Käytin Coupea tänään pesukadulla pesussa, kuivauksen jälkeen laitoin käyntiin, kulki n. 5 m,jonka jälkeen kierrokset hummas pari kertaa 400-1200 välillä ja sit sammui. Sen jälkeen ei lähde käyntiin millään. Kun kääntää virrat päälle, kierroslukumittari alkaa heilahdella holtittomasti aivan alas kulutusmittarin päälle saakka. Sätkii miten sattuu. Myös kulutusmittari heilahtelee välillä. Bensapumpun tarkistin että surisee kun virrat kääntää päälle, eli pumppu todennäköisesti pelaa. Missä vika, missä kosteutta? Autohan on siis E36 325 Coupe, 1993.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 325 -93 Ei käynnisty, mittarit sekoilee!!
Collapse
X
-
Originally posted by PalleKäytin Coupea tänään pesukadulla pesussa, kuivauksen jälkeen laitoin käyntiin, kulki n. 5 m,jonka jälkeen kierrokset hummas pari kertaa 400-1200 välillä ja sit sammui. Sen jälkeen ei lähde käyntiin millään. Kun kääntää virrat päälle, kierroslukumittari alkaa heilahdella holtittomasti aivan alas kulutusmittarin päälle saakka. Sätkii miten sattuu. Myös kulutusmittari heilahtelee välillä. Bensapumpun tarkistin että surisee kun virrat kääntää päälle, eli pumppu todennäköisesti pelaa. Missä vika, missä kosteutta? Autohan on siis E36 325 Coupe, 1993.
-
-
Vesireiät tukossa..
Älä mene millää puhaltimilla kuivailee sitä sisältä..Paperilla imetät enimmät vedet ja sitte vaikka patterin päälle lämpenee. Kaiketi kannattaa purkaa se kokonaan pois sieltä kotelostaan..Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
-
Eilen illalla purin DME:n, kuivasin paperilla kevyesti painellen piirilevyn molemmat puolet ja laitoin yöksi uunin päälle kuivumaan. Tänä aamuna kuivattelin sisätilan lämmittimellä moottoritilasta kotelon jossa boksi sijaitsee.
Kasasin DME:n mikä vaikutti hyvin kuivuneen ja asensin paikalleen. Auto käynnistyi, mutta tyhjäkäynti kierrokset seilaa 400-600 r/min, savuttaa ja röpöttää niin helvetisti ja sammahtelee. Eli ei kestä käynnissä. Kaasua painaessa kierrokset nousee, mutta savuttaa ja kun nostaa jalan polkimelta niin sammuu... Että näin. Mitäs sitten, oisko jollain tiedossa käytettyä DME:tä? BOSCH 0 261 200 413
Comment
-
-
Originally posted by PalleEilen illalla purin DME:n, kuivasin paperilla kevyesti painellen piirilevyn molemmat puolet ja laitoin yöksi uunin päälle kuivumaan. Tänä aamuna kuivattelin sisätilan lämmittimellä moottoritilasta kotelon jossa boksi sijaitsee.
Kasasin DME:n mikä vaikutti hyvin kuivuneen ja asensin paikalleen. Auto käynnistyi, mutta tyhjäkäynti kierrokset seilaa 400-600 r/min, savuttaa ja röpöttää niin helvetisti ja sammahtelee. Eli ei kestä käynnissä. Kaasua painaessa kierrokset nousee, mutta savuttaa ja kun nostaa jalan polkimelta niin sammuu... Että näin. Mitäs sitten, oisko jollain tiedossa käytettyä DME:tä? BOSCH 0 261 200 413BMW 530iA Touring -05
Comment
-
-
Originally posted by PalleEilen illalla purin DME:n, kuivasin paperilla kevyesti painellen piirilevyn molemmat puolet ja laitoin yöksi uunin päälle kuivumaan. Tänä aamuna kuivattelin sisätilan lämmittimellä moottoritilasta kotelon jossa boksi sijaitsee.
Kasasin DME:n mikä vaikutti hyvin kuivuneen ja asensin paikalleen. Auto käynnistyi, mutta tyhjäkäynti kierrokset seilaa 400-600 r/min, savuttaa ja röpöttää niin helvetisti ja sammahtelee. Eli ei kestä käynnissä. Kaasua painaessa kierrokset nousee, mutta savuttaa ja kun nostaa jalan polkimelta niin sammuu... Että näin. Mitäs sitten, oisko jollain tiedossa käytettyä DME:tä? BOSCH 0 261 200 413
Sitten kun saat tomimaan niin laita silikoonia tiivisteeksi sinne muovikannen tiivisteiden päälle, niin ei pääse vesi uudestaan boxin kämppään.Last edited by JanisHell; 16-12-2005, 12:18.325i -93 E36
Comment
-
-
Mulla teki ton ihan saman viime kesänä pesun jälkeen.Röpötti niin saakelisti,sammuili,tyhjäkäynti seilas ja mustaa savua tuuppas putkesta ja ei kestänyt kunnolla kaasua kun tuntu et tukehtuu saman tien.Boksi kun pääsee kastumaan ni se maadottaa sitä kautta ja sit tuuppaa jakotukista niin paljon bensaa ku vaan mahdollista:(Mittasin eka bensan paineet ja oli ok,sit boksi pariks päiväks kuivumaan sisälle-->boksi kiinni ja toimi taas...
Comment
-
Comment