Announcement

Collapse
No announcement yet.

"...e36 kytkin polin tunnoton/jäi lattiaan...."

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Simo69
    Bimmer Rookie
    • Jan 2005
    • 119
    • Joensuu

    "...e36 kytkin polin tunnoton/jäi lattiaan...."

    Elikkä autosta (325i coupe) jääty vissiin talvella kovilla pakkasilla Kytkin/jarru nesteet! (ei varmaan ollu ikinä vaihdettu oli ihan sellasta tummaa röppö&#246 starttasin auton aamul ja kun olin lähdös sit siitä pihasta pakittelee niin kappas.. kytkin polin vaan lattiaan läpsähtää ja jää sinne. (polin ihan tunnoton) (jarrut toimi kuitenkin) no auton sit talliin lämpimään päiväks ja uudet nesteet vaihtoon.. ja kytkimen ja jarrujen ilmaus. no sit pelitti taas jonkun viikon kunnes taas samalla tavalla polin vaan lattiaan.. no auto talliin taas päiväks. ja sit polinta remppaa ja kytkimen ilmaus ruuvia aukomaan. sai taas aika tovin rempata et sieltä alko mitään nestettä tulee. ja sit taas auto toimi vähän aikaa.. kunnes alko sillee et ku oli yön seisonu. niin polkimessa oli tyhjää/klappia sillee jonkin verran ennen kun polkimessa vastusta ja kytkin otti.. sit kun aikansa ajeli niin kytkin taas ihan normaali! ja nyt taas sit kokonaan tunnoton ja poljin jää lattiaan kun painaa! eli oisko sieltä menny nyt pää vai työsylinteri? vai mikä? paljon maksaa? onko isokin homma vaihtaa...?
    Last edited by Simo69; 04-04-2006, 16:40.
  • Ville-325
    Bimmer Fanatic
    • Apr 2003
    • 213

    #2
    Työsylinteri männy..

    Comment

    • Simo69
      Bimmer Rookie
      • Jan 2005
      • 119
      • Joensuu

      #3
      ootko varma? kun ei kuitenkaan vuoda auton alle eikä minnekkään? itellä jotenkin mielessä pyöris et pää sylinteri? et sieltä ois tiivisteet sisältä menny tai jotain kun ei polkimessa minkäänlaista vastusta tunnu...? ei kehtais kyl ostaa turhaan kumpaakin sylinteriä...

      Comment

      • KingOnTheRoad
        Bimmer Fanatic
        • Oct 2005
        • 573
        • Kemijärvi

        #4
        OLEN varma..

        Originally posted by Simo69
        ootko varma? kun ei kuitenkaan vuoda auton alle eikä minnekkään? itellä jotenkin mielessä pyöris et pää sylinteri? et sieltä ois tiivisteet sisältä menny tai jotain kun ei polkimessa minkäänlaista vastusta tunnu...? ei kehtais kyl ostaa turhaan kumpaakin sylinteriä...
        kyllä olen varma ku itellä oli jusiin sama vika viikko sitten vielä... vaihdoin työsylinterin ja KAS KAS eipä ole enää kytkin lähteny lomalle
        E21 315 m10b20 TIC 420hp/500Nm @1.9bar
        E36 328i coupe -95 "UXI"
        Polaris RMK 800 Nordic edition-15
        Yamaha yz250 -02

        Comment

        • Simo69
          Bimmer Rookie
          • Jan 2005
          • 119
          • Joensuu

          #5
          Jeps hyvä tietää kun nimittäin hintoja kysyin tänään Hartikaiselta.. Pääsylinteri maksaa kuulemma jotain 140e ja työsylinteri 100e.. et ei oo ihan ilmasia.. viittis paljon hupina ostella...

          Comment

          • Cell
            Bimmer Enthusiast
            • Jun 2004
            • 7037
            • Uusikaupunki

            #6
            Ja motonetistä alle 50e.
            325i -08
            i3 REx -17
            M5 -98 Imolarot
            535i -90 N/A project (maatumassa)

            Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

            Comment

            • Simo69
              Bimmer Rookie
              • Jan 2005
              • 119
              • Joensuu

              #7
              no huh huh.. pientä ryöväystä tuolla merkkiliikkeis.. onneks en ostanu sieltä..

              Comment

              • NCmotorsport
                Bimmer Fanatic
                • Aug 2004
                • 645
                • Naantali

                #8
                Originally posted by Cell
                Ja motonetistä alle 50e.
                300s E30 83--91 TYÖ. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 84-6808 28.80

                Comment

                • Simo69
                  Bimmer Rookie
                  • Jan 2005
                  • 119
                  • Joensuu

                  #9
                  Mutta autohan on e36 ei e30....

                  Comment

                  • NCmotorsport
                    Bimmer Fanatic
                    • Aug 2004
                    • 645
                    • Naantali

                    #10
                    Originally posted by Simo69
                    Mutta autohan on e36 ei e30....
                    hups meitsin kämmi mut kelpaako sit nämä
                    E36 PÄÄsyl --94 (Lucas/metallimänt&#228. . . . . . . . . . . . 84-6928 48.44 ???
                    E36 PÄÄsyl 95-- (FAG/muovimänt&#228
                    E36 TYÖsyl --97. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 84-6929 37.67

                    Comment

                    • Simo69
                      Bimmer Rookie
                      • Jan 2005
                      • 119
                      • Joensuu

                      #11
                      kelpaahan ne kiitosta vaan.. eihän nuo enää hinnal pilattuja oo..

                      Comment

                      • Jesper
                        Bimmer Enthusiast
                        • Oct 2004
                        • 1448

                        #12
                        Aika useasti on käynyt että kun vaihtaa jommankumman sylinterin, niin ei mene kun hetki ja toinenkin hajoaa! Noilla tarvikehinnoilla vaihtaisin melkein kummatkin...

                        Comment

                        • tigu
                          BTCF Member
                          • May 2006
                          • 947
                          • Oulu

                          #13
                          Mulla kävi sama homma tänä aamuna.Mutta ilman lämpötila oli jotain +4c.
                          Enkä myöskään huomannut nestevuotoja.Polkimen purin pois ja huomasin tuon tapin olevan ihan hervoton:think
                          Eli onko tämä se työsylinteri------>

                          Ja miten tuon vaihto onnistuu jos vika on siinä?
                          -e21 m50-

                          Comment

                          • Risto113
                            Bimmer Enthusiast
                            • Feb 2005
                            • 1204
                            • GrassLake

                            #14
                            vaihdosta en tiedä, kun ei koskaan ole rikkoutunut mistään autosta.
                            Mutta toi kuvan värkki on nimenomaan PÄÄsylinteri, ei työsylinteri!!
                            Työsylinteri on auton alla, kytkinkopassa kiinni. Pääsylinteriä painaa poljin.

                            Comment

                            • tigu
                              BTCF Member
                              • May 2006
                              • 947
                              • Oulu

                              #15
                              juu juu..eli taitaa olla särki sitten tämä pääsylinteri?
                              vai voiko vika olla silti työsylinterissä?
                              -e21 m50-

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎