Ei kait sitä kiristintä kannata uusia..Rullat ainoastaan ja hihna(t).
Ei välttämättä tarvitsekaan, mutta itse vaihdoin sen kun huomasin että yläpäästä oli lohjennut metallista paloja irti, oli vielä moottorin puolella joten ei näkynyt noita juttuja kun vasta sitten kun sen otti irti.
Eli kyllähän se vanha kiristinkin toimi ihan ok, mutta metallikin näköjään väsyy ajankanssa, parempi uusia ennenkuin huomaa jääneensä tienposkeen sentakia että kiristin ottaa ja pettää. Ja kyllä se uusi kiristin pitää sen hihnankin tiukemmalla
Ei välttämättä tarvitsekaan, mutta itse vaihdoin sen kun huomasin että yläpäästä oli lohjennut metallista paloja irti, oli vielä moottorin puolella joten ei näkynyt noita juttuja kun vasta sitten kun sen otti irti.
Eli kyllähän se vanha kiristinkin toimi ihan ok, mutta metallikin näköjään väsyy ajankanssa, parempi uusia ennenkuin huomaa jääneensä tienposkeen sentakia että kiristin ottaa ja pettää. Ja kyllä se uusi kiristin pitää sen hihnankin tiukemmalla
Totta ja totta, oletinkin tosiaan että tarkistaa kiristimen ensin, se kun on loppupeleissä kohtuu tyyris ostos monelle.
Itellä rupes kuulumaan kanssa tommosta erikoista naputusta. Ei ole nostajat ja tulpat oli kireellä. Kuuluu edestä katsottuna vasemmalta puolelta takaa. Että onko se vesiventtiili mikä siellä vetää viimeisiään vai mikä?
Itellä rupes kuulumaan kanssa tommosta erikoista naputusta. Ei ole nostajat ja tulpat oli kireellä. Kuuluu edestä katsottuna vasemmalta puolelta takaa. Että onko se vesiventtiili mikä siellä vetää viimeisiään vai mikä?
Ei se vesiventtiili vetele viimisiään jos se naputtaa, sen pitääkin naputtaa ja naputuksien määrä pitäis muuttua ku kabiinissa vääntelet lämmitystä suuremmalle tai pienemmälle. Sit jos se heittää naputtamasta niin on ongelmia sen suhteen . Ja muistaakseni edestä katsottuna ne vesiventtiilit on oikealla puolella, ainakin omassa coupessa oli. Lahopäänä voin muistaa kyllä väärinkin
Comment