Eli onko kyseisissä autoissa sama alusta? Eli pärjääkö vaan koneen vaihdolla vai meneekö enemmän osia vaihtoon että saa lailliseksi? Ainakin ETK:n mukaan saman kokoiset jarrut. Miten laatikko ja sähköt?
							
						
					E36 320 -> 2,5?
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 E36 320 -> 2,5?Nykyinen: Audi S6 4.2 V8
 
 Ex autot: Peugeot 205 1.9GTI, Ford Escort 1.6GL, Seat Ibiza 1.5 SXI, BMW E30 316 2.3, Audi Coupe GT 2.0, BMW M5, BMW E30 323 M20B25, BMW E30 316 1.8, Volvo S40 2.0, BMW E36 328 Coupe, Alfa 156 2.0 JTS, Audi A4 1.8T Quattro, BMW Z3 2.8Tags: None
 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 "Perä/vetarit menee vaihtoon, samoin kuin vuosimallista riippuen koneen kaikki sähköt/laitteet/ilmanputsari(Siemensistä Boschiin).
 Jarrut+muut kilkkeet ovat samat."
 
 Perää ja vetareita ei tarvitse vaihtaa jos ei halua. Itse käytän 320:n perän ja vetarit M50B25 kanssa!
 
 Itse vaihdoin seuraavat osat:
 Kone m50b25 vanos
 ruiskut
 boxi
 Putki
 Ilmanputsari
 Ilmamäärämittari
 
 Elikkä auto on (oli) 320 -93, ja käytän myös 320:n vaihdelaatikkoa. 320:ssä oli siemensin ilm.mitt. ja lambda ja 325:ssa oli bosch, elikkä nämä eivät sovi.
 
 Kiihtyvys on todella mahtava näillä 320:n välityksillä.
 
 En ole vielä käynyt katsastamassa mutta aikomus on kyllä heti kun vain kerkee.
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Originally posted by Mauritius"Perä/vetarit menee vaihtoon, samoin kuin vuosimallista riippuen koneen kaikki sähköt/laitteet/ilmanputsari(Siemensistä Boschiin).
 Jarrut+muut kilkkeet ovat samat."
 
 Perää ja vetareita ei tarvitse vaihtaa jos ei halua. Itse käytän 320:n perän ja vetarit M50B25 kanssa!
 
 Itse vaihdoin seuraavat osat:
 Kone m50b25 vanos
 ruiskut
 boxi
 Putki
 Ilmanputsari
 Ilmamäärämittari
 
 Elikkä auto on (oli) 320 -93, ja käytän myös 320:n vaihdelaatikkoa. 320:ssä oli siemensin ilm.mitt. ja lambda ja 325:ssa oli bosch, elikkä nämä eivät sovi.
 
 Kiihtyvys on todella mahtava näillä 320:n välityksillä.
 
 En ole vielä käynyt katsastamassa mutta aikomus on kyllä heti kun vain kerkee.
 Kyllä katsastuksessa vaativat pikkuperän(320) tilalle isonperän(325).....ja kuten varmaan ymmärsit ,kysyjä kysi tässä miten auton saa lailliseksi eikä sitä mitä haluaa tai ei halua vaihtaa....Tallin täytteet:
 E70 3.0d -09
 E34 540ia -94
 E39 520d -00
 E39 528i M-sport -00
 E60 520i -04
 E30 -86
 E61 520da -09
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Alusta on nyt hieman laajempi käsite kuin pelkät iskarit. Eli jos homman tekee laillisesti niin vaihtoon menee jo aikaisemmin Hemin mainitsemat palikat.
 Ei katsastusmiehen virhe tee autosta laillista.With jap crap, life sucks and then you die
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 siltä haastattelemaltasi katsrilta jäi mainitsematta yksi tärkeä asia.....jarrut,ohjaus,alusta ja voimansiirto vastaa vertailu mallia(325)...eli kaikki liikenne turvallisuuteen vaikuttavat asiat.Originally posted by MauritiusEi ne mitään perän vaihtamista vaadi!!
 
 Kävin itse kysymässä että mitä papereita ja todistuksia vaativat ja sanoivat että haluavat nähdä että jarrut, ohjaus ja alusta (iskarit) ovat samat kuin 325:ssa!! EI MITTÄÄN MUUTA!!!Tallin täytteet:
 E70 3.0d -09
 E34 540ia -94
 E39 520d -00
 E39 528i M-sport -00
 E60 520i -04
 E30 -86
 E61 520da -09
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Hitto ku mä yritin muutoskatsastaa itseasiassa aivan samaa brojektii ni se kyllä halus tietää kaiken autosta.. jopa halus moottorin päästötasotodistuksen jota ei saa mistää oikee.. ootko katsastanu autosi jo? missä katsastit? Kysykö sulta jotai papereita?Originally posted by MauritiusEi ne mitään perän vaihtamista vaadi!!
 
 Kävin itse kysymässä että mitä papereita ja todistuksia vaativat ja sanoivat että haluavat nähdä että jarrut, ohjaus ja alusta (iskarit) ovat samat kuin 325:ssa!! EI MITTÄÄN MUUTA!!!Harrastepaholainen 335d:
 Räyskäkä 1/4 mailia:12.553
 Kiikala 1/4 mailia: 12.357s 186km/h
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Mikäli olen oikein ymmärtänyt, niin riittää, kun on sen auton valmistenumero, josta moottori on peräisin -> moottori täyttää luovuttaja-auton rekisteröinnin aikaiset päästömääräykset.Originally posted by makeclick.. jopa halus moottorin päästötasotodistuksen jota ei saa mistää oikee..Nykyiset: Melbournerot F31 320d M-Sport ja Saab 9-3 Aero Cabriolet '01
 Ex. E91 325i '06, E39 530dA touring facelift, Saab 9-5 2.3t Wagon, E34 525i
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Paljonkos tulee muuten muutos rosentteja kun vaihtaa: Koneen, laatikone, perän, vetarit, ja sähköt..?
 
 Koneeseen lasketaan siis putkisto jne.
 
 Puhun siis M3:sen moteista..Jos vaihtaa niin vaihtaa sitten kunnolla ja kunnon padan.Sähköposti.
 IG: janzki_
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Ei välttämättä, jos muuten itse koriin on nähnyt vaivaa. En tarkoita siis mitään tuning puskureita ja semmoisia virityksiä.Originally posted by kolkaksviisTaas selviäisi helpommalla kun myisi 320 ja ostaisi 325 
 Myös myynnissä ja ostossa tulee AINA takkiin..Eikä voi tietää millainen pommi se ostettava auto on. "Moni kukka päältä kaunis"Sähköposti.
 IG: janzki_
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Muakin kiinnostaisi tekniikan vaihto 320 isompaan. Autoa en juuri siksi viitsi myydä koska on aivan huippu koriltaan ja muutoin. Täydelliset ruostesuojat ja kaikki tehty vasta. Ei mitään järkeä myydä ja ostaa joku ruosteinen 325, johon taas joutuisi tekemään kaiken.Konichiwa, Bitchez!
 
 It's the name they say it's running the game
 Comment
 
	
Comment