Eli ongelmana on että coupe ei lähde käyntiin. Sahaa kyllä hieman epämääräisesti ja ehkä hyvin heikosti yrittää käyntiin mutta ei lähde. Bensaa tuntuis tulevan (paine tuntui kun bensakiskon päästä avas sitä venttiiliä ja bensaa roiskui :think..), pumppuakin ihmeteltiin ja kyllähän se paineet nostaa ja surisee. Kaikkia näkyviä antureita ja liittimiä auottu ja vähän putsailtu mutta tuloksetat. Sytkäpuolella vikaa ehkä? Itseltä loppu ideat niin ajattelin täällä kysellä..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e36 328i '96 Coupe ei käynnisty
Collapse
X
-
Originally posted by antti79 View PostJos mahdollista niin käy luetuttamassa vikakoodit niin ei tarvitsisi arvailla.
Esim. joku asentotunnistin (kampiakselin) yms. voi aiheuttaa tuollaista.BMW E36 318iS '93
Audi TT 3.2 quattro '07
Audi A6 2.7 biturbo quattro '02
Peugeot 306 S16 2.0 16v '94
Peugeot 605 SV24 3.0 24v V6 '91
VW Caravelle T3 1.9 TD '87
Comment
-
-
Eikös tuossa ole ajonesto? Olisiko siihen tullut jotain vikaa..
Kokeillu pitää akunkenkää sen ~30min irti ja takas kiinni?Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
-
Originally posted by Lanttu View PostEi voi olla ajonestossa mielestäni vikaa. Polttoaineen syöttö katkeaa, jos ajonesto on päällä.
Comment
-
-
Akunkenkä oli useamman tunnin irti eikä ollut mitään vaikutusta... Ei kellään ois Hämeenlinnan seudulla (oikeastaan Janakkalan ja Lammin rajamailla) tuohon sopivaa diagnostiikkakaapelia lainata vaikka pientä korvausta vastaan :think Tai tässä "lähellä", tai halua tulla lukemaan niitä koodeja tänneOis tän viikon aikana saatava tuo auto takas tien päälle..
BMW E36 318iS '93
Audi TT 3.2 quattro '07
Audi A6 2.7 biturbo quattro '02
Peugeot 306 S16 2.0 16v '94
Peugeot 605 SV24 3.0 24v V6 '91
VW Caravelle T3 1.9 TD '87
Comment
-
-
Koitin tylysti sahata pitkään käyntiin josko vaikka silloin lähtisi, ei tosin 15sek pitempään kehdannut sahata. Starttausääni vain ei aivan tavalliselta mielestäni kuulosta -> Normaalia starttausääntä - TSUH - normaalia starttausääntä - TSUH jne.. Tulee tasavälein toi suhahdus. Ja tossa "normaalissa" starttausäänessäkin auto kuulostaa siltä kuin se olisi aivan varpaisillaan käyntiinlähdön suhteen. Kiire tulee kohta tän kanssa
Tarvii varmaan kohta tuupata auto tienvarteen ja hinauttaa autopalvelun piikkiin merkkiliikkeeseenBMW E36 318iS '93
Audi TT 3.2 quattro '07
Audi A6 2.7 biturbo quattro '02
Peugeot 306 S16 2.0 16v '94
Peugeot 605 SV24 3.0 24v V6 '91
VW Caravelle T3 1.9 TD '87
Comment
-
-
Kipinän saantia en ole kerennyt tarkistamaan.
Mistä tuon pumpun releen löytää. Jotenkin en usko että olisi bensapumpussa tai sen liittimissä vikaa mutta voihan sen koittaa.
Voisi nuo asentotunnistimienkin liittimet ottaa irti ja puhdistaa mutta kun pikaisesti mitään isompaa irroittamatta en ainakaan niitä vielä nähnyt vaikka netti-etk:sta pystyin niiden sijainnin päättelemäänkin.. Tarvitsee tutkia vielä lisää.
Niin ja auto ei oireillut mitään aikaisemmin ajossa, ainoastaan samana päivänä lähti hieman huonosti käyntiin kun siirsi autoa pihassa toisesta paikasta toiseen.. Siitä paikasta sitten ei enää lähdettykäänBMW E36 318iS '93
Audi TT 3.2 quattro '07
Audi A6 2.7 biturbo quattro '02
Peugeot 306 S16 2.0 16v '94
Peugeot 605 SV24 3.0 24v V6 '91
VW Caravelle T3 1.9 TD '87
Comment
-
-
Noniin, purin siitä suutintukin päältä sen suojamuovin pois ja löysin nokan asentotunnistimen sijainnin, ränäsin sen liittimen auki ja putsailin, laitoin kunnolla kiinni ja koitin käynnistää niin auto melkein lähti käyntiin. Ensin pyöritti samalla lailla mutta koitin hieman tarjota kaasua niin lähti pienellä sahauksella käyntiin, kävi ihan pienen hetken ja sammu ja sitten loppukin akkuNo nyt on akku laturissa kiinni ja katotaan illalla uusiksi. Tiedä sitten tosta kaasun käytöstä kun aikasemmin ei ollut koittanut sitä.. Että liittykö mitenkään siihen anturin vekslaukseen.
BMW E36 318iS '93
Audi TT 3.2 quattro '07
Audi A6 2.7 biturbo quattro '02
Peugeot 306 S16 2.0 16v '94
Peugeot 605 SV24 3.0 24v V6 '91
VW Caravelle T3 1.9 TD '87
Comment
-
-
Jos nuo asentotunnistimien liittimet otat irti, niin mittaappa niistä yleismittarilla resistanssit 1 ja 2 pinnien väliltä. Pitäis kai olla luokkaa 1280 ±10% ohm? Nuo oikeat lukemat pitäis jostain tarkistaa.
Edit: myöhässä
Originally posted by Kale83Noniin, purin siitä suutintukin päältä sen suojamuovin pois ja löysin nokan asentotunnistimen sijainninLast edited by Terou; 19-10-2006, 12:25.E46 M3 perän lukkoyksikkö
Projekti: E46 M3 Supercharged rata-auto Myydään, ehkä, privaviestiä jos kiinnostaa
www.xenonkauppa.fi Kaikki osat xenonvaloihin
Comment
-
-
Itse en pääse auton luokse enää tänään kuin vasta illalla että katson sitten, otan yleismittarin mukaan niin voi mitata. Lieneekö se viereinen liitin mikä siinä samassa "telineessä" kiinni niin kampuran asentotunnistin?BMW E36 318iS '93
Audi TT 3.2 quattro '07
Audi A6 2.7 biturbo quattro '02
Peugeot 306 S16 2.0 16v '94
Peugeot 605 SV24 3.0 24v V6 '91
VW Caravelle T3 1.9 TD '87
Comment
-
-
Niin, vierekkäin ne on, niin kuin nuo lambdatkin keskenään.E46 M3 perän lukkoyksikkö
Projekti: E46 M3 Supercharged rata-auto Myydään, ehkä, privaviestiä jos kiinnostaa
www.xenonkauppa.fi Kaikki osat xenonvaloihin
Comment
-
Comment