Tulinpa tossa miettineeksi että vieköhän meikäläisen 320 ihan sen verran kun pitäs. Mietin asiaa jo kesällä kun vei kaupungissakin n. 15l satasella mutta pistin sen leveitten renkaitten piikkiin (215/40 ja 245/35 kumit) mutta sama touhu jatkuu nyt vaikka alla on 185/65 kitkat. Eli kaupungissa kulutus on siinä 15 l satasella vaikka yrittää ajaa todella nätisti ja osa ajosta (25%) on jopa maantietä. Ja moottoritielläkään ei tunnu pääsevän alle kympin...Mitäs muitten 320:set vie?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
320i E36 bensankulutus
Collapse
X
-
kyllä mullakin aikoinaan kympin vei ajoi sitten miten päin tahansa, mutta kannattaa nyt ilmavuodot ja lambda anturin toiminta kyllä tarkastaa tuntuu aika kovalta tuo 15l sataselle... Olen joskus kuullut että matkassa on päästy 7l tuntumaan en minä mut mun autolla kylläkin, seuraava omistaja semmoisia ilmoitteli... Koneen päässä oli vielä tomaattilaatikkoF11 535xd, Vw tiguan 2.0tdi 4 motion
Comment
-
-
Omalla pääsee kaupungissa ajelemalla ja vähä kumia kärryyttämällä 550-600km 50litralla..
Matkassa vei 7-8litraa..Meno matkalla tuo 8 tullessa vähä päälle 7L...
Ja koneena M50B20 VANOS.Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
-
Itsellä keskikulutus noin 10 l/100km, maantiellä 6-8 l/100 km. Auto e34 m50b20.
Voin lyödä pääni vetoa, että jos sulla on kevyt kaasujalka niin 15 litraa ei vie millään ilman jotain vikaa. Näillä (m50-koneilla) pitäisi päästä vain noin 1-2 l/100km isommalla kuin jollain 1.6 litraisella riisillä.G30 520d xDrive
EX: F10 520d, Passat 3BG, E34 520i -91
Comment
-
-
Itellä ei laahaa jarrut ja silti vanteet pölyssä..Eli aika huono siitä lähtee sanomaan.
Sitä paskaa kun tulee niihi vanteisiin muualtakin ku jarruista.
Mutta helpoin on tunkkaa autonpää ilmaan ja pyörittää pyöriä..Siinä samalla näppäränä kaverina selvität onko sulla lukkoperää vai ei..Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
Comment