Kuinkahan kotikonstein saa ilmattua parhaiten ? Onko monta ilmauskohtaa koneessa ja tietty järjestys varmaankin ?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 320i jäähdytysjärj. ilmaus
Collapse
X
-
Jotain pikkuvinkkejä,
paisariin nestettä niinpaljon kuin menee, konekäymään, puhallin pois,lämmöt täysille, ilmausruuviauki, lisäänestettä niin paljon kuin auto imee, puristele vesiletkuja itsellä ainakin tuli ilmaa kun niitä puristeli, sitten anna käydä niin pitkään että termarikotelolta syylärinalareunaan letku lämpenee ihan kunnolla(termostaatti aukeaa). Itse ilmailin jotakuinkin 30min, kuplia ei enää tullut vaikka niitä letkuja puristeli eikä muutenkaan. Lopukshan ois hyvä kokeilla et puhaltaa lämmmintä kabiiniin(nesteet kiertää järjestelmässä) tietty näissä e36 ei puhalla kun vasta 1500rpm jälkeen lämmintä. Korjailkaa jos oon väärässä
Comment
-
-
Originally posted by easy_acJotain pikkuvinkkejä,
paisariin nestettä niinpaljon kuin menee, konekäymään, puhallin pois,lämmöt täysille, ilmausruuviauki, lisäänestettä niin paljon kuin auto imee, puristele vesiletkuja itsellä ainakin tuli ilmaa kun niitä puristeli, sitten anna käydä niin pitkään että termarikotelolta syylärinalareunaan letku lämpenee ihan kunnolla(termostaatti aukeaa). Itse ilmailin jotakuinkin 30min, kuplia ei enää tullut vaikka niitä letkuja puristeli eikä muutenkaan. Lopukshan ois hyvä kokeilla et puhaltaa lämmmintä kabiiniin(nesteet kiertää järjestelmässä tietty näissä e36 ei puhalla kun vasta 1500rpm jälkeen lämmintä. Korjailkaa jos oon väärässä
Comment
-
Comment