Tämän takia joku ilmeisesti haluaa vanoksen??
325 vanos vääntö 245 nm / 4200rpm
325 ei vanos vääntö 245 nm / 4700rpm
Ei-vanoksessa on muuten huomattavasti isommat venttiilit.
Itse en todellakaan halunnut lisää liikkuvia/rikkuvia osia tämän takia.
Jos vie pari desia vähemmän bensaa vanoksella niin itse en bemaria pienen bensankulutuksen takia ostanut 

Tässä niille jotka hehkuttavat vanoksen parempaa alavääntöä.Näillä sanoin vanos on turha.
Kireet moottorit ovat ylävireisiä 

325 vanos vääntö 245 nm / 4200rpm
325 ei vanos vääntö 245 nm / 4700rpm
Ei-vanoksessa on muuten huomattavasti isommat venttiilit.
Itse en todellakaan halunnut lisää liikkuvia/rikkuvia osia tämän takia.
Jos vie pari desia vähemmän bensaa vanoksella niin itse en bemaria pienen bensankulutuksen takia ostanut

Tässä niille jotka hehkuttavat vanoksen parempaa alavääntöä.Näillä sanoin vanos on turha.
Kireet moottorit ovat ylävireisiä

No ehkä ei ihan sama asia kuin mitä topicin aloittaja tarkoitti. Itse valitsin vanoksella olevan sen takia kun on uudempaa mallia mihin on pikkuvikoja korjattu verrattuna aikaisempiin malleihin. Esimerkiksi moottorin elektroniikka on päivitetty monilta osin ja esim. thermoshokki ongelmaa ei esiinny mitä varhaisemmissa malleissa on.
 No ehkä ei ihan sama asia kuin mitä topicin aloittaja tarkoitti. Itse valitsin vanoksella olevan sen takia kun on uudempaa mallia mihin on pikkuvikoja korjattu verrattuna aikaisempiin malleihin. Esimerkiksi moottorin elektroniikka on päivitetty monilta osin ja esim. thermoshokki ongelmaa ei esiinny mitä varhaisemmissa malleissa on.

Comment