jos jollakin olis tietoo olisin kiitollinen!!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
käykö m3 3.2 perä e36 325:seen???
Collapse
X
-
Mites helposti tuo lukkopalikan siirto laatikosta toiseen onnistuu?
Eli jos itsellä on 4.1 välityksinen lukoton E36 perä siitä saa tehtyä lukollisen hommaamalla ihan minkä tahansa välityksisen lukollisen E36 perän lukon?
No speakers - No bodykits - NO BULLSHIT
Kesäautoprojekti: 2002 BMW E46 M3 Coupe Phoenixgelb
Hinausautoprojekti: 2000 BMW E39 530D Touring Orientblau
Käyttöautoprojekti: 1997 BMW E36 318i Touring Hellrot blogi
Rata-autoprojekti: 1994 BMW E36 318is Class II Sedan Alaskablau blogi
Entisöintiprojekti: 1994 BMW E36 318is Class II Sedan | Alaskablau blogi
Comment
-
-
Jeps, päädyin ko. keskusteluun itsekin kun selasin aiheita... Erittäin arvokas tieto ettei tule ostettua sutta
Voikohan sen lukkoyksikön vaihtaa ihan itse vai vaatiiko ammattilaista?
No speakers - No bodykits - NO BULLSHIT
Kesäautoprojekti: 2002 BMW E46 M3 Coupe Phoenixgelb
Hinausautoprojekti: 2000 BMW E39 530D Touring Orientblau
Käyttöautoprojekti: 1997 BMW E36 318i Touring Hellrot blogi
Rata-autoprojekti: 1994 BMW E36 318is Class II Sedan Alaskablau blogi
Entisöintiprojekti: 1994 BMW E36 318is Class II Sedan | Alaskablau blogi
Comment
-
-
Originally posted by pyroz View PostTuolla lukkoperän ehjäystä -topicissa oli juttua, että alle kolmen välityksellä olevan perän ja yli kolmen välityksellä olevan perän lukot ei sovi ristiin. Harmillista... TODELLA harmillista...Luukku auki ja risut kyytiin
Comment
-
-
Originally posted by Jochen View PostJeps, päädyin ko. keskusteluun itsekin kun selasin aiheita... Erittäin arvokas tieto ettei tule ostettua sutta
Voikohan sen lukkoyksikön vaihtaa ihan itse vai vaatiiko ammattilaista?
Kannattaa käyttää ammattilaista.
esim. Kimmo Särkikoskea 040-5472871
Ei maksa paljoa jos viet molemmat perät irtona.
Mulle sano hinnaksi n. 80eAprilia RSV4
Comment
-
-
Originally posted by jannmann View PostKannattaa käyttää ammattilaista.
esim. Kimmo Särkikoskea 040-5472871
Ei maksa paljoa jos viet molemmat perät irtona.
Mulle sano hinnaksi n. 80eEihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.
Vanha Uuden liiton mies...
Comment
-
-
Originally posted by Tomba87 View PostNo voihan vittu, olis voinu muuten vaikka vaihtaa...no kyllä mie jaksan ajella tuolla 3,15 välitykselläkin. Vielä jos laittas sen M50 imusarjan niin voisi ainakin kuvitella että korkeammalle siirtynyt tehoalue kävisi hyvin tuon tiuhemman välityksen kanssa?Sitäpaitsi se on kaikki pois huippunopeudesta
S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1
Comment
-
-
Originally posted by pyroz View PostMinä taas en jaksa. Semmosta kompromissia en tee, että tiuhempaan muuttaisin välitystä. Samantienhän sitä voi ajella 316:lla ja 4.47 perävälityksillä satasta motarilla. Pissiksetkin kiljuu hiljempaa. Ei kiitos tiuhoja välityksiäSitäpaitsi se on kaikki pois huippunopeudesta
Luukku auki ja risut kyytiin
Comment
-
-
Originally posted by Tomba87 View PostNo ei se 3,15 nyt ihan sama ole kuin 4,47...en nyt juuri muista mitä kierrokset on satasen vauhdissa. Kyllä tuo vielä reilu 240 otti mittariin, se riittää miulle.S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1
Comment
-
-
Originally posted by tonnikala View PostTaisi olla puhe pelkän lukkoyksikön vaihdosta. Ei kai kukaan seppä ramppeja muuta ihan vaan huvikseen tasauspyörästön vaihdon yhteydessä.Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.
Vanha Uuden liiton mies...
Comment
-
Comment