Asiaan suoraan. Omistan vm.2000 Compactin ja se on varsinainen vikapesäke.
Ostin sen 98tkm ajettuna ja nyt 136tkm ajettuna 2 vuotta myöhemmin hajonnut lähes kaikki anturit; kampiakselinpyörimistunnistin, nokka-akselinpyörimistunnistin, ilmamassamittari ja nyt viimeisin on pakoputkessa oleva päästöanturi(en vielä ole vaihtanut, koska ajamiseen se ei vaikuta vittuakaan vain jouluvalo palaa vittumaisesti taulussa aika-ajoin).
Lueskelin täältä joidenkin muiden vastaavia ongelmia ja yhdyn siihen, että kyllä tuolla hintaerolla johonkin corollaan pitäisi saada muutakin kuin hyvät ajo-ominaisuudet.
Eihän tuollaista voi vaan normaali íhminen käsittää. Autokauppias kuitenkin esim. Laakkosella voi ja lainaan myyjän sanoja: "kuusi vuottahan on tuommoisilta antureilta hyvin, eihän niiden kuuluisikaan kestää pitempään" ... ??? mitä ???
En mä sitä ettenkö ois nauttinu niistä kilometreistä kun olen ajanut, kun on se vaan muuten mahtava peli, mutta nää tehtaan rahastovaloviat voisin vaihtaa. Varsinkin tämä viimeinen vikakoodi kun on tosiaan siellä pakoputkessa ja autossahan siis ei muuten ole mitään vikaa muuta kuin anturi iloittaa olevan rikki ja taulussa sen takia palaa rahastovalo, itseasiassa nyt joulunalusaikoina se on jo jouluvalo, niin jos sattuisi niin ikävästi, että sieltä oikeasti jotain muuta hajoaa nyt samalla niin en saa ikinä tietää koska pidän valon aiheuttajana vain tuota nykyistä.
Ei tuota valojärjestelmän prosessia ihan loppuun asti olla mietitty.
Sitten vaan jos saisin kommentteja asian tiimoilta niin olisin kiitollinen.
Ai niin. Vielä yksi juttu.
Onko kenelläkään netin kautta vaikka saksasta tilattuna vikakoodilaitteistoa ja sen toimintaa koskevaa faktaa. Olisin kiinnostunut tilaamaan sellaisen laitteen ja purkamaan itse autoni vikakoodit.
Tutustuin jo johonkin sittiin mikä oli joku www.dete..., mutta käyttökokemuksia jos olisi niin kiitos.
T: LosPedros
Ostin sen 98tkm ajettuna ja nyt 136tkm ajettuna 2 vuotta myöhemmin hajonnut lähes kaikki anturit; kampiakselinpyörimistunnistin, nokka-akselinpyörimistunnistin, ilmamassamittari ja nyt viimeisin on pakoputkessa oleva päästöanturi(en vielä ole vaihtanut, koska ajamiseen se ei vaikuta vittuakaan vain jouluvalo palaa vittumaisesti taulussa aika-ajoin).
Lueskelin täältä joidenkin muiden vastaavia ongelmia ja yhdyn siihen, että kyllä tuolla hintaerolla johonkin corollaan pitäisi saada muutakin kuin hyvät ajo-ominaisuudet.
Eihän tuollaista voi vaan normaali íhminen käsittää. Autokauppias kuitenkin esim. Laakkosella voi ja lainaan myyjän sanoja: "kuusi vuottahan on tuommoisilta antureilta hyvin, eihän niiden kuuluisikaan kestää pitempään" ... ??? mitä ???
En mä sitä ettenkö ois nauttinu niistä kilometreistä kun olen ajanut, kun on se vaan muuten mahtava peli, mutta nää tehtaan rahastovaloviat voisin vaihtaa. Varsinkin tämä viimeinen vikakoodi kun on tosiaan siellä pakoputkessa ja autossahan siis ei muuten ole mitään vikaa muuta kuin anturi iloittaa olevan rikki ja taulussa sen takia palaa rahastovalo, itseasiassa nyt joulunalusaikoina se on jo jouluvalo, niin jos sattuisi niin ikävästi, että sieltä oikeasti jotain muuta hajoaa nyt samalla niin en saa ikinä tietää koska pidän valon aiheuttajana vain tuota nykyistä.
Ei tuota valojärjestelmän prosessia ihan loppuun asti olla mietitty.
Sitten vaan jos saisin kommentteja asian tiimoilta niin olisin kiitollinen.
Ai niin. Vielä yksi juttu.
Onko kenelläkään netin kautta vaikka saksasta tilattuna vikakoodilaitteistoa ja sen toimintaa koskevaa faktaa. Olisin kiinnostunut tilaamaan sellaisen laitteen ja purkamaan itse autoni vikakoodit.
Tutustuin jo johonkin sittiin mikä oli joku www.dete..., mutta käyttökokemuksia jos olisi niin kiitos.
T: LosPedros
Comment