Announcement

Collapse
No announcement yet.

-92 e36 325 Diagnoosi lista

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • antti79
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2003
    • 2499
    • Littoinen

    #16
    Originally posted by AcS325
    Tuli sitten vietyä auto Metro-autoon huoltoon. Kun toinen firma teki temput ku lupas ensin keskiviikolle ajan mut sitten ku olin autolla paikan päällä ni sanottiin et joo sun piti eilen tulla....

    No kuitenkin metro auton korjaaja soitti et hän tilas uuden ilmamassamittarin.
    Ku ei sitä vanhaa kuulemma pysty mittaamaan ja lambdaa ei ilmeisesti viitsinyt vaihtaa ku se on halvempi varmaan. Ja thermoshokista ei ollut kuullut mitään kyseinen kaveri. Siis mitä tää nyt tarkoittaa. Käskin säilyttää vanhan mittarin kai sen jossain pystyy mittauttamaan että onko ehjä? No odotellan laskua.
    Just joo, ilmamassamittari on huomattavasti lambdaa kalliimpi. Sitten kun sen vaihto ei auttanut niin vaihdetaan lambda... näin se etenee.
    sigpic
    Originally Posted by jari kihlman
    "BMW:n E39 on laadukkaimpia BMW:n malleja, joita tehtaalta on koskaan ulos rullannut", se pitää kyllä paikkaansa.

    Comment

    • Scitso
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2002
      • 2816
      • Kuusankoski

      #17
      Ei näis oo samaa vikaa ku e34 525i katalysaattorin kanssa, arvot ainakin näytti samalta ku mulla mut ku kävi antamassa runtua kunnolla et kiekat 4000rpm kohilla jonkin tovin ja vei mittariin ni läpi. Elikkäs vanha katti ei lämpene tarpeeks normaali ajossa
      E34 525i Touring -96 "Iris"
      E39 540ia Touring individual -97 "Lara"
      E39 530da Touring -03 "Lisbeth"
      E46 328ia Sedan -98 "HOI"
      E61 530d Touring -04

      ex. E39 520ia Touring -98
      ex. E28 524td -86 "sponsored by... Oma"
      ex. E30 320i -82/86 "scitso edition"
      ex. E28 520i -82

      Comment

      • AcS325
        Bimmer Fanatic
        • Jan 2005
        • 227
        • Road to Jalalabad

        #18
        Originally posted by Scitso
        Ei näis oo samaa vikaa ku e34 525i katalysaattorin kanssa, arvot ainakin näytti samalta ku mulla mut ku kävi antamassa runtua kunnolla et kiekat 4000rpm kohilla jonkin tovin ja vei mittariin ni läpi. Elikkäs vanha katti ei lämpene tarpeeks normaali ajossa
        ei auttanu koitettiin kyllä
        "koita uudelleen kyllä se lähtee"

        Comment

        • AcS325
          Bimmer Fanatic
          • Jan 2005
          • 227
          • Road to Jalalabad

          #19
          No joo nyt on taas päästöt kunnossa. Ilmamassamittari oli ilmeisesti rikki kun ensin vaihdettiin se ja pelkät co:t tippus ja sit vaihdettiin lamda ni tippus hc:t

          No pystyykö vanhan ilmamassamittarin mittaamaan jollakin luotettavalla tavalla että onko tosiaan rikki?
          "koita uudelleen kyllä se lähtee"

          Comment

          • Leka
            BTCF Member
            • Sep 2003
            • 7701
            • Vilppula

            #20
            Originally posted by AcS325
            No pystyykö vanhan ilmamassamittarin mittaamaan jollakin luotettavalla tavalla että onko tosiaan rikki?
            E36 FAQ:sta löytyvässä korjausaapisessa on muutamia mittauksia joita voi tehdä.
            sigpic

            BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎