Elikkä autosta (325i coupe) jääty vissiin talvella kovilla pakkasilla Kytkin/jarru nesteet! (ei varmaan ollu ikinä vaihdettu oli ihan sellasta tummaa röppöö starttasin auton aamul ja kun olin lähdös sit siitä pihasta pakittelee niin kappas.. kytkin polin vaan lattiaan läpsähtää ja jää sinne. (polin ihan tunnoton) (jarrut toimi kuitenkin) no auton sit talliin lämpimään päiväks ja uudet nesteet vaihtoon.. ja kytkimen ja jarrujen ilmaus. no sit pelitti taas jonkun viikon kunnes taas samalla tavalla polin vaan lattiaan.. no auto talliin taas päiväks. ja sit polinta remppaa ja kytkimen ilmaus ruuvia aukomaan. sai taas aika tovin rempata et sieltä alko mitään nestettä tulee. ja sit taas auto toimi vähän aikaa.. kunnes alko sillee et ku oli yön seisonu. niin polkimessa oli tyhjää/klappia sillee jonkin verran ennen kun polkimessa vastusta ja kytkin otti.. sit kun aikansa ajeli niin kytkin taas ihan normaali! ja nyt taas sit kokonaan tunnoton ja poljin jää lattiaan kun painaa! eli oisko sieltä menny nyt pää vai työsylinteri? vai mikä? paljon maksaa? onko isokin homma vaihtaa...?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
"...e36 kytkin polin tunnoton/jäi lattiaan...."
Collapse
X
-
OLEN varma..
Originally posted by Simo69ootko varma? kun ei kuitenkaan vuoda auton alle eikä minnekkään? itellä jotenkin mielessä pyöris et pää sylinteri? et sieltä ois tiivisteet sisältä menny tai jotain kun ei polkimessa minkäänlaista vastusta tunnu...? ei kehtais kyl ostaa turhaan kumpaakin sylinteriä...E21 315 m10b20 TIC 420hp/500Nm @1.9bar
E36 328i coupe -95 "UXI"
Polaris RMK 800 Nordic edition-15
Yamaha yz250 -02
Comment
-
-
Originally posted by Simo69Mutta autohan on e36 ei e30....
E36 PÄÄsyl --94 (Lucas/metallimäntä. . . . . . . . . . . . 84-6928 48.44 ???
E36 PÄÄsyl 95-- (FAG/muovimäntä
E36 TYÖsyl --97. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 84-6929 37.67
Comment
-
Comment