Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 320i jäähdytysjärj. ilmaus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • rinse
    Bimmer Rookie
    • Aug 2003
    • 79
    • Tampere

    E36 320i jäähdytysjärj. ilmaus

    Kuinkahan kotikonstein saa ilmattua parhaiten ? Onko monta ilmauskohtaa koneessa ja tietty järjestys varmaankin ?
  • alspe
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2004
    • 3402
    • Tre

    #2
    Eiköhän se ainut kohta ole syylärissä oleva ilmausruuvi. Se korkeille kohdalle ja letkuja puristelemaan jne.
    G30 520d xDrive
    EX: F10 520d, Passat 3BG, E34 520i -91

    Comment

    • Lanttu
      Bimmer Enthusiast
      • Jun 2004
      • 1643

      #3
      Muista varoa, ettei se muovinen ruuvi korkkaa! Kierrettä ei ole pitkästi.

      Comment

      • easy_ac
        Bimmer Fanatic
        • Oct 2005
        • 452
        • Tampere

        #4
        Jotain pikkuvinkkejä,

        paisariin nestettä niinpaljon kuin menee, konekäymään, puhallin pois,lämmöt täysille, ilmausruuviauki, lisäänestettä niin paljon kuin auto imee, puristele vesiletkuja itsellä ainakin tuli ilmaa kun niitä puristeli, sitten anna käydä niin pitkään että termarikotelolta syylärinalareunaan letku lämpenee ihan kunnolla(termostaatti aukeaa). Itse ilmailin jotakuinkin 30min, kuplia ei enää tullut vaikka niitä letkuja puristeli eikä muutenkaan. Lopukshan ois hyvä kokeilla et puhaltaa lämmmintä kabiiniin(nesteet kiertää järjestelmässä) tietty näissä e36 ei puhalla kun vasta 1500rpm jälkeen lämmintä. Korjailkaa jos oon väärässä

        Comment

        • creatious
          BTCF Member 2006
          • Jul 2005
          • 194

          #5
          Originally posted by easy_ac
          Jotain pikkuvinkkejä,

          paisariin nestettä niinpaljon kuin menee, konekäymään, puhallin pois,lämmöt täysille, ilmausruuviauki, lisäänestettä niin paljon kuin auto imee, puristele vesiletkuja itsellä ainakin tuli ilmaa kun niitä puristeli, sitten anna käydä niin pitkään että termarikotelolta syylärinalareunaan letku lämpenee ihan kunnolla(termostaatti aukeaa). Itse ilmailin jotakuinkin 30min, kuplia ei enää tullut vaikka niitä letkuja puristeli eikä muutenkaan. Lopukshan ois hyvä kokeilla et puhaltaa lämmmintä kabiiniin(nesteet kiertää järjestelmäss&#228 tietty näissä e36 ei puhalla kun vasta 1500rpm jälkeen lämmintä. Korjailkaa jos oon väärässä
          Keulaa voi myös nostaa/ajaa mäkeen. Tosiaan kierrosta vähän lisää toisella kädellä vaijerista, niin että se vesi kiertää siellä kunnolla. Vuorotellen voit availla sitä ilmausruuvia ja sit paisarinkorkkia.

          Comment

          • jvakeva
            Bimmer Enthusiast
            • Sep 2003
            • 2433
            • Kouvola

            #6
            itellä tulee ainakin lämmintä kokoajan, jos kone on lämmin,,,

            eipä tuo ilmaus mistää muusta autosta juuri eroa.
            B10 V8 # 108
            saab r560 8X4

            Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎