Ykkös ja kakkospinnien välillä 1280 ±10% ohm.
Bentleyn Service Manuaalin mukaan.
Kiitos tiedosta.
Vielä sellainen kysymys, että pitäisikö vanossolenoidin piuhan irroittaminen
vaikuttaa tyhjäkäyntiin niin että kuulee käyntiäänessä muutoksen?
Jos käyntiääni ei muutu onko säätömekanismi tai solenoidi rikki/jumissa.
Solenoidin sähköinen ohjaus toimii(pienillä kierroksilla kelalla sähköä).
Miten testata ennakon muuttuminen?
tallissa m42b18 e36 318is vm93...
siinä samaa vikaa, dme kuivattu hapettumat tarkastettu, tulpat vaihdettu, puolat sekä niistä tulevat johdot katottu että on kunnossa.
imuvuodot voi laskea pois, niin läpi käyty on sekin puoli ja bensapumppu käy niinku pitääkin eli löpöäkin tulee...
mittasin kampuran ja nokka-akselin anturit ja molemmat oli arvoiltaa ok
kampura: 528 ohm
nokka: 1180 ohm
Comment