Originally posted by saulih
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
								
									View Post
								
							
						
					
				
				
			
		36 m3 RATA-AUTOKSI?
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Pumppu ja öljypohja kannattaa tosiaan vaihtaa 3.0 koneeseen 3.2 vastaaviksi. Menee nätisti paikoilleen.Originally posted by Maza View Post3.2:n pumppu. Pitäisi sopia bolt-on 3.0:aan. Korkeintaan öljypohjan joutuu vaihtamaan (jos ei ole sama.. ei jaksa realoemista kattoo).BMW G12 740Le xDrive -18, since -20 iPerformance M Sport Individual
 BMW E30 M3 -88, since -01 BMW Motorsport GmbH
 
 Leistung Kosten Geld, wie schnell möchten Sie gehen?
 Team oldschoolautos, ///M Abteilung.
 Team vier Zylinder!
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 M3:sta ratapäivähommiin rakenneltaessa on myös etuja. Autoon löytyy helposti mm. osia, joilla auton saa kevenemään. Itse olen poistanut mm. ilmastoinnin osat ja vaihtanut lasikuituluukut ja puskurit. Sisutan karsiminen ja erityisesti vakioputkiston vaihto merkitsee huomattavaa kilojen karsimista, vaikka kaaret lisäävätkin painoa. Pikku voimistelulla auton paino putoaa 200 kiloa ja sen merkitys herkkyyteen radalla on todella suuri.
 
 Tehon sijasta aluksi siis painoa pois?
 
 Mieti myös tarviiko autosta maksaa lainkaan verot, jos käytät autoa vaan ratapäiväpelinä. Itse ajelen punakilvilla radalle.
 
 Mielestäni oma M3 projektini on ollut aika kustannustehokas. Kiitolaukkaa piisaa eikä esimerkiksi konetta tarvi aina olla rapsuttamassa kuten pienikokoisia pitkälle viritettyjä pelejä?
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Eihän kyse ole siitä valkoisesta 4d M3:sta, missä on vielä takakontissa 318d merkintä?Originally posted by source View PostM3:sta ratapäivähommiin rakenneltaessa on myös etuja. Autoon löytyy helposti mm. osia, joilla auton saa kevenemään. Itse olen poistanut mm. ilmastoinnin osat ja vaihtanut lasikuituluukut ja puskurit. Sisutan karsiminen ja erityisesti vakioputkiston vaihto merkitsee huomattavaa kilojen karsimista, vaikka kaaret lisäävätkin painoa. Pikku voimistelulla auton paino putoaa 200 kiloa ja sen merkitys herkkyyteen radalla on todella suuri.
 
 Tehon sijasta aluksi siis painoa pois?
 
 Mieti myös tarviiko autosta maksaa lainkaan verot, jos käytät autoa vaan ratapäiväpelinä. Itse ajelen punakilvilla radalle.
 
 Mielestäni oma M3 projektini on ollut aika kustannustehokas. Kiitolaukkaa piisaa eikä esimerkiksi konetta tarvi aina olla rapsuttamassa kuten pienikokoisia pitkälle viritettyjä pelejä?
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Osaatteko sanoa kilometreistä sitten? Uskaltaako ostaa 200 tonnia ajetun ratakäyttöön vai maksaa vähän enemmän jostain 100 tonnia ajetusta?
 
 Paljonkohan tulis maksamaan alusta,jarrut ja penkit? Onkohan pk-seudulla jotain pajaa mikä vois tehdä asennukset kohtuuhintaan? mitäs mieltä olette onko 17" vanteet sopivamman radalle kuin 18" (kevyemmät) mikä rengaskoko?
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 http://www.blocket.se/vi/10758420.htm?ca=1_8_s menisköhän tollanen kilpiin suomessa? siinä vaikuttais olevan ihan asiallinen peli. ymmärtääkö joku tarkemmin mitä tolle koneelle on tehty? aika pitkälti muuten ymmärrän noi muutokset
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Voisi olla ihan pätevä yksilö. Tuli tota itsekkin katseltua pari päivää sitten tuolta. Toihan on tota harvinaisempaa GT-sarjaa, jossa on jo vakiona 295hv ja muutenkin hiilikuituosia,splitterit keulilla, 2-osainen takaspoileri jne. Miksipä ei saisi Suomeen kilville? Muistaakseni yhtä vakiokuntoista GT:tä kaupattiin suomassa johonkin 26k€ hintaan joka oli aika suolainen! Plussaa vielä tossa, että kone on vastikään rempattu eli voisi olettaa tulevan "huolettomia" kilometrejäOriginally posted by ehkäbemari View Posthttp://www.blocket.se/vi/10758420.htm?ca=1_8_s menisköhän tollanen kilpiin suomessa? siinä vaikuttais olevan ihan asiallinen peli. ymmärtääkö joku tarkemmin mitä tolle koneelle on tehty? aika pitkälti muuten ymmärrän noi muutokset  
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Onkohan tohon GT malliin vastaavat verot kun tavalliseen? eli luokkaa 6k?Originally posted by Esko View PostVoisi olla ihan pätevä yksilö. Tuli tota itsekkin katseltua pari päivää sitten tuolta. Toihan on tota harvinaisempaa GT-sarjaa, jossa on jo vakiona 295hv ja muutenkin hiilikuituosia,splitterit keulilla, 2-osainen takaspoileri jne. Miksipä ei saisi Suomeen kilville? Muistaakseni yhtä vakiokuntoista GT:tä kaupattiin suomassa johonkin 26k€ hintaan joka oli aika suolainen! Plussaa vielä tossa, että kone on vastikään rempattu eli voisi olettaa tulevan "huolettomia" kilometrejä 
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 ajai kun olis hieno yksilö..Originally posted by ehkäbemari View Posthttp://www.blocket.se/vi/10758420.htm?ca=1_8_s menisköhän tollanen kilpiin suomessa? siinä vaikuttais olevan ihan asiallinen peli. ymmärtääkö joku tarkemmin mitä tolle koneelle on tehty? aika pitkälti muuten ymmärrän noi muutokset
 
 esko. ne lemmarit tais olla äskettäin ebay'ssa myynissä eikö niin?Viviendo en Lahiti
 BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
 Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
 Vw Corrado vr6
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 www.bytbil.com ainakin...Originally posted by ehkäbemari View PostMitäs muita sivuja on mistä vois selata Ruotsissa myynnissä olevia autoja?Current:
 Ford Ranger 3.2 TDCi Wildtrak -17
 DeTomaso Pantera "Gr4" #5172 -73
 
 Previous:
 Jeep Grand Cherokee SRT8 6.1
 E36 325i | E53 X5 4.6iS | Jeep WJ 4.7 | E36 320i | E38 740iA | E39 523i | E46 325Ci
 Chevrolet Corvette C5 | Porsche 911 (996) C2 | E30 316i | E36 325tds | E36 318i
 E34 525i | E30 320i | E30 318i | Z3 2.8 Roadster | E34 520i | E30 316i | E36 320i
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Noilla palikoilla ja juuri laitetulla koneella ~16.000 eurolla Suomeen. Ei todellakaan paha. Ja miksei menis kilpiin jos haluaa. Saksan pyyntihinnat GT-versioissa on 13-15.000, esim tämä on ollut myynnissä ainakin kuukauden: http://www.mobile.de/SIDgZZcKA1jnRv5...1111244020008&Originally posted by ehkäbemari View Posthttp://www.blocket.se/vi/10758420.htm?ca=1_8_s menisköhän tollanen kilpiin suomessa? siinä vaikuttais olevan ihan asiallinen peli. ymmärtääkö joku tarkemmin mitä tolle koneelle on tehty? aika pitkälti muuten ymmärrän noi muutokset
 
 Vähän ajettu: http://www.mobile.de/SIDgZZcKA1jnRv5...1111244142822&
 
 Räpellys vai kunnon peli? http://www.mobile.de/SIDgZZcKA1jnRv5...1111158053034&
 
 
 
 ei pitäis osallistua tällasiin keskusteluihin kun alkaa ite kuolaamaan noita..  
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 159,000sek on kyllä hieman enemmän kun 16k euro..Originally posted by saulih View PostNoilla palikoilla ja juuri laitetulla koneella ~16.000 eurolla Suomeen. Ei todellakaan paha. Ja miksei menis kilpiin jos haluaa. Saksan pyyntihinnat GT-versioissa on 13-15.000, esim tämä on ollut myynnissä ainakin kuukauden: http://www.mobile.de/SIDgZZcKA1jnRv5...1111244020008&
 
 ei pitäis osallistua tällasiin keskusteluihin kun alkaa ite kuolaamaan noita.. Viviendo en Lahiti Viviendo en Lahiti
 BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
 Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
 Vw Corrado vr6
 Comment
Comment