Mitä jos laittaisit pari huutomerkkiä lisää, niin pointti voisi mennä paremmin perille?
Niin juuri, laitappa vaikka ensimmäiseksi sun noin budjetti niin kaikkien on helpompi antaa neuvojaan! Jos rahasta ei ole kiinni niin äkkiä remmiä vain sinne koneeseen! Ensimmäiseen kysymykseen vastaan sen verran että ruoka ei noilla virityksillä lopu! Niin monessa 325i e36 olen nähnyt/ollut laittamssa putkisto,pakosarja,vapari&teholastu yhdistelmää ja tulos on aina sama syönti kasvaa,äänet kovenee ja useimmiten kiihtyvyys/kulku tuntuu vain kuskin päässä...! (no alakierroksille vähän lisää voimaa )
jep. jep. tehää tällei et käytän ton penkis ja ja me mittaamme gps:llä suoritusarvot 0-100. 100-150. 0-400m ja huiput... tietenkin "suljetulla alueella" heh heh hee... eli siin testis on kiinni pelkästään putkisto, pakosarja, bmc-putsari, ja lastu... eli tollaselle paketille tulee hintaa n.1600 e ja lähtötehot on siis n.192 hp ja vääntö n.245 nm nuo kiihtyvyydet mitataan kyl vast sitten kupitoa on tiessä vähän paremmi... ja annan kyl rehellisen persedynon, ku ei oo tarvetta ylistää tota autoo turhaan!
jep. jep. tehää tällei et käytän ton penkis ja ja me mittaamme gps:llä suoritusarvot 0-100. 100-150. 0-400m ja huiput... tietenkin "suljetulla alueella" heh heh hee... eli siin testis on kiinni pelkästään putkisto, pakosarja, bmc-putsari, ja lastu... eli tollaselle paketille tulee hintaa n.1600 e ja lähtötehot on siis n.192 hp ja vääntö n.245 nm nuo kiihtyvyydet mitataan kyl vast sitten kupitoa on tiessä vähän paremmi... ja annan kyl rehellisen persedynon, ku ei oo tarvetta ylistää tota autoo turhaan!
Öö eiks noikin täpäkät olis kannattanut säästää, vaikka siihen turbon ihmeen vtt testiin?
jep. jep. tehää tällei et käytän ton penkis ja ja me mittaamme gps:llä suoritusarvot 0-100. 100-150. 0-400m ja huiput... tietenkin "suljetulla alueella" heh heh hee... eli siin testis on kiinni pelkästään putkisto, pakosarja, bmc-putsari, ja lastu... eli tollaselle paketille tulee hintaa n.1600 e ja lähtötehot on siis n.192 hp ja vääntö n.245 nm nuo kiihtyvyydet mitataan kyl vast sitten kupitoa on tiessä vähän paremmi... ja annan kyl rehellisen persedynon, ku ei oo tarvetta ylistää tota autoo turhaan!
Käytä ihmeessa ennen ja jälkeen virittämisen samassa dynossa. Muuten jää liian paljon arvailujen varaan.
Käytä ihmeessa ennen ja jälkeen virittämisen samassa dynossa. Muuten jää liian paljon arvailujen varaan.
Taitaa olla nuo osat jo kiinni autossa.
"Position One, Position One" Punainen miesten voimisteluauto
BMW 328i Coupe -97 | ex. BMW 328i Cab -95 | ex. BMW 320i -03 | ex. BMW 325i Coupe -93 | ex. BMW 316 -88 mit M40B18
jep. jep. tehää tällei et käytän ton penkis ja ja me mittaamme gps:llä suoritusarvot 0-100. 100-150. 0-400m ja huiput... tietenkin "suljetulla alueella" heh heh hee... eli siin testis on kiinni pelkästään putkisto, pakosarja, bmc-putsari, ja lastu... eli tollaselle paketille tulee hintaa n.1600 e ja lähtötehot on siis n.192 hp ja vääntö n.245 nm nuo kiihtyvyydet mitataan kyl vast sitten kupitoa on tiessä vähän paremmi... ja annan kyl rehellisen persedynon, ku ei oo tarvetta ylistää tota autoo turhaan!
Jos haluat todelliset teho/vääntömomenttien erot eri kierrosalueilla sekä huippuarvot,olisi autosi penkitettävä myös ennen muutoksia.Muuten vertailu "vakiomoottoriin" on hankalaa.Etenkin pelkkien max. voimien mahdollisen kasvun myötä.Voi käydä myös niin,että alakierrosten lukemat jopa huononevat.Tai mahdollinen teholisäys ei lisääkkään maximi tehoja.
Mittauksien jälkeen ei tarvitsisi puhua "noin" tehoista lähtötilanteessa,vaan olisi oikea vertailu lähtökohta.
No mielenkiinnolla odotellaan muutoksia.
ite en kävis virittämään tuota 2.5 konetta..auto myyntiin ja saksaan hakemaan m3 coupe. Hinta n.7000e+kulut päälle..verot alle 7 ja ei tarvinnukkaa virittee..
autos on nyt kiinni putkisto+suodatin jossa raitisilman otolle kunnon vienti, pakosarjan laitto on maanantain-torstaina esissä, ja sit penkkiin... esiohjelmoitu lastu laitetaan sit ku on saatu käppyrät näiltä ni sit lähetän ne lastun lähettäjälle ja se lähettää sen pohjalta esiohjelmoidun lastun... ni saa pari versioo lastun kans ja ilman??? laitan kyllä heti käppyrät tai ainankin tulokset ja käyrien mallit tänne. mut täytyy sanoo et on tuo 325:en vakio pakosarja tod. huono ku vertaa uusii marteliuksen rööreihi... voi olla et menee auto kyl myyntii jossain vaihees ja kunnon ämmä tilalle, M5/M3...
joo.. nyt on pakosarja kiinni ja persdynot vast otettu mut kyl se tuo ylärekisteriin lisää paukkuja ihan selkeesti... kone huomattavasti herkempi 3500 kiekan jälkeen, alakierroksiin ei mitään vaikutusta tullu... penkkii menee parin viikon sisää ja sit vast saa ne viralliset tulokset ja sit vie se lastu laitetaa vi saa sit sen mitä saa????
NO NYT ON TESTATTU KIIHTYVYYKSIÄ VÄHÄSEN, JA SIIT TULI TÄLLÄSIÄ ARVOJA: paikaltaan 0-100 km/h 6.8s. tyhjäkäynti liikkeestä 0-100 km/h 6.49s. 100-150 km/h n. 7.5s. eli tuntuu toimivan jo aika kivasti vaik ei vielä oo ku supersprint putkisto, marteliuksen pakosarja, bmc:n cda ilmanputsari... ja lisää osia laitetaan ihan varmasti
Comment