 2) ja jos joku tosiaan on löytänyt jonkun jeesusöljyn joka tilannetta parantaa, niin hieno homma
Comment
-
-
eri loota
nyt kyseessä eri auto eli 520 -91. Onko muilla ollut ongelmia MANUAALIvaihteiston kanssa jos olette laittaneet normaali vaihteistoöljy sinne. Itse vaihdoin Mobil GX-A 80W:t sisään kun KL-Varaosissa kirjasta niin myyjä katsoi ja huononi huomattavasti. En tiedä mitä siellä ennen oli, mutta paljon sieltä ei öljyä pois tullut ja silti oli parempi kuin nyt.
Seuraaviksi lootaöljyiksi
1) Normi ATF Dexron II/III-luokituksella
2) Täyssynteettiset manuaalivaihtoistoöljyt
3) CAstrol transmax Z
3) olisi luultavasti paras?, mutta aina ei viitsisi ostaa kalleinta.G30 520d xDrive
EX: F10 520d, Passat 3BG, E34 520i -91
Comment
-
Comment