Sellainen huomio tähän asiaan, että koko tukivarren vaihto maksoi E34:n 29 euroa + osat. Tuolla hinnalla ei oikein jaksa käsiään liata, joten ihan kaikkea ei kannata tehdä itse. Tässä asiassa voi olla toisin, mene ja tiedä.
Sellainen huomio tähän asiaan, että koko tukivarren vaihto maksoi E34:n 29 euroa + osat. Tuolla hinnalla ei oikein jaksa käsiään liata, joten ihan kaikkea ei kannata tehdä itse. Tässä asiassa voi olla toisin, mene ja tiedä.
No jos molemmat nivelet on menneet niin ehdottomasti uusi tukivarsi. (74.86e/motonet)
Jos pelkästään toisen joutuu vaihtamaan ja on viitseliäisyyttä niin 24.22e ois kappalehinta. Ja edelleen motonetistä.
Bad whiskey is better than wine
---------------------
No jos molemmat nivelet on menneet niin ehdottomasti uusi tukivarsi. (74.86e/motonet)
Jos pelkästään toisen joutuu vaihtamaan ja on viitseliäisyyttä niin 24.22e ois kappalehinta. Ja edelleen motonetistä.
Ja E34 tukivarsi Motonetistä pari kymppiä halvempi, valmistajana Bilstein.
just vaihdoin alatukivarren ulomman pallonivelen ja vuosi sitten toiselle puolelle! kuluvaa osaa bemareissa! tarvii ottaa tukivarsi irti eikä lähde nivel irti oikein muulla kun prässillä! makso nivel jotain 30e! ja e36 alatukivarsi maksaa noin 100e!
Vaihdoin tänään nuo nivelet. Eipä tuo kummonen homma ollu. Tukivarsi
irti ja lekaa , ruuvipenkkiä ja sopivia vastinkappaleita hyväksikäyttäen
noin tunti meni aikaa. Nivelet makso 62e yhteensä.
Kyselisin tässä ennakkoon ennenkuin alan purkamaan, että pitääkö alapallon irroituksessa käyttää prässiä?
Kyse on siitä vanteen puoleisesta alapallosta.
Hyvähän se olisi käyttää jos vaan mahdollista mutta saa sen muutenkin lyömällä pois ja takaisin itse käytin hylsyä ja moskaa :lol:
BMW Service P.o4oo925441 [email protected] Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment