memebuy23buy

325 e36 virittäminen?????

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • speedman
    Newbiemmer
    • Feb 2006
    • 18

    #31
    ihan käsiajalla... eli ei nyt niin sadasosalleen tarkkoja aikoja mut en vetäny kotiinpäin ainankaan noissa et 100-150:iin katoin et lähen tasan satasesta kellottamaa ja lopetin nii et 150 oli mittaris ja sit laitoin kellon seis... 100:seen vedin nii et kello käyntii ja polkasin samaa aikaa kaasusta eikä sillein et polkasen ja laitan sit kellon käyntii... eli ajat ei nyt täydellisen tarkkoja ole

    Comment

    • easy_ac
      Bimmer Fanatic
      • Oct 2005
      • 452
      • Tampere

      #32
      ------
      Last edited by easy_ac; 20-10-2006, 09:33.

      Comment

      • celkku
        Bimmer Rookie
        • Nov 2004
        • 58
        • hml

        #33
        speedman: paljos sulle on ikää kertynyt?

        Comment

        • seidltuning
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2002
          • 1941
          • Vantaa

          #34
          tossa kaveri väänsi itse alumiinista painekotelon suuttimilla ja vakiokaasuläpälle!!
          pitää kysellä miten se auttaa tosin moottori on m50b20
          G30 530e Sedan
          E30 325i Cabriolet

          Comment

          • tomaatti 325
            Bimmer Fanatic
            • Apr 2004
            • 207
            • Heinola

            #35
            Tää on taas näitä juttuja missä ei ikinä niitä luotettavia dynomittauksia tule. Jos tulee niin
            Laskekaas joku millaisen tehonlisäyksen vaatii 0-100km/h ajasta esim. sekunnin tiputtaminen kun välitykset kuitenkin pysyy samana. Eikös vakio 325 mene johonkin 7,6 paikkeille eli tuo 6,8 on kyllä aika hyvin. Arvioisin, että vaatii useiden kymmenien hevosvoimien lisäyksen joka on noilla kilkkeillä aika saavutus. Ehkä joku 20-30hv riittää ajan tiputtamiseen tuossa määrin.
            Last edited by tomaatti 325; 25-02-2006, 17:28.
            325 A Coupe -93

            Comment

            • Aukes!
              Bimmer Enthusiast
              • Nov 2003
              • 2013
              • Riihimäki

              #36
              Originally posted by tomaatti 325
              Tää on taas näitä juttuja missä ei ikinä niitä luotettavia dynomittauksia tule. Jos tulee niin
              Laskekaas joku millaisen tehonlisäyksen vaatii 0-100km/h ajasta esim. sekunnin tiputtaminen kun välitykset kuitenkin pysyy samana. Eikös vakio 325 mene johonkin 7,6 paikkeille eli tuo 6,8 on kyllä aika hyvin. Arvioisin, että vaatii useiden kymmenien hevosvoimien lisäyksen joka on noilla kilkkeillä aika saavutus. Ehkä joku 20-30hv riittää ajan tiputtamiseen tuossa määrin.
              Vakio "kolme-kax-femma" menee niinkin ripeästi kuin 8s vakiona Eli vielä kovempi pudotus olisi sitten


              - E60 -05 "too small to mention"
              ex: 4x Mercedes, 6x BMW, 4x VW ja monta muuta.

              Comment

              • Keimo
                Bimmer Enthusiast
                • Jul 2003
                • 2032
                • Kekkoslovakia

                #37
                Nuo käsimittaukset on kyllä jostain kädestä eli niitä ei kannata huomioida millään tavalla.

                Hommaa muutamalla kympillä G-tech kiihtyvyysmittari, jolla saat 0-60mph ja siihen lisäät noin 0,4 sekuntia, niin saat jonkinlaisen 0-100kmh tuloksen.

                Comment

                • speedman
                  Newbiemmer
                  • Feb 2006
                  • 18

                  #38
                  no ekanakin 325 24v mennee kyllä 0-100 km/h 7.6 jos nyt vähänkään ymmärtää kiihyttämisestä... eli vaihtaa ku mies eikä ku mummo... ja en tiijä sit vielä et minkä verran on teho lisääntyny mut tollasia kiihtyvyyksiä tuli mitattua... muuta en nyt osaa sanoo??? ja kyllä ne dynopaperit viel tulee tai ainankin tulokset, malttakaa mielenne

                  Comment

                  • speedman
                    Newbiemmer
                    • Feb 2006
                    • 18

                    #39
                    niin ja sellasta että mittasin ennen näitä lisäyksiä käsiajalla 0-100 km/h 7.5 eli nää tosiaankin on käsikellolla otettuja aikoja eli ei mitää mittarilla vedettyjä aikoja joten heittoja on varmasti puoleen sekä toiseen... mutta rehellinen mielipide on että kyllä sitä voimaa tuli n. 3000rmp- eteepäi aika kivasti, esim. suoraan ku kiihdyttää niin pito irtoo nakeista kivasti ku kakkoselle vaihtaa ihan kuivallakii asfaltilla... siis voiman lisäyksen huomaa muussakin ku äänissä. vätää huomattavasti paremmin ku vakiona... mutta kyllä tekee lisää palikkaa mieli. . . 0-400 m tahtoo enskesänä alle 15 s. muuten vituttaa ku pientä orvaa jonka kypy on jäässä!!!

                    Comment

                    • Hemi
                      Bimmer Enthusiast
                      • Apr 2004
                      • 18880
                      • Pirkanmaa

                      #40
                      Speedman: Ensi kesänä sitten Alastaroon varttimailille kelloa vastaan ja jos ajat paperille nopeammin kuin tehtaan lupaama 0-1/4mile niin tarjoan paviljongilla kyllä pullakaffeet...

                      Comment

                      • speedman
                        Newbiemmer
                        • Feb 2006
                        • 18

                        #41
                        paljonkos se tehdas lupaa varttimaili aikaa??????????

                        Comment

                        • etana
                          Bimmer Rookie
                          • Aug 2005
                          • 24

                          #42
                          kylhän se noiden vaparien virittäminen on aika turhaa ja kallista touhua..
                          esim faktatapaus volovo v70 2.4turbo jossa vakiona 200hv/280nm, johon oli laitettu uusi putki, vaparisuodatin ja ohjelmamuutos.. dynon jälkeen 237hv/397nm.. ja jätkä oli vähän pettynyt.. mut luulishan sen vapariinkin vaikuttavan jos vain on rahaan laitetta pako/imu sarjoja, nokkia yms..
                          ..jos VAG tuotteilla ajaa, niin ei remontilla rajaa..

                          Comment

                          • bmw7

                            #43
                            Originally posted by etana
                            kylhän se noiden vaparien virittäminen on aika turhaa ja kallista touhua..
                            esim faktatapaus volovo v70 2.4turbo jossa vakiona 200hv/280nm, johon oli laitettu uusi putki, vaparisuodatin ja ohjelmamuutos.. dynon jälkeen 237hv/397nm.. ja jätkä oli vähän pettynyt.. mut luulishan sen vapariinkin vaikuttavan jos vain on rahaan laitetta pako/imu sarjoja, nokkia yms..

                            totta viserrät, ei vapareita kyl ole järki ruveta alle 2000e budjetilla viritteleen..
                            itekkin sitä vain on pakko tyytyä niihin heppoihin joihin on ollut auton ostaissa vara..

                            Comment

                            • Muumi
                              BTCF Member
                              • Oct 2002
                              • 1703
                              • Rovaniemi

                              #44
                              Originally posted by Xhawk
                              Ainakin 3.0 tai 3.2 litrasen tekemiseen tarviit S50:n kampiakselin ja työntötangot.
                              Työntötangot
                              Ei tommosia osia ole moottorissa missä on kannen yläpuolinennokka-akseli.
                              E24 635csi

                              Comment

                              • Hemi
                                Bimmer Enthusiast
                                • Apr 2004
                                • 18880
                                • Pirkanmaa

                                #45
                                Ei taida bemun koneista vuoden -61 jälkeen löytyä työntötankoja...?

                                Comment

                                Working...
                                X