Announcement

Collapse
No announcement yet.

käykö m3 3.2 perä e36 325:seen???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bmw_xXx
    Bimmer Rookie
    • Nov 2003
    • 152
    • Varpaisjärvi

    käykö m3 3.2 perä e36 325:seen???

    jos jollakin olis tietoo olisin kiitollinen!!
    F85 X5M ´16
    E91 335d (364hv/750nm)
    E30 3xx s38 turbo(1082hv)

    ex.F10 M5 Competition, 325tic M3look, 325i e36 coupe,350ia cabrio,M5 3.8 Nürburgring `92, E36 328i cabrio(power by Lysholm)
  • Rocla
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2002
    • 7692
    • Kajaani

    #2
    Käy, mikäli vaihdat takakelkan ja tukivarret ja kardaanin ja saat m3 kardaanin käymään laatikkoon, muttei yksistään.
    Olli.

    Comment

    • jannmann
      Bimmer Enthusiast
      • Feb 2003
      • 5856
      • Joccis City

      #3
      mitä tällä haetaan?

      Lukkoperää ilmeisesti, vai välitystä?
      Lukkoyksikön saa helposti siirrettyä siitä ämmän perästä siihen 325:n perään..
      Aprilia RSV4

      Comment

      • Jochen
        Bimmer Enthusiast
        • Dec 2002
        • 1229
        • Valkeakoski & Trondheim

        #4
        Mites helposti tuo lukkopalikan siirto laatikosta toiseen onnistuu?

        Eli jos itsellä on 4.1 välityksinen lukoton E36 perä siitä saa tehtyä lukollisen hommaamalla ihan minkä tahansa välityksisen lukollisen E36 perän lukon?

        No speakers - No bodykits - NO BULLSHIT
        Kesäautoprojekti: 2002 BMW E46 M3 Coupe Phoenixgelb
        Hinausautoprojekti: 2000 BMW E39 530D Touring Orientblau
        Käyttöautoprojekti: 1997 BMW E36 318i Touring Hellrot blogi
        Rata-autoprojekti: 1994 BMW E36 318is Class II Sedan Alaskablau blogi
        Entisöintiprojekti: 1994 BMW E36 318is Class II Sedan | Alaskablau blogi

        Comment

        • pyroz
          BTCF Member
          • Nov 2002
          • 6742
          • PK-seutu

          #5
          Tuolla lukkoperän ehjäystä -topicissa oli juttua, että alle kolmen välityksellä olevan perän ja yli kolmen välityksellä olevan perän lukot ei sovi ristiin. Harmillista... TODELLA harmillista...
          S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1

          Comment

          • Jochen
            Bimmer Enthusiast
            • Dec 2002
            • 1229
            • Valkeakoski & Trondheim

            #6
            Jeps, päädyin ko. keskusteluun itsekin kun selasin aiheita... Erittäin arvokas tieto ettei tule ostettua sutta

            Voikohan sen lukkoyksikön vaihtaa ihan itse vai vaatiiko ammattilaista?

            No speakers - No bodykits - NO BULLSHIT
            Kesäautoprojekti: 2002 BMW E46 M3 Coupe Phoenixgelb
            Hinausautoprojekti: 2000 BMW E39 530D Touring Orientblau
            Käyttöautoprojekti: 1997 BMW E36 318i Touring Hellrot blogi
            Rata-autoprojekti: 1994 BMW E36 318is Class II Sedan Alaskablau blogi
            Entisöintiprojekti: 1994 BMW E36 318is Class II Sedan | Alaskablau blogi

            Comment

            • Tomba87
              BTCF Member
              • Oct 2004
              • 4029
              • Imatra

              #7
              Originally posted by pyroz View Post
              Tuolla lukkoperän ehjäystä -topicissa oli juttua, että alle kolmen välityksellä olevan perän ja yli kolmen välityksellä olevan perän lukot ei sovi ristiin. Harmillista... TODELLA harmillista...
              No voihan vittu, olis voinu muuten vaikka vaihtaa...no kyllä mie jaksan ajella tuolla 3,15 välitykselläkin. Vielä jos laittas sen M50 imusarjan niin voisi ainakin kuvitella että korkeammalle siirtynyt tehoalue kävisi hyvin tuon tiuhemman välityksen kanssa?
              Luukku auki ja risut kyytiin

              Comment

              • jannmann
                Bimmer Enthusiast
                • Feb 2003
                • 5856
                • Joccis City

                #8
                Originally posted by Jochen View Post
                Jeps, päädyin ko. keskusteluun itsekin kun selasin aiheita... Erittäin arvokas tieto ettei tule ostettua sutta

                Voikohan sen lukkoyksikön vaihtaa ihan itse vai vaatiiko ammattilaista?

                Kannattaa käyttää ammattilaista.
                esim. Kimmo Särkikoskea 040-5472871
                Ei maksa paljoa jos viet molemmat perät irtona.
                Mulle sano hinnaksi n. 80e
                Aprilia RSV4

                Comment

                • Freak
                  BTCF Member
                  • Apr 2003
                  • 2558
                  • .

                  #9
                  Originally posted by jannmann View Post
                  Kannattaa käyttää ammattilaista.
                  esim. Kimmo Särkikoskea 040-5472871
                  Ei maksa paljoa jos viet molemmat perät irtona.
                  Mulle sano hinnaksi n. 80e
                  Ja hintaan kuuluu tottakai välyksien säätö? Entä ramppien muutokset?
                  Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.

                  Vanha Uuden liiton mies...

                  Comment

                  • pyroz
                    BTCF Member
                    • Nov 2002
                    • 6742
                    • PK-seutu

                    #10
                    Originally posted by Tomba87 View Post
                    No voihan vittu, olis voinu muuten vaikka vaihtaa...no kyllä mie jaksan ajella tuolla 3,15 välitykselläkin. Vielä jos laittas sen M50 imusarjan niin voisi ainakin kuvitella että korkeammalle siirtynyt tehoalue kävisi hyvin tuon tiuhemman välityksen kanssa?
                    Minä taas en jaksa. Semmosta kompromissia en tee, että tiuhempaan muuttaisin välitystä. Samantienhän sitä voi ajella 316:lla ja 4.47 perävälityksillä satasta motarilla. Pissiksetkin kiljuu hiljempaa. Ei kiitos tiuhoja välityksiä Sitäpaitsi se on kaikki pois huippunopeudesta
                    S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1

                    Comment

                    • Tomba87
                      BTCF Member
                      • Oct 2004
                      • 4029
                      • Imatra

                      #11
                      Originally posted by pyroz View Post
                      Minä taas en jaksa. Semmosta kompromissia en tee, että tiuhempaan muuttaisin välitystä. Samantienhän sitä voi ajella 316:lla ja 4.47 perävälityksillä satasta motarilla. Pissiksetkin kiljuu hiljempaa. Ei kiitos tiuhoja välityksiä Sitäpaitsi se on kaikki pois huippunopeudesta
                      No ei se 3,15 nyt ihan sama ole kuin 4,47...en nyt juuri muista mitä kierrokset on satasen vauhdissa. Kyllä tuo vielä reilu 240 otti mittariin, se riittää miulle.
                      Luukku auki ja risut kyytiin

                      Comment

                      • tonnikala
                        Bimmer Rookie
                        • Dec 2002
                        • 199
                        • Mikkeli

                        #12
                        Originally posted by Freak View Post
                        Entä ramppien muutokset?
                        Taisi olla puhe pelkän lukkoyksikön vaihdosta. Ei kai kukaan seppä ramppeja muuta ihan vaan huvikseen tasauspyörästön vaihdon yhteydessä.

                        Comment

                        • pyroz
                          BTCF Member
                          • Nov 2002
                          • 6742
                          • PK-seutu

                          #13
                          Originally posted by Tomba87 View Post
                          No ei se 3,15 nyt ihan sama ole kuin 4,47...en nyt juuri muista mitä kierrokset on satasen vauhdissa. Kyllä tuo vielä reilu 240 otti mittariin, se riittää miulle.
                          Jep, mutta kun 328 huutais jo muutenkin kuudetta pykälää motariajossa. noh ihan sama tämähän ei ollut topicin pointti. Menee pelkäksi off-topiciksi. Laita toki 3,15 jos niin halajat
                          S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1

                          Comment

                          • Freak
                            BTCF Member
                            • Apr 2003
                            • 2558
                            • .

                            #14
                            Originally posted by tonnikala View Post
                            Taisi olla puhe pelkän lukkoyksikön vaihdosta. Ei kai kukaan seppä ramppeja muuta ihan vaan huvikseen tasauspyörästön vaihdon yhteydessä.
                            Ei sitä kato koskaan tiedä...
                            Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.

                            Vanha Uuden liiton mies...

                            Comment

                            • Tomba87
                              BTCF Member
                              • Oct 2004
                              • 4029
                              • Imatra

                              #15
                              Originally posted by pyroz View Post
                              Laita toki 3,15 jos niin halajat
                              No se on ollut paikallaan jo syksystä lähtien.
                              Luukku auki ja risut kyytiin

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎