Originally posted by wipez
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e36 + FK alustasarja?
Collapse
X
-
Originally posted by arska84Mä voin täs suositella että älä osta fk:n sarjaa. Mulla on golffissa sellanen ja kaverilla 525 touringissa. On sitte niin jäykkä alusta että joka töyssystä pitää ajaa hiljaa. Kannattaa satsata johonki parempaan sarjaa.
Mistäköhän noita Konin iskareita kannattaisi lähteä kyselemään? Taikka Eibachin jousia? Tai mitä muuta suosittelette?
Comment
-
-
Originally posted by wipezPienen selvityksen jälkeen totesin että eipä tuohon 5/92 autoon sellaista edes saisi :o Konin iskarit ja eibachin jouset varmaan tulee hankittua.. Vaikkakin lienee aika paljon eri hintaluokassa.. Mutta en haluaisi Weiteciin tai Lowtechiin sijoittaa melkein viittäsataa euroa jos nuo eivät kerran kestä kuin sen vuoden maksimissaan.. Tulee sekin kalliiksi
Mistäköhän noita Konin iskareita kannattaisi lähteä kyselemään? Taikka Eibachin jousia? Tai mitä muuta suosittelette?BMW PREMIUM
BMW E46 318
Comment
-
-
Jos haluaa auton jolla voi suomessa ajaa ja joka on laillinen niin bemariin suosittelen ehdottomasti H&R cup kit 40/15mm tai Bilstein sprint 40/15mm! ja 18 tuumasiet vanteetkin pyörii hienosti alla..
Nimiittäin ne jotka ostavat tuon 60/40mm ovatkin kusessa parin vuoden päästä, nimittäin 2008 tulee todella paljon tarkemmaks noi alusta muutokset.
Ja sehän o maximissaan toi jo yllä mainittu 51mm.
Ittellä nytten 80/40mm ihan vi##n paska ajaa! pohja kinni noin kymmenen kertaa päivässä Mutta kyll se vaa niin perskelen hienon näköinen on tuolla tontulla...
Esim: Muija jolla on 10cm korko kengät on vi##n hyvän näköinen, mut luuletsä et sillä muijalla on mukava kävellä ymmärrättehän te...E32 750iA -88
-E36 328iA Coupè M-sport -97
-E36 325i Coupè German looker -93
sigpic
Comment
-
-
Originally posted by KeDa21Niimpä, olen täysin samaa mieltä ja kyllähän me nyt ne tiedetään Uskon että tuolla 40/15mm madaltavalla menee just silleen sopivaks, ettei tarvitse talvellakaan ihan koko aikaa jännittää. Eihän muuten enää tarvitse muutoskatsastaa? ,kun autohan vain "korottuu" entisestään..
Nän se toimiiE32 750iA -88
-E36 328iA Coupè M-sport -97
-E36 325i Coupè German looker -93
sigpic
Comment
-
-
60/40 ei kyllä E36:ssa ainakaan mun ajotyylillä aiheuta vielä minkäänlaisia ongelmia, talvellakaan. Eriasia on jos pulttaa järjettömiä puskureita tms.F10 530d semiVOLL
ex. E90 320d M-Sport '06
ex. E39 523i M-Sport '00
ex. E36 325i Coupe '92
ex. E30 316i '89
Comment
-
-
Eli siis kun autostani meni toinen takajousi poikki (H&R), niin nyt kun vaihdan jouset ilmeisesti vain taakse, niin sekin on muutoskatsastettava? Mites muuten pitääkö sekin muutoskatsastaa, kun tilasin autooni uudet vanteet ja samanlaiset kuin entiset paitsi yhden tuuman pienemmät ja kapeammat kuin edelliset, niin pitääkö sekin sitten vielä muutoskatsastaa? ..ei oikein laakerit tahtonut kestää edellisillä vanteilla kun leveyttä oli renkailla 245 ja edessäkin 225. Nyt tulee sitten uudet eteen 205 ja taakse 215, jos kestäisivät paremmin.
Comment
-
-
Originally posted by KeDa21Eli siis kun autostani meni toinen takajousi poikki (H&R), niin nyt kun vaihdan jouset ilmeisesti vain taakse, niin sekin on muutoskatsastettava? Mites muuten pitääkö sekin muutoskatsastaa, kun tilasin autooni uudet vanteet ja samanlaiset kuin entiset paitsi yhden tuuman pienemmät ja kapeammat kuin edelliset, niin pitääkö sekin sitten vielä muutoskatsastaa? ..ei oikein laakerit tahtonut kestää edellisillä vanteilla kun leveyttä oli renkailla 245 ja edessäkin 225. Nyt tulee sitten uudet eteen 205 ja taakse 215, jos kestäisivät paremmin.
Jo tosiaan noi laakerit tuppaa vähän kulua, ittellä nyt 245 edessä ja takana.. mut oon pari viikkoo sitten tilannut uuden alustan (H&R cup kit 40/15) ja uudet vanteet 18" (225 eteen ja taakse) .E32 750iA -88
-E36 328iA Coupè M-sport -97
-E36 325i Coupè German looker -93
sigpic
Comment
-
-
Juu no se on sitten varmaan muutoskatsastettava, ettei tule sanomista. ..muutenkin pitäisi nyt auto katsastuttaa, kunhan ensin saan perän tukivarret kuntoon, kun tahtoo vähän irtoilla korista. Joo pitää nyt toivoa että laakeritkin alkais kestämään paremmin ja muutenkin jos ajettavuus vaikka paranis edes hitusen..
Comment
-
-
Originally posted by WepsukkaMillasissa hinnoissa noi 40/15 sarjat pyörii. Just esim. vaikka toi H&R tai joku muu järkevä hankinta. Nyt haettais taas sitä kuuluisaa hyvää ja halpaa. Eli siis ei vuoden kestävää, muttei mitään 2000€ settiäkään...
Comment
-
-
Tuli viellä sellaista mieleen, kun tilasin sen H&R:n 40/15mm jouset ja kun takaanta on mennyt jousi paskaksi, niin voinko vaihtaa vain taakse jouset ja antaa olla entiset edessä? Etupää on nyt just sellainen niinkun saa ollakkin, niin ei tarvitsisi turhaan käydä niitä vaihtelemaan ja ne myös ovat muistaakseni H&R:n jouset. Että tuleeko sanomista katsastuksessa vai onko väliä jos vaihtaa pelkästään taakse? Apua jälleen amatöörille
Comment
-
Comment