Announcement

Collapse
No announcement yet.

36 m3 RATA-AUTOKSI?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • saulih
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2005
    • 208
    • Jyväskylä

    #31
    Originally posted by EPDM View Post
    159,000sek on kyllä hieman enemmän kun 16k euro..
    Kauppahinta on keskimäärin pyyntihinta -8% eli

    15900 - 8% = 14628 : 9 = 16253 euroa.

    Tuolla perusteella laskin.

    Comment

    • Mikazu
      Bimmer Fanatic
      • Oct 2005
      • 265
      • -

      #32
      E36 M3 3.0 on hyvä valinta..

      Pääsee rata-ajon makuun pikku budjetilla
      ..Tulevaisuudessa voi varustella sitte lisää rajattomasti..
      Sitten kun alkaa varustelu niin mielestäni kannattaa satsata

      1 kevennys (ylimääräiset varusteet pois)
      2 alusta
      3 ratti + jatke
      4 penkit
      5 karpiola nopea ohjaus
      6 öljypohja + pumppu 3.2
      7 sliksit
      8 jarrut

      Oisko "soursella" jotain lisättävää? PS: Onko tälle talvelle jo 20tuh e menny rikki?

      Comment

      • em_trino
        Bimmer Rookie
        • Jan 2007
        • 50

        #33
        Originally posted by Mikazu View Post
        E36 M3 3.0 on hyvä valinta..

        Pääsee rata-ajon makuun pikku budjetilla
        ..Tulevaisuudessa voi varustella sitte lisää rajattomasti..
        Sitten kun alkaa varustelu niin mielestäni kannattaa satsata

        1 kevennys (ylimääräiset varusteet pois)
        2 alusta
        3 ratti + jatke
        4 penkit
        5 karpiola nopea ohjaus
        6 öljypohja + pumppu 3.2
        7 sliksit
        8 jarrut

        Oisko "soursella" jotain lisättävää? PS: Onko tälle talvelle jo 20tuh e menny rikki?
        Tähän voisi lisätä pari alakohtaa:

        1.1 kaaret&penkit - turvallisuus (jos meinaa ajella enemmänkin)
        1.2 kunnolliset jarrupalat. ebc greenstuff = ei pölyä, ei jarruja. palojen vaihto eteen (ferodo ds2500) tiputti 1sek pois alastarolla
        7 vaihtoehtoisesti katuslicksit esim toyo r888, ei tarvitse vannesettiä raahata mukana, jos ajaa auton radalle.
        "Tieto siitä, että konepellin alla on voimaa, rauhoittaa"

        Comment

        • Mikazu
          Bimmer Fanatic
          • Oct 2005
          • 265
          • -

          #34
          Jep ! kaaret..hyvä huomio..unohdin

          Comment

          • source
            Newbiemmer
            • May 2006
            • 11
            • Nurmijärvi

            #35
            Originally posted by Mikazu View Post
            Jep ! kaaret..hyvä huomio..unohdin
            Talvikauden ilo on auton kaikinpuoloinen pikku hiominen. Itse olen jo xxl koossa, joten auton kevennys on tehokkainta laihdutusta.

            Jos käyttää autoa vain rataleluna sisustuksen poisto ja pikku kevennykset tuntuvat tosi hyvältä.

            Ilmastointi on turhaa ja painoa poistuu paljon erityisesti etuosasta joka hyvä. Samoin lasikuitupuskurit ja konepelti ja takaluukku keventävät suhteellisen edullisesti autoa.

            Pikkuisen äänekkäämpi pakoputki (auto kevenee paljon) ja käsissäsi on oiva peli. Auton sopiva ääni sisällä lisää menon tuntua. Tuntuu hienolta kunnon penkissä ja vöissä kun on "potta" päässä.

            Lähtökohtanahan mulla on että Ferrarin tallipaikat ovat jo menneet eli omaksi iloksi ja kavereiden kanssa...

            Ratatouhuissa kierosaikojen vertailu ja omien tulosten seuranta on osa juttua.

            Kun kierrokset alkaa pysyä muutaman kymmeneosan sisällä olet oivaltanut harrasteen ydintä. Yksi haamukierros ei ole se juttu?

            PS. BMW porukoissa on lisäksi hieno kaveriporukka, joten autokaupoille vaan!

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎