Saa ostettua pelkkiä lasejakin. Kysele vaikka tuolta niitä -> www.kl-varaosat.fi
sigpic
Originally Posted by jari kihlman "BMW:n E39 on laadukkaimpia BMW:n malleja, joita tehtaalta on koskaan ulos rullannut", se pitää kyllä paikkaansa.
Kyllä niitä saa erikseen... Juurikin tuolta kl-varaosilta ainakin, ja voit siinä samalla sitten tiivistää sen umpion ja lasin välisen kohdan paremmin, jos sattuu oleen akvaario-ongelmia ;p Tiiviste/tiivistemassa tai jotain
Kyllä niitä saa erikseen... Juurikin tuolta kl-varaosilta ainakin, ja voit siinä samalla sitten tiivistää sen umpion ja lasin välisen kohdan paremmin, jos sattuu oleen akvaario-ongelmia ;p Tiiviste/tiivistemassa tai jotain
Eli mulla on lyhkästen valojen lasit palanut ihan keltaisiksi!
Saako niitä ostettua irtokamana vai onko koko umpion vaihto edessä??
Mulla on tuommoiset pelkät lasit jäänyt ylimääräiseksi..
Mutta luulisi että se lasi tulisi kirkkaaksi jos hankaisi jollain aineella??
Tuskin se lasi itse keltaiseksi muuttuu??
Mulla on tuommoiset pelkät lasit jäänyt ylimääräiseksi..
Mutta luulisi että se lasi tulisi kirkkaaksi jos hankaisi jollain aineella??
Tuskin se lasi itse keltaiseksi muuttuu??
Oon käsittänyt, että ne sisemmät "lasit" olisi muovia, ja ne kellertyy ajanmittaan.. Itsellä sama juttu!Oisko syynä esim, että joskus on ollut jollain liian tehokkaat polttimot ja käyny vähän liian kuumana... Odotan mielenkiinnolla, korjaus vinkkejä..Tosin tästä on keskusteltu ennenkin tuloksetta...
--------------------------------------------------- E91 325d M-Sport ex. E36 320 coupe -97, E46 320 sedan -99, Audi A3 2,0 Fsi -04, E46 330iA-02, Skoda Octavia RS -07, z3 roadster 1.9 -98
Ite olen käsittäny että siellä on "linssit" jotka kellertyy lämmön jne takia kun liian tehokkaat polttimot ollut. Ja käsittääkseni ei oo keinoo millä noita korjailla muutako uutta tilalle.
P.S. Oha noita umpioita aika huokeeseen hintaa myydään osia puolellakin..
Linssit saa kyllä putsattua, mutta heijastin on muovia ja se "hopea" kun kuluu tarpeeksi pois lämmön yms vaikutuksesta niin siihenpä valoisuus loppuu. Ja käsittääkseni heijastinta ei saa irto-osana.
Eli mulla ei ole ulommassa lasissa/muovissa mitään vikaa vaan siinä sisemmässä pyöreässä mikä on vaan lyhyille.
Se on ihankuin sulanut joskus...
Joskus selasin tota KL-Varaosien luetteloa enkä tiennyt tarkoittaako ne sisempiä pyöreitä vai niitä koko umpion ulompia muoveja.?
Eli mulla ei ole ulommassa lasissa/muovissa mitään vikaa vaan siinä sisemmässä pyöreässä mikä on vaan lyhyille.
Se on ihankuin sulanut joskus...
Joskus selasin tota KL-Varaosien luetteloa enkä tiennyt tarkoittaako ne sisempiä pyöreitä vai niitä koko umpion ulompia muoveja.?
tarkoittaa niitä koko umpion laseja, sisempi eli umpioiden laseja/muoveja ei saa, täytyy vaihtaa koko umpio!
Eiköhän jatketa meikäläisen ongelmalla tähän topiciin...
Autona E36 320 coupe -94
Kuskinpuolen etuvalon kans on välillä vähän ongelmaa. Eli ku käynnistää auton ja vääntää valot päälle, niin just tuo kuskinpuolen lähivalo ei syty kunnolla vaan jää sillain todella himmeästi palamaan.
Syttyy sitten kunnolla kun vilkauttaa pitkiä (vaikka tätäkään se ei tee aina). Ja jos ei syty tuolla vilkautuksella, niin eipäs pala se kuskinpuolen pitkäkään... Outoa?!?
Tänään tein semmosen liikun, että vaihdoin lähivalon polttimon ja vähän pihdeillä puristin liitintä kireämmäksi (ku tuntu niin löysältä), koska liittimen päällä oleva suojamuovi oli todella haperoa - murtui käsiin ku otin sitä irti. Laitoin kutistesukkaa sen päälle, ku se on niin helppoa.
Mutta sama ongelma jatkuu edelleen.... Eli miten nuo valot on toiminnassa keskenään? Ku kerta pitkiä vilauttamalla saa lähivalon palamaan kunnolla.. Jossain täytyy mun mielestä olla heikko liitos tai semmonen että ei saa kunnolla kosketusta. Vai onko guruilla mitään ideoita??
Mitäs te nyt höpisette...kaikki osat umpioon kyl saa tilattua erillisenä osana...ainakin itse kävin kysymässä bmw liikkeestä umpion koko runkoa niin tilaustavarana tulee...mutta pirun tyyristä ku se takaosa maksoi jotain 75 euroa kpl..
jos selailette www.realoem.com niin huomaa että jokaisella nippelillä näyttää olevan oma sarjanumeronsa jonka saa tilattua mutta hinta pompsahtaa ja tulee jopa edullisemmaksi ostaa melkeen uudet umpiot..
En mä kyllä löytänyt mistään että sen pyöreän linssin sais ostettua erikseen... :S
Se on kyllä totta että kannattaa melkein ostaa jo uudet umpiot noilla hinnoilla.
Comment