Olen ymmärtänyt jostain että tämä käsijarrun laahaaminen olisi yleinenkin vika tässä ko. korimallissa, tai ainaki vuoden coupeissa? Niin myös minulla, olisin nyt hyvinkin v*ttuuntunut kyseiseen vikaan ja haluaisin jotain vinkkejä että miten saisin halvalla korjauttua ko. vian? Vai onko parempi että ostan uudet jarrusatulat.. vai mahtaako tuo vika tuolla lähteä? Hyvät neuvot olisivat siis tervetulleita..
Ja toinen asia, saako tuota käsijarrua jotenkin helposti kiristettyä kun tuo katsastuskin lähenee ja taitaa olla sellainen tilanne että katsastus sedät eivät tykkää jos sanon että kiskaskaa keppi miltei pystyyn niin kyllä se siinä pysyy..
vuoden -92 iS coupesta siis kysymys..
Ja toinen asia, saako tuota käsijarrua jotenkin helposti kiristettyä kun tuo katsastuskin lähenee ja taitaa olla sellainen tilanne että katsastus sedät eivät tykkää jos sanon että kiskaskaa keppi miltei pystyyn niin kyllä se siinä pysyy..
vuoden -92 iS coupesta siis kysymys..
Comment