Sekä kuumalla että kylmällä koneella sama juttu: kierrokset jäävät kytkintä nostettaessa noin 1100-1300 paikkeille, ja n. 5-10 sekunnin jälkeen ne alkavat hitaasti laskea, lopulta normaaliin 650 kierrokseen. Tyhjäkäyntiventtiilin jo putsasin, ja lambda on ok, mistä seuraavaksi tutkitaan? Muuten toimii hienosti, mutta korkeahkot kierrokset pysähdyttäessä häiritsevät. Moottorijarrutuksella kulutusmittari menee nollille kuten pitääkin, mutta sitten hiljennettäessä aina pompsahtaa taivaisiin. Onko normaalia? Muuten kulutus on normaali, kone ei nyi eikä seilaa, mikäli se mihinkää vaikuttaa.
Yritin etsiä vastaavia tapauksia, mutten löytänyt selkeää ratkaisua.
Ja autohan on siis '91 325i (M50B25).
Yritin etsiä vastaavia tapauksia, mutten löytänyt selkeää ratkaisua.
Ja autohan on siis '91 325i (M50B25).
Comment