ihan käsiajalla... eli ei nyt niin sadasosalleen tarkkoja aikoja mut en vetäny kotiinpäin ainankaan noissa et 100-150:iin katoin et lähen tasan satasesta kellottamaa ja lopetin nii et 150 oli mittaris ja sit laitoin kellon seis... 100:seen vedin nii et kello käyntii ja polkasin samaa aikaa kaasusta eikä sillein et polkasen ja laitan sit kellon käyntii... eli ajat ei nyt täydellisen tarkkoja ole
325 e36 virittäminen?????
Collapse
X
-
Tää on taas näitä juttuja missä ei ikinä niitä luotettavia dynomittauksia tule. Jos tulee niin
Laskekaas joku millaisen tehonlisäyksen vaatii 0-100km/h ajasta esim. sekunnin tiputtaminen kun välitykset kuitenkin pysyy samana. Eikös vakio 325 mene johonkin 7,6 paikkeille eli tuo 6,8 on kyllä aika hyvin. Arvioisin, että vaatii useiden kymmenien hevosvoimien lisäyksen joka on noilla kilkkeillä aika saavutus. Ehkä joku 20-30hv riittää ajan tiputtamiseen tuossa määrin.Last edited by tomaatti 325; 25-02-2006, 17:28.325 A Coupe -93
Comment
-
-
Originally posted by tomaatti 325Tää on taas näitä juttuja missä ei ikinä niitä luotettavia dynomittauksia tule. Jos tulee niin
Laskekaas joku millaisen tehonlisäyksen vaatii 0-100km/h ajasta esim. sekunnin tiputtaminen kun välitykset kuitenkin pysyy samana. Eikös vakio 325 mene johonkin 7,6 paikkeille eli tuo 6,8 on kyllä aika hyvin. Arvioisin, että vaatii useiden kymmenien hevosvoimien lisäyksen joka on noilla kilkkeillä aika saavutus. Ehkä joku 20-30hv riittää ajan tiputtamiseen tuossa määrin.Eli vielä kovempi pudotus olisi sitten
- E60 -05 "too small to mention"
ex: 4x Mercedes, 6x BMW, 4x VW ja monta muuta.
Comment
-
-
no ekanakin 325 24v mennee kyllä 0-100 km/h 7.6 jos nyt vähänkään ymmärtää kiihyttämisestä... eli vaihtaa ku mies eikä ku mummo... ja en tiijä sit vielä et minkä verran on teho lisääntyny mut tollasia kiihtyvyyksiä tuli mitattua... muuta en nyt osaa sanoo??? ja kyllä ne dynopaperit viel tulee tai ainankin tulokset, malttakaa mielenne
Comment
-
-
niin ja sellasta että mittasin ennen näitä lisäyksiä käsiajalla 0-100 km/h 7.5 eli nää tosiaankin on käsikellolla otettuja aikoja eli ei mitää mittarilla vedettyjä aikoja joten heittoja on varmasti puoleen sekä toiseen... mutta rehellinen mielipide on että kyllä sitä voimaa tuli n. 3000rmp- eteepäi aika kivasti, esim. suoraan ku kiihdyttää niin pito irtoo nakeista kivasti ku kakkoselle vaihtaa ihan kuivallakii asfaltilla... siis voiman lisäyksen huomaa muussakin ku äänissä. vätää huomattavasti paremmin ku vakiona... mutta kyllä tekee lisää palikkaa mieli. . . 0-400 m tahtoo enskesänä alle 15 s. muuten vituttaa ku pientä orvaa jonka kypy on jäässä!!!
Comment
-
-
kylhän se noiden vaparien virittäminen on aika turhaa ja kallista touhua..
esim faktatapaus volovo v70 2.4turbo jossa vakiona 200hv/280nm, johon oli laitettu uusi putki, vaparisuodatin ja ohjelmamuutos.. dynon jälkeen 237hv/397nm.. ja jätkä oli vähän pettynyt.. mut luulishan sen vapariinkin vaikuttavan jos vain on rahaan laitetta pako/imu sarjoja, nokkia yms....jos VAG tuotteilla ajaa, niin ei remontilla rajaa..
Comment
-
-
bmw7
Originally posted by etanakylhän se noiden vaparien virittäminen on aika turhaa ja kallista touhua..
esim faktatapaus volovo v70 2.4turbo jossa vakiona 200hv/280nm, johon oli laitettu uusi putki, vaparisuodatin ja ohjelmamuutos.. dynon jälkeen 237hv/397nm.. ja jätkä oli vähän pettynyt.. mut luulishan sen vapariinkin vaikuttavan jos vain on rahaan laitetta pako/imu sarjoja, nokkia yms..
totta viserrät, ei vapareita kyl ole järki ruveta alle 2000e budjetilla viritteleen..
itekkin sitä vain on pakko tyytyä niihin heppoihin joihin on ollut auton ostaissa vara..
Comment
Comment