7-nappia, kello, lämpötila jne. EI checkcontrollia missään
8-nappia, pelkkä cc
11-nappia, cc, kello ja lämpötila
18-nappia, kaikki mahdollinen.
Mitkä nappulat siis? Mulla on vasemmassa reunassa 1,10,100,1000 nappulat ja sit rivissä on temp,c/F,set/res,memo ja check ja sit tietty kaks nappulaa kellolle h ja date eli 11 nappulaa. Joten siis tää on se 11 painikkeinen?
Mitkä nappulat siis? Mulla on vasemmassa reunassa 1,10,100,1000 nappulat ja sit rivissä on temp,c/F,set/res,memo ja check ja sit tietty kaks nappulaa kellolle h ja date eli 11 nappulaa. Joten siis tää on se 11 painikkeinen?
Ja mitä siinä 18 nappisessa on toimintoja?
Kaikki mahdollinen ja mahdoton!
Joo on 11-nappinen jos on 11-nappia! No lisänä ainaski 11-nappiseen: kaks kulutusta l/100km, bensanmäärä tankissa litroina, toiminta säde, code, ajanotto, limit, keskinopeus, jännite, kulutus l/h, saattoi jotain jäädä poiskin.
E93 ///M3
E60 530dA aka M5
F11 525dA Xdrive
Tesla model 3 LR MY22
Varaosanumero: 65818350779 sopii anturiksi. Maksoi n. 20€ liittimineen.
sigpic
Originally Posted by jari kihlman "BMW:n E39 on laadukkaimpia BMW:n malleja, joita tehtaalta on koskaan ulos rullannut", se pitää kyllä paikkaansa.
Tietämätön kysyy ,ett tuolla aikasemmin lueteltiin neljää erillaista check controllia niin mikäs tää meikäläisen autossa sitten on. Chekck control ja kello Ei muuta?E36 325 24V-91.
Itse muistelisin että mittariston takana oleva musta/valkoinen piuha olisi nopeustieto.
EDIT: Paitsi että tuossa toisessa threadissa oli juttua että olet sen jo ilmeisesti tarkistanut vai kuinka? Ja siitä vaimeasta "piiing" äänestä josta toisaalla oli myös juttua niin se taas todennäköisesti johtuu valojen himmennys elektroniikan aihettamasta häiriöstä erillissarjan jakosuotimiin, tai näin ainakin itsellä ja taisi jollain muullakin olla näin.
Ok, muistaakseni mulla ei tuota johtoa ole kyl.
Piing, ääni alko heti tulemaan kun ison laitto kiinni, jos heittää pienen tilalle niin lähtee pois. En tiiä miten voi jälkeen asennettuihin suotimiin ottaa häröä kun käytännössä ei ole lähimainkaa niitä valojen häsmäköitä..
Vääntäkää vielä rautalangasta, mulla ei omassa vessassa ole kuin kello ja päivämäärä (7 nappinen), eli kysymys kuuluu onnistuuko tähän järkevällä työllä asentaa 11 nappista systeemiä. Enpä oikeastaan muuhun sitä tarvitsisi, mutta kulutus olisi mukava saada muutenkin kuin laskimen avulla selville.
Vääntäkää vielä rautalangasta, mulla ei omassa vessassa ole kuin kello ja päivämäärä (7 nappinen), eli kysymys kuuluu onnistuuko tähän järkevällä työllä asentaa 11 nappista systeemiä. Enpä oikeastaan muuhun sitä tarvitsisi, mutta kulutus olisi mukava saada muutenkin kuin laskimen avulla selville.
No mutta ethän saa sitä kulutusta näkymään muuta kuin 18-nappisella, koska 11-nappisessa ei ole sitä toimintoa. Lukisit threadin alusta asti niin ei tarvitse turhaa kysellä.
E93 ///M3
E60 530dA aka M5
F11 525dA Xdrive
Tesla model 3 LR MY22
No mutta ethän saa sitä kulutusta näkymään muuta kuin 18-nappisella, koska 11-nappisessa ei ole sitä toimintoa. Lukisit threadin alusta asti niin ei tarvitse turhaa kysellä.
Originally posted by Janzki
Eli noita "ajotietokoneita" on neljää eri mallia.
Muistaakseni näin:
7-nappia, kello, lämpötila jne. EI checkcontrollia missään
8-nappia, cc, ja kello
11-nappia, cc, kello, lämpötila, kulutus jne..
18-nappia, kaikki mahdollinen. "Aikapommista kulutukseen"
Mutta tässä listassa on 11-nappisessa kulutus? Mites se nyt mahtanee olla, mitä kaikkea 11-nappisesta löytyy?
Itseäni ei niinkään kiinnosta, mutta ehkä jotain joka haluaisi vaihtaa parempaan.
Mutta tässä listassa on 11-nappisessa kulutus? Mites se nyt mahtanee olla, mitä kaikkea 11-nappisesta löytyy?
Itseäni ei niinkään kiinnosta, mutta ehkä jotain joka haluaisi vaihtaa parempaan.
Uskokaa nyt, että 11 nappisesta ei löydy muuta kuin kello, päivämäärä, check control ja ulkolämpötila.
Itse vaihdoin 11 nappisen tilalle 18 nappisen ja sain kaikki mahdolliset toiminnot käyttöön. Eikä ole paha rasti asentaa, mikäli on vähänkään "asentajan vikaa"
Comment