Announcement

Collapse
No announcement yet.

e36 rattia täristää..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hemi
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2004
    • 18880
    • Pirkanmaa

Originally posted by arnop View Post
    Itse olen neljän vuoden aikana joutunut uusimaan kolme kertaa jarrulevyt jarrutuksessa ilmenneiden tärinöiden vuoksi. Uusilla levyillä ei tärise yhtään ja kilsojen taittuessa tärinät alkavat pikkuhiljaa ja ovat lopulta sietämättömät. Olen kokeillut motonettiä, Bremboa, ja nyt on Bilteman Spot levyt. Bilteman Sport levyt yllättäen kestäneen pisimpään täysin ilman tärinöitä.
    On uusittu myös edestä kaikki mahdolinen, mutta "etupää" ei juurikaan vaikuttanut jarrutus tärinöihin. Pettymys sinänsä koska maksoi maltaita.
    Suosittelisin itse ostamaan mitkä tahansa levyt ja kokeilemaan ja miettii sitten muita vaihtoehtoja.
    Sinulla vika ei kuitenkaan missään tapauksessa ole itse levyissä, vaan jossain muualla. Uudenkarheat hiontapinnalla olevat levyt vain ei tärise, vaan tärinät alkaa vasta kun levyn pinta kiilloittuu/lasittuu. Jos se Bilteman levy on kestänyt pisimpään, johtuu se vain ja ainoastaan siitä että siinä on ollut karkein viimeistelyhionta.

Comment

• Trac3r
      Newbiemmer
      • Apr 2008
      • 21
      • Espoo

Mullakin ilmenee pientä tärinää jarruttasessa maantienopeuksissa, ja kun ajaa hiljaa niin kuuluu perästä sellanen pien ääni ja sit ku jarrua pitää vähä pohjassa ja rullailee niin ääni loppuu.
      E46 328i -99
      ex: E36 325iA -93

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎