Originally posted by bandit
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e36 325i hyytyy ajossa - Vika selvinny
Collapse
X
-
Originally posted by Janssoni View PostOotko muuten huomannu että tekeekö vain kosteella kelillä? Mä oon jo pidemmän aikaa paininu saman ongelman kanssa ja huomannu että 20 asteen pakkanen ei ookkaan niin paha asia kun sentään auto toimii silloin ku kello.. :P-325i sedan -92 Mauritius blau
-Volvo S80
Comment
-
-
Originally posted by Stude View PostSe saattaa johtua juuri tuosta thermoshock ilmiöstä, kun kosteutta kertyy lambdan ympärille niin se pistää sen sekaisin. Mutta tämä vain mikäli autosi on ilman vanosta, sillä vanos koneellisissa ongelma on jo korjattu.
Thermoshocki ei oo ainakaan mun tapauksessa syynä koska putkisto on teetetty siten että kosteutta ei pitäis lamdalle päästä.. :o Mene ja tiedä, eiköhän se vikakin löydy kun jaksaa taas rupee miettimään...
sigpic
Comment
-
-
Originally posted by Janssoni View PostThermoshocki ei oo ainakaan mun tapauksessa syynä koska putkisto on teetetty siten että kosteutta ei pitäis lamdalle päästä.. :o Mene ja tiedä, eiköhän se vikakin löydy kun jaksaa taas rupee miettimään..
Comment
-
-
sama täällä
Originally posted by K.S. View PostEli tänään teki tossa tommoset..Käyttäytyy kun bensa olisi loppu.. bensaa siellä kumminkin on..välillä toimii ihan normaalisti ja välillä taas hyytyy..
Pysyy käynnissä, mutta ei reagoi paljoa kaasuun..tyhjäkäynti täristää tyyliin 70luvun V8...
Tulpat ei ui öljyssä, eikä dme vedessä, bensapumpun liittimet ok..
kampiakselin tunnistin?
Vikakoodeja täytyy varmaan mennä lukemaan..
Pihaan tullessa jyrkkä ylämäki. Parkkiin tullessa todella pistävä palaneen käry.
Tumtuu että pitää alkaa kaivaa sammutinta ja syynätä mistä liekit näkyy...
ps. missä ois Vantaalla edullinen paikka luettaa vikakoodit?Simppa
Comment
-
-
Lamdan tukkeentumisella ei kyllä ajoittain tapahtuvaa nykimistä märällä kelillä.. :think Eikä kosteuden tiivistyminen lamdaan todellakaan ilmesty esim. tunnin ajamisen jälkeen jolloin putki hehkuu kuumana.. Mutta toisaalta, ei lamdavika muutenkaan oo todennäköinen syy koska kierrokset eivät normaalisti heilu mihinkään ja auto kehrää kuin kissa..Last edited by Janssoni; 19-02-2007, 13:42..
sigpic
Comment
-
-
Originally posted by Janssoni View PostLamdan tukkeentumisella ei kyllä ajoittain tapahtuvaa nykimistä märällä kelillä.. :think Eikä kosteuden tiivistyminen lamdaan todellakaan ilmesty esim. tunnin ajamisen jälkeen jolloin putki hehkuu kuumana.. Mutta toisaalta, ei lamdavika muutenkaan oo todennäköinen syy koska kierrokset eivät normaalisti heilu mihinkään ja auto kehrää kuin kissa..
Comment
-
-
Originally posted by Janssoni View PostSe mullakin on ollu mielessä jo pidemmän aikaa mutta jokaisen puolan kohdalla irroittaminen vian ilmetessä huononsi käyntiä.. hmmmm..
Ne puolat pätkii, eli lyö VÄLILLÄ läpi esim. joka 10 sytytyskerta, toimii mutta ei kunnolla... Onko niissä puolissa silmin näkyviä pikkuruisia halkeamia?
tai kumihatut haperoita?
Comment
-
-
Originally posted by K.S. View PostTietysti huononsi, kun kone rupeaa käymään viidellä..
Ne puolat pätkii, eli lyö VÄLILLÄ läpi esim. joka 10 sytytyskerta, toimii mutta ei kunnolla... Onko niissä puolissa silmin näkyviä pikkuruisia halkeamia?
tai kumihatut haperoita?.
sigpic
Comment
-
-
moron!
on myös vastaavan tyyppisiä havaintoja, ku pa-pumppu alkaa olla kaputt, ilmeni muutamia kertoja siten että kiihdytettäessä tai tasaisessa ajossa vaipui ja ei totellut kaasusta. ts. putos joutokäynnille ravistamaan ja selvis siitä alle 10 sek. jälkeen, muutaman kk:n jälkeen sippas pa-pumppu.
Comment
-
-
Kampuran asentotunnistin näytti 540 ohm yleismittarilla.
Nokka-akselin tunnistin näytti 1411ohm, eli 3ohmia raja-arvoista yli, mutta eiköhän se vielä pelitä..
Kaasuläppä näytti suurinpiirtein sitä mitä pitikin, ja ICV oli tismalleen oikeissa arvoissa..
Ediit: Vääriä tietoja poesLast edited by K.S.; 17-06-2007, 20:06.
Comment
-
Comment