Originally posted by #BMW#
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 325i viritys
Collapse
X
-
Originally posted by Teixeira View PostNo mul on tos aika paljon viriosaa, ACS:n peltisatsi, lastu, putkisto, nokat... Kyl se niil jo kivasti kulkee, tietäs vaa paljo tossa ACS:n koneessa on vakiona polleja.:think
Moni sanonu et 230hv..!? Offtopikkina: tietoa kellään tästä?
Comment
-
-
taivaanrannan maalari..
Yllättävä kysymys yllättävään automalliin.....
Taas joku ensialkuun paukuttelee henkseleitään ja meinaa kovasti virittää
Kun totuus osien hinnoista lopulta tulee tajuntaan jää ne kuitenkin ostamatta.
Näin on käynyt monelle tätä ennen ja tulee käymään jatkossakin.
Lopulta autossa on kiinni se pilipali lastu jolla ainakin "persedynossa" tuli se 100hv/100Nm lisää paukkuja ja se helvetin kartio filtteri.
Kuitenkaan rahat ei ole riittäneet edes siihen auton vakiona penkissä ajoon, saatika kunnollisen custom lastun tekoon esim. Karalalla.
Jolloin ei tarvitsisi seuraavan vuosikatsastuksen yhteydessä kysellä täällä foorumilla niitä "päästöongelmia, APUA,APUA" juttuja. Jotka johtuu vielä yleensä siitä paskasta lastusta ja huonosta auton huollosta (kun kaikki maksaa)
Samalla kuitenkin eletään virtuaalitodellisuudessa ja suunnitellaan täällä kotteron virittämistä 2000-3000euron osilla joilla ne tehot sais oikeasti nousemaan.Last edited by jannmann; 27-02-2007, 12:33.Aprilia RSV4
Comment
-
-
Originally posted by Hemi View PostM3:n tehoista vaparina niin että menee vuosikatsastuksen päästöistä läpi. Toisaalta kun katsastusinssi huomaa runkonumeroa tsekatessaan että orggis ruiskusysteemit on vaihdettu vähäpäästöisessä e36:ssa megaan tms., niin kilvet lähtee saman tien ja VTT:n pussitesti kutsuu.
Voiko esim. imusarjan vaihtaa toisenlaiseksi eli jokaiselle sylinterille oma kaasuläppä niinkuin M biileissä?
No speakers - No bodykits - NO BULLSHIT
Kesäautoprojekti: 2002 BMW E46 M3 Coupe Phoenixgelb
Hinausautoprojekti: 2000 BMW E39 530D Touring Orientblau
Käyttöautoprojekti: 1997 BMW E36 318i Touring Hellrot blogi
Rata-autoprojekti: 1994 BMW E36 318is Class II Sedan Alaskablau blogi
Entisöintiprojekti: 1994 BMW E36 318is Class II Sedan | Alaskablau blogi
Comment
-
-
mitäs siitä seuraa jos poliisit löytää leimaamattoman turbon tollasen vähäpäästöisen pellin alta? kilvet veks, sakkoja ??? noita ainakin mutta tuleeko extra paskaa? onkos kellään kokemuksia?e65 730d
Ex. e21 316,e30 316,e30 318i, e36 325i, e36 325i, e36 328i, e39 530d, e46 320ci, e46 316i...
Comment
-
-
Originally posted by jannmann View PostYllättävä kysymys yllättävään automalliin.....
Taas joku ensialkuun paukuttelee henkseleitään ja meinaa kovasti virittää
Kun totuus osien hinnoista lopulta tulee tajuntaan jää ne kuitenkin ostamatta.
Näin on käynyt monelle tätä ennen ja tulee käymään jatkossakin.
Lopulta autossa on kiinni se pilipali lastu jolla ainakin "persedynossa" tuli se 100hv/100Nm lisää paukkuja ja se helvetin kartio filtteri.
Kuitenkaan rahat ei ole riittäneet edes siihen auton vakiona penkissä ajoon, saatika kunnollisen custom lastun tekoon esim. Karalalla.
Jolloin ei tarvitsisi seuraavan vuosikatsastuksen yhteydessä kysellä täällä foorumilla niitä "päästöongelmia, APUA,APUA" juttuja. Jotka johtuu vielä yleensä siitä paskasta lastusta ja huonosta auton huollosta (kun kaikki maksaa)
Samalla kuitenkin eletään virtuaalitodellisuudessa ja suunnitellaan täällä kotteron virittämistä 2000-3000euron osilla joilla ne tehot sais oikeasti nousemaan.
On kyllä saatanan kalliita palikoita. Toden totta oikeassa olet."koita uudelleen kyllä se lähtee"
Comment
-
-
Originally posted by Teixeira View PostNo mul on tos aika paljon viriosaa, ACS:n peltisatsi, lastu, putkisto, nokat... Kyl se niil jo kivasti kulkee, tietäs vaa paljo tossa ACS:n koneessa on vakiona polleja.:think
Moni sanonu et 230hv..!? Offtopikkina: tietoa kellään tästä?
230 on kyllä varsin positiivinen arvio, mutta tuosta ( -----> http://hestec.fi/palvelut.htm ) ratkaisu niihinkin kysymyksiin ( ja sitten lappua tänne niin voidaan spekuloida...) Niin ja tuon tehoisen E36:sen omistaneena voin sanoa ettei se nyt ihan niin kauheasti vielä noillakaan tehoilla kulje. OT: Käykö normaalisti( alle 1000rpm) tyhjäkäyntiä?
Aiheeseen palattaessa perusjutut tekemällä ----> pakopuoli,imupuoli,kannen parantelu,nokat, moottorinohjauksen säätäminen penkissä, saattaa saada siihen asti ( harvinaisesti) 100% tehonsa säilyttäneeseen E36:seen hevoset sinne 220-235 hujakoille HYVÄLLÄ säkällä. Mutta sehän nyt sitten maksaakin jo niin paljon ettei siinä ole enää mitään järkeä koska M3 tuleekin jo sitten halvemmaksi, ja se täytyy aina muistaa että vaparin isompi virittäminen "harvemmin" muuttaa auton moottoria oikeasti arkikäyttöön "käyttöystävällisemmäksi".
Itse meinasin ostaa nyt talviprojektiksi jonkun 325/328:sen, ja tehä siitä muuten mahd. orggis mutta panostaa kaikki sitten siihen No Show, all Go-osioon. Virittämistä suunnitellessani tulin siihen tuomioon että se ei yksinkertaisesti minun mielestäni kannata mikäli auto tulee tieliikenteeseen.
Samalla budjetilla kun saa 321 hv M3:sen joka on jo muutenkin täysin eriauto kuin 325.
Oma päätös, -tee mitä haluat, mutta jos teet jotain niin faktaa ja mittaustuloksia foorumille sitten kans kiitos, koska tää on varmaan se ikuisesti yks kysytyimpiä kysymyksiä täälläkin ?
Comment
-
-
Originally posted by blueorange View PostTänään Motestin penkissä jyväskylässä 225hp ja 276nm.Moottoriin tehty kansi remontti,Haltec e6x boksi,peltisarja,suora putkisto ja vaparisuodin.päästöillä ei niin väliä kun ajetaan punasilla kilvillä kisaa
110 Nm/litra
Comment
-
-
Kaikki vakioo.kannesta otettu 0,1mm ja pikkusen pakoaukoista teräviä rappuja pois.ihmettelin itsekkin tehoo kun lähtökohta oli 168 heppaa ennen kansiremonttia.Paras veto oli 214 heppaa ja 263nm kunnes alko käymään laihalla.bensan paineiden nosto toi vielä 11 hepoo lisää.Niin ja venttiilit on vaan läpätty.Suuttimet pesty ym...Last edited by blueorange; 29-01-2012, 00:02.
Comment
-
-
Originally posted by blueorange View PostKaikki vakioo.kannesta otettu 0,1mm ja pikkusen pakoaukoista teräviä rappuja pois.ihmettelin itsekkin tehoo kun lähtökohta oli 168 heppaa ennen kansiremonttia.Paras veto oli 214 heppaa ja 263nm kunnes alko käymään laihalla.bensan paineiden nosto toi vielä 11 hepoo lisää.Niin ja venttiilit on vaan läpätty.Suuttimet pesty ym...
Comment
-
Comment