memebuy23buy

325 e36 virittäminen?????

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Sickness
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2003
    • 1923
    • Helsinki

    #16
    Originally posted by speedman
    en ole idiootti!!!


    Mitä jos laittaisit pari huutomerkkiä lisää, niin pointti voisi mennä paremmin perille?
    E39 520iA -02

    Comment

    • Slow_M3
      Bimmer Fanatic
      • Dec 2004
      • 779

      #17
      Originally posted by Sickness


      Mitä jos laittaisit pari huutomerkkiä lisää, niin pointti voisi mennä paremmin perille?
      Touche.
      sigpic

      Comment

      • nootti84
        Bimmer Fanatic
        • Nov 2002
        • 618
        • Kajaani

        #18
        Originally posted by Sickness


        Mitä jos laittaisit pari huutomerkkiä lisää, niin pointti voisi mennä paremmin perille?
        Niin juuri, laitappa vaikka ensimmäiseksi sun noin budjetti niin kaikkien on helpompi antaa neuvojaan! Jos rahasta ei ole kiinni niin äkkiä remmiä vain sinne koneeseen! Ensimmäiseen kysymykseen vastaan sen verran että ruoka ei noilla virityksillä lopu! Niin monessa 325i e36 olen nähnyt/ollut laittamssa putkisto,pakosarja,vapari&teholastu yhdistelmää ja tulos on aina sama syönti kasvaa,äänet kovenee ja useimmiten kiihtyvyys/kulku tuntuu vain kuskin päässä...! (no alakierroksille vähän lisää voimaa )
        "Tekemätöntä ei saa tekemättömäksi."


        http://www.onnelanmatkailu.fi/ Rallia, elämyksiä ja illanviettoa ryhmille, firmoille jne...

        Comment

        • speedman
          Newbiemmer
          • Feb 2006
          • 18

          #19
          jep. jep. tehää tällei et käytän ton penkis ja ja me mittaamme gps:llä suoritusarvot 0-100. 100-150. 0-400m ja huiput... tietenkin "suljetulla alueella" heh heh hee... eli siin testis on kiinni pelkästään putkisto, pakosarja, bmc-putsari, ja lastu... eli tollaselle paketille tulee hintaa n.1600 e ja lähtötehot on siis n.192 hp ja vääntö n.245 nm nuo kiihtyvyydet mitataan kyl vast sitten kupitoa on tiessä vähän paremmi... ja annan kyl rehellisen persedynon, ku ei oo tarvetta ylistää tota autoo turhaan!

          Comment

          • JanisHell
            Bimmer Fanatic
            • Jun 2004
            • 410

            #20
            Originally posted by speedman
            jep. jep. tehää tällei et käytän ton penkis ja ja me mittaamme gps:llä suoritusarvot 0-100. 100-150. 0-400m ja huiput... tietenkin "suljetulla alueella" heh heh hee... eli siin testis on kiinni pelkästään putkisto, pakosarja, bmc-putsari, ja lastu... eli tollaselle paketille tulee hintaa n.1600 e ja lähtötehot on siis n.192 hp ja vääntö n.245 nm nuo kiihtyvyydet mitataan kyl vast sitten kupitoa on tiessä vähän paremmi... ja annan kyl rehellisen persedynon, ku ei oo tarvetta ylistää tota autoo turhaan!
            Öö eiks noikin täpäkät olis kannattanut säästää, vaikka siihen turbon ihmeen vtt testiin?
            325i -93 E36

            Comment

            • Suutari
              Bimmer Enthusiast
              • May 2003
              • 3064
              • Suomi

              #21
              edit.
              91mm iskulla oleva 3.2L M3 kampiakseli on tuon hintanen ...
              3.0L akseli huomattavasti kalliimpi! n.1900e+raskaampi.
              näin ainakin etk:n mukaan.

              sitten tosiekseen kyllä tuolla rahalla olisi kannattanut laittaa vaikka 3.0L v8 tai se 2.8L.

              mielenkiinnolla odotellaan dynolukemia
              Turbocharging is nice, but I´d rather be also blown!
              -Official BTCF-Sauna Team-
              -Official BTCF-Jusauksen allasteam-
              -Team BTCF Top Alcohol-
              -Team Pimp My Bride-
              TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm)
              R.I.P. 1K MOTORSPORTS
              R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30,
              526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.

              Comment

              • NHB
                Bimmer Enthusiast
                • Apr 2003
                • 1120

                #22
                Originally posted by speedman
                jep. jep. tehää tällei et käytän ton penkis ja ja me mittaamme gps:llä suoritusarvot 0-100. 100-150. 0-400m ja huiput... tietenkin "suljetulla alueella" heh heh hee... eli siin testis on kiinni pelkästään putkisto, pakosarja, bmc-putsari, ja lastu... eli tollaselle paketille tulee hintaa n.1600 e ja lähtötehot on siis n.192 hp ja vääntö n.245 nm nuo kiihtyvyydet mitataan kyl vast sitten kupitoa on tiessä vähän paremmi... ja annan kyl rehellisen persedynon, ku ei oo tarvetta ylistää tota autoo turhaan!
                Käytä ihmeessa ennen ja jälkeen virittämisen samassa dynossa. Muuten jää liian paljon arvailujen varaan.

                Comment

                • Xhawk
                  OBTCF Member
                  • Jul 2004
                  • 2326
                  • Kierrosalueella (hki)

                  #23
                  Originally posted by NHB
                  Käytä ihmeessa ennen ja jälkeen virittämisen samassa dynossa. Muuten jää liian paljon arvailujen varaan.
                  Taitaa olla nuo osat jo kiinni autossa.
                  "Position One, Position One"
                  Punainen miesten voimisteluauto

                  BMW 328i Coupe -97 | ex. BMW 328i Cab -95 | ex. BMW 320i -03 | ex. BMW 325i Coupe -93 | ex. BMW 316 -88 mit M40B18

                  Comment

                  • Heguli 31
                    BTCF Member
                    • Oct 2004
                    • 10114
                    • KVLA

                    #24
                    Originally posted by speedman
                    jep. jep. tehää tällei et käytän ton penkis ja ja me mittaamme gps:llä suoritusarvot 0-100. 100-150. 0-400m ja huiput... tietenkin "suljetulla alueella" heh heh hee... eli siin testis on kiinni pelkästään putkisto, pakosarja, bmc-putsari, ja lastu... eli tollaselle paketille tulee hintaa n.1600 e ja lähtötehot on siis n.192 hp ja vääntö n.245 nm nuo kiihtyvyydet mitataan kyl vast sitten kupitoa on tiessä vähän paremmi... ja annan kyl rehellisen persedynon, ku ei oo tarvetta ylistää tota autoo turhaan!
                    Jos haluat todelliset teho/vääntömomenttien erot eri kierrosalueilla sekä huippuarvot,olisi autosi penkitettävä myös ennen muutoksia.Muuten vertailu "vakiomoottoriin" on hankalaa.Etenkin pelkkien max. voimien mahdollisen kasvun myötä.Voi käydä myös niin,että alakierrosten lukemat jopa huononevat.Tai mahdollinen teholisäys ei lisääkkään maximi tehoja.
                    Mittauksien jälkeen ei tarvitsisi puhua "noin" tehoista lähtötilanteessa,vaan olisi oikea vertailu lähtökohta.
                    No mielenkiinnolla odotellaan muutoksia.

                    Comment

                    • matti80
                      Bimmer Rookie
                      • Nov 2003
                      • 64
                      • Parikkala

                      #25
                      ite en kävis virittämään tuota 2.5 konetta..auto myyntiin ja saksaan hakemaan m3 coupe. Hinta n.7000e+kulut päälle..verot alle 7 ja ei tarvinnukkaa virittee..
                      Vw Bora 1.9 tdi 4-motion

                      Ex: E30 325i M3-Look '83, E36 325i '91, E30 325i '85, E21 1.6 '82, E21 320 '79

                      Comment

                      • jannmann
                        Bimmer Enthusiast
                        • Feb 2003
                        • 5856
                        • Joccis City

                        #26
                        hinnat

                        Originally posted by Suutari
                        edit.
                        91mm iskulla oleva 3.2L M3 kampiakseli on tuon hintanen ...
                        3.0L akseli huomattavasti kalliimpi! n.1900e+raskaampi.
                        näin ainakin etk:n mukaan.

                        sitten tosiekseen kyllä tuolla rahalla olisi kannattanut laittaa vaikka 3.0L v8 tai se 2.8L.

                        mielenkiinnolla odotellaan dynolukemia
                        se 3,0l hinta on jenkki akselin hinta, euro mallin maksaa sen 1800e
                        Aprilia RSV4

                        Comment

                        • speedman
                          Newbiemmer
                          • Feb 2006
                          • 18

                          #27
                          autos on nyt kiinni putkisto+suodatin jossa raitisilman otolle kunnon vienti, pakosarjan laitto on maanantain-torstaina esissä, ja sit penkkiin... esiohjelmoitu lastu laitetaan sit ku on saatu käppyrät näiltä ni sit lähetän ne lastun lähettäjälle ja se lähettää sen pohjalta esiohjelmoidun lastun... ni saa pari versioo lastun kans ja ilman??? laitan kyllä heti käppyrät tai ainankin tulokset ja käyrien mallit tänne. mut täytyy sanoo et on tuo 325:en vakio pakosarja tod. huono ku vertaa uusii marteliuksen rööreihi... voi olla et menee auto kyl myyntii jossain vaihees ja kunnon ämmä tilalle, M5/M3...

                          Comment

                          • speedman
                            Newbiemmer
                            • Feb 2006
                            • 18

                            #28
                            joo.. nyt on pakosarja kiinni ja persdynot vast otettu mut kyl se tuo ylärekisteriin lisää paukkuja ihan selkeesti... kone huomattavasti herkempi 3500 kiekan jälkeen, alakierroksiin ei mitään vaikutusta tullu... penkkii menee parin viikon sisää ja sit vast saa ne viralliset tulokset ja sit vie se lastu laitetaa vi saa sit sen mitä saa????

                            Comment

                            • speedman
                              Newbiemmer
                              • Feb 2006
                              • 18

                              #29
                              NO NYT ON TESTATTU KIIHTYVYYKSIÄ VÄHÄSEN, JA SIIT TULI TÄLLÄSIÄ ARVOJA: paikaltaan 0-100 km/h 6.8s. tyhjäkäynti liikkeestä 0-100 km/h 6.49s. 100-150 km/h n. 7.5s. eli tuntuu toimivan jo aika kivasti vaik ei vielä oo ku supersprint putkisto, marteliuksen pakosarja, bmc:n cda ilmanputsari... ja lisää osia laitetaan ihan varmasti

                              Comment

                              • Kolme2viis
                                Bimmer Rookie
                                • Jul 2005
                                • 93

                                #30
                                Milläs mittailit?? Elikkäs tarkkuus kiinnostaisi.

                                Comment

                                Working...
                                X