Eli onko kyseisissä autoissa sama alusta? Eli pärjääkö vaan koneen vaihdolla vai meneekö enemmän osia vaihtoon että saa lailliseksi? Ainakin ETK:n mukaan saman kokoiset jarrut. Miten laatikko ja sähköt?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 320 -> 2,5?
Collapse
X
-
"Perä/vetarit menee vaihtoon, samoin kuin vuosimallista riippuen koneen kaikki sähköt/laitteet/ilmanputsari(Siemensistä Boschiin).
Jarrut+muut kilkkeet ovat samat."
Perää ja vetareita ei tarvitse vaihtaa jos ei halua. Itse käytän 320:n perän ja vetarit M50B25 kanssa!
Itse vaihdoin seuraavat osat:
Kone m50b25 vanos
ruiskut
boxi
Putki
Ilmanputsari
Ilmamäärämittari
Elikkä auto on (oli) 320 -93, ja käytän myös 320:n vaihdelaatikkoa. 320:ssä oli siemensin ilm.mitt. ja lambda ja 325:ssa oli bosch, elikkä nämä eivät sovi.
Kiihtyvys on todella mahtava näillä 320:n välityksillä.
En ole vielä käynyt katsastamassa mutta aikomus on kyllä heti kun vain kerkee.
Comment
-
-
Originally posted by Mauritius"Perä/vetarit menee vaihtoon, samoin kuin vuosimallista riippuen koneen kaikki sähköt/laitteet/ilmanputsari(Siemensistä Boschiin).
Jarrut+muut kilkkeet ovat samat."
Perää ja vetareita ei tarvitse vaihtaa jos ei halua. Itse käytän 320:n perän ja vetarit M50B25 kanssa!
Itse vaihdoin seuraavat osat:
Kone m50b25 vanos
ruiskut
boxi
Putki
Ilmanputsari
Ilmamäärämittari
Elikkä auto on (oli) 320 -93, ja käytän myös 320:n vaihdelaatikkoa. 320:ssä oli siemensin ilm.mitt. ja lambda ja 325:ssa oli bosch, elikkä nämä eivät sovi.
Kiihtyvys on todella mahtava näillä 320:n välityksillä.
En ole vielä käynyt katsastamassa mutta aikomus on kyllä heti kun vain kerkee.
Kyllä katsastuksessa vaativat pikkuperän(320) tilalle isonperän(325).....ja kuten varmaan ymmärsit ,kysyjä kysi tässä miten auton saa lailliseksi eikä sitä mitä haluaa tai ei halua vaihtaa....Tallin täytteet:
E70 3.0d -09
E34 540ia -94
E39 520d -00
E39 528i M-sport -00
E60 520i -04
E30 -86
E61 520da -09
Comment
-
-
Originally posted by MauritiusEi ne mitään perän vaihtamista vaadi!!
Kävin itse kysymässä että mitä papereita ja todistuksia vaativat ja sanoivat että haluavat nähdä että jarrut, ohjaus ja alusta (iskarit) ovat samat kuin 325:ssa!! EI MITTÄÄN MUUTA!!!Tallin täytteet:
E70 3.0d -09
E34 540ia -94
E39 520d -00
E39 528i M-sport -00
E60 520i -04
E30 -86
E61 520da -09
Comment
-
-
Originally posted by MauritiusEi ne mitään perän vaihtamista vaadi!!
Kävin itse kysymässä että mitä papereita ja todistuksia vaativat ja sanoivat että haluavat nähdä että jarrut, ohjaus ja alusta (iskarit) ovat samat kuin 325:ssa!! EI MITTÄÄN MUUTA!!!Harrastepaholainen 335d:
Räyskäkä 1/4 mailia:12.553
Kiikala 1/4 mailia: 12.357s 186km/h
Comment
-
-
Originally posted by makeclick.. jopa halus moottorin päästötasotodistuksen jota ei saa mistää oikee..Nykyiset: Melbournerot F31 320d M-Sport ja Saab 9-3 Aero Cabriolet '01
Ex. E91 325i '06, E39 530dA touring facelift, Saab 9-5 2.3t Wagon, E34 525i
Comment
-
-
Paljonkos tulee muuten muutos rosentteja kun vaihtaa: Koneen, laatikone, perän, vetarit, ja sähköt..?
Koneeseen lasketaan siis putkisto jne.
Puhun siis M3:sen moteista..Jos vaihtaa niin vaihtaa sitten kunnolla ja kunnon padan.Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
-
Originally posted by kolkaksviisTaas selviäisi helpommalla kun myisi 320 ja ostaisi 325
Myös myynnissä ja ostossa tulee AINA takkiin..Eikä voi tietää millainen pommi se ostettava auto on. "Moni kukka päältä kaunis"Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
-
Muakin kiinnostaisi tekniikan vaihto 320 isompaan. Autoa en juuri siksi viitsi myydä koska on aivan huippu koriltaan ja muutoin. Täydelliset ruostesuojat ja kaikki tehty vasta. Ei mitään järkeä myydä ja ostaa joku ruosteinen 325, johon taas joutuisi tekemään kaiken.Konichiwa, Bitchez!
It's the name they say it's running the game
Comment
-
Comment