Komea kurakuorrutus jo alkoi olla pemarissa ja ajattelin pestä sen. Noh nyt ajattelin samalla lopettaa nuo kukinnat tuolta kaarista.
1.Eli miten asia hoituisi siististi?
Lähinnä eniten arveluttaa tuo maalaaminen, autossa on alkuperäinen väri ja koodit saa selville konehuoneesta, mutta miten maalaaminen? Erottuuko uusi maali rajusti jos maalaa vain kaaren? Vai kannattaako maalata isompi alue?
Kittiä varmaan joutuu pahimpiin kohtii ihan vähän sipaisemaan, hiominen ja tasainen pinta kyllä onnistuu.
2.Kuvassa näkyy lommo eturenkaan takana, n.1cm painunut. Kannaatako edes vaivautua korjaamaan vai saisiko siitä kitillä hyvänäköisen?
3.Puskurit näyttävät hieman erisävyisiltä kuin kori. Paikallisesta maali/korjaamoliikkeestä varmaan saan tarvittavat aineet muovipuskurin maalamiseen. Puskurit ilmeisesti voi maalata alkuperäisellä maalilla koska kuitenkin koko osat maalataan? Selvää maalirajaa ei ehkä pääsisi syntymään.
4. Talvikeli vanteet ovat hirveän näköiset, mutta ne ehtii kesällä korjaamaan. Lähinnä kanttareiden jälkiä ulkokehällä. Mutta niistä sitten kesällä.
Edit: ja viimeinen kuva on auton pohjassa sijaitsevasta lommosta. N.5cm painauma. Pelti todella haperoa siitä kohdalta ja aivan tankin vieressä. Ehkä tuon sitten uskoltaa varovasti leikata ja vaihtaa uuteen peltiin.
JÄLKEEN: Seuraavan vapaapäivän koittaessa takapuskuri vaihtaa väriään.
1.Eli miten asia hoituisi siististi?
Lähinnä eniten arveluttaa tuo maalaaminen, autossa on alkuperäinen väri ja koodit saa selville konehuoneesta, mutta miten maalaaminen? Erottuuko uusi maali rajusti jos maalaa vain kaaren? Vai kannattaako maalata isompi alue?
Kittiä varmaan joutuu pahimpiin kohtii ihan vähän sipaisemaan, hiominen ja tasainen pinta kyllä onnistuu.
2.Kuvassa näkyy lommo eturenkaan takana, n.1cm painunut. Kannaatako edes vaivautua korjaamaan vai saisiko siitä kitillä hyvänäköisen?
3.Puskurit näyttävät hieman erisävyisiltä kuin kori. Paikallisesta maali/korjaamoliikkeestä varmaan saan tarvittavat aineet muovipuskurin maalamiseen. Puskurit ilmeisesti voi maalata alkuperäisellä maalilla koska kuitenkin koko osat maalataan? Selvää maalirajaa ei ehkä pääsisi syntymään.
4. Talvikeli vanteet ovat hirveän näköiset, mutta ne ehtii kesällä korjaamaan. Lähinnä kanttareiden jälkiä ulkokehällä. Mutta niistä sitten kesällä.
Edit: ja viimeinen kuva on auton pohjassa sijaitsevasta lommosta. N.5cm painauma. Pelti todella haperoa siitä kohdalta ja aivan tankin vieressä. Ehkä tuon sitten uskoltaa varovasti leikata ja vaihtaa uuteen peltiin.
JÄLKEEN: Seuraavan vapaapäivän koittaessa takapuskuri vaihtaa väriään.
Comment