Originally posted by jaki
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 Coupe lasit pätkii
Collapse
X
-
Bmw E36 318is Coupê -93
Bmw E36 316i
Bmw E36 318is Coupê -91
Opel Manta Gsi 2.0 Turbo Intercooler -88
Toyota Corolla DX -87
-
-
Originally posted by Jaxon View PostNiimpä kipasin purkaamolta koko setin samanlaisesta coupesta, 30e makso ja toimii tänäkin päivänä.BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Comment
-
-
Originally posted by jaki View PostEli moottorin vai koko ikkunanostosysteemin myös?Bmw E36 318is Coupê -93
Bmw E36 316i
Bmw E36 318is Coupê -91
Opel Manta Gsi 2.0 Turbo Intercooler -88
Toyota Corolla DX -87
Comment
-
-
Originally posted by jaki View PostYksinpuhelua.
Pitäisiköhän investoida ja ostaa joku skooppi ja yrittää lukea minkänlaista signaalia tuolta pyörimisanturilta tulee. Pyörii se moottori nyt jonkun kierroksen. Verrokkina apparin puoli, joka toimii ok.
Siivotessani johtoja (siis riisumassa kaiken ylimääräisen kilpurista), olen nykinyt ainakin toisen pyörimisanturin johdon poikki koetaulun alta. Mittailemalla pääsin noin pitkälle. Pitää löytää vielä toinen pää ja yhdistelläBMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Comment
-
-
Okeij, itse selasin kans kaikki threadit läpi ja oikea vastaus on että ikkunanostimen akselilla oleva mangeettikiekko ei oo oikeassa kohdassa akselilla, valunut luultavasti akselia pitkin alas käämille, koukkii sen sieltä takaisin akselin yläpäähän, n. milli yläpäästä, pikkaisen liimaa väliin että jääkin siihen ja avot ;> jo skulaa :pBmw e36 325i coupê -92
Kun lusikalla on annettu, ei voi enää kauhalla vaatia
sigpic
Comment
-
-
Originally posted by jaki View PostTähän ilmeisesti löytyi vika, vähän yllättävä
Siivotessani johtoja (siis riisumassa kaiken ylimääräisen kilpurista), olen nykinyt ainakin toisen pyörimisanturin johdon poikki koetaulun alta. Mittailemalla pääsin noin pitkälle. Pitää löytää vielä toinen pää ja yhdistellä
Voi helv...ei ihan tunti riittänyt, kun tutkin tuota vikaa. Olin siis poistaessani keskuslukitusta katkonut kaikki tarpeetomat johdot painonsäästönä. Nyt olin katkonut oikean värisen johdon, joka meni oikeaan liitimeen ja kuskin oveen, niin kuin pitikin. Ei vaan ollut se oikea johto. No, nyt toimiiBMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Comment
-
Comment