Originally posted by jaki

View Post

E36 Coupe lasit pätkii

Collapse

X
- 

Niin ku tuossa joskus oon todennukin, että täsmälleen sama vika ollu itellä. Itekin buunasin kaikki maholliset paikat moottorista ja kiskolta yms. hiiletkin vaihettiin mutta ei ollu vaikutusta.En nyt muista tuliko siihen vikaan jotain selvyyttä. Mut järki meinas mennä. Niimpä kipasin purkaamolta koko setin samanlaisesta coupesta, 30e makso ja toimii tänäkin päivänä. Että sitä suosittelen jos ei meinaa edetä.Bmw E36 318is Coupê -93
 Bmw E36 316i
 Bmw E36 318is Coupê -91
 Opel Manta Gsi 2.0 Turbo Intercooler -88 
 Toyota Corolla DX -87

- 

Eli moottorin vai koko ikkunanostosysteemin myös?Originally posted by Jaxon View PostNiimpä kipasin purkaamolta koko setin samanlaisesta coupesta, 30e makso ja toimii tänäkin päivänä.BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
 Comment
- 

Koko systeemi, moottori ja se kiskopaketti 30e. Ite piti kyllä irrottaa, mut sitä tuli kyllä harjoteltuaOriginally posted by jaki View PostEli moottorin vai koko ikkunanostosysteemin myös? , että ei sinänsä mikään ongelma.

Bmw E36 318is Coupê -93 , että ei sinänsä mikään ongelma.

Bmw E36 318is Coupê -93
 Bmw E36 316i
 Bmw E36 318is Coupê -91
 Opel Manta Gsi 2.0 Turbo Intercooler -88 
 Toyota Corolla DX -87
 Comment
- 

Tähän ilmeisesti löytyi vika, vähän yllättäväOriginally posted by jaki View PostYksinpuhelua.
 Pitäisiköhän investoida ja ostaa joku skooppi ja yrittää lukea minkänlaista signaalia tuolta pyörimisanturilta tulee. Pyörii se moottori nyt jonkun kierroksen. Verrokkina apparin puoli, joka toimii ok. 
 Siivotessani johtoja (siis riisumassa kaiken ylimääräisen kilpurista), olen nykinyt ainakin toisen pyörimisanturin johdon poikki koetaulun alta. Mittailemalla pääsin noin pitkälle. Pitää löytää vielä toinen pää ja yhdistellä BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
 Comment
- 

Okeij, itse selasin kans kaikki threadit läpi ja oikea vastaus on että ikkunanostimen akselilla oleva mangeettikiekko ei oo oikeassa kohdassa akselilla, valunut luultavasti akselia pitkin alas käämille, koukkii sen sieltä takaisin akselin yläpäähän, n. milli yläpäästä, pikkaisen liimaa väliin että jääkin siihen ja avot ;> jo skulaa :pBmw e36 325i coupê -92

Kun lusikalla on annettu, ei voi enää kauhalla vaatia 

sigpic
 Comment
- 

Paitsi, että ei se noinkaan yksinkertainen homma ollut. ZKE:hen menee kaksi musta/valkoista 0,25mm2 johtoa. Lisäksi molemmat menee kuskin oveen. Toinen on ikkunamottorin pyörimisanturin johto ja toinen keskuslukituksen joku johto.Originally posted by jaki View PostTähän ilmeisesti löytyi vika, vähän yllättävä 
 Siivotessani johtoja (siis riisumassa kaiken ylimääräisen kilpurista), olen nykinyt ainakin toisen pyörimisanturin johdon poikki koetaulun alta. Mittailemalla pääsin noin pitkälle. Pitää löytää vielä toinen pää ja yhdistellä 
 Voi helv...ei ihan tunti riittänyt, kun tutkin tuota vikaa. Olin siis poistaessani keskuslukitusta katkonut kaikki tarpeetomat johdot painonsäästönä. Nyt olin katkonut oikean värisen johdon, joka meni oikeaan liitimeen ja kuskin oveen, niin kuin pitikin. Ei vaan ollut se oikea johto. No, nyt toimii BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
 Comment
Comment