Ja sulakeboksilla oli kaikki ok. Koitin antaa vähän reippaammin kaasua samalla kun
käynnistin ja sain käymään auton huonosti. Noh sähköt on ok mikään muu ei --->purkamaan
Edit: Eli nyt on semmonen ilmiö että kone on todella kierrosherkkä, kuulostaa pahalta ja sammu jos ei kaasuttele yhtään ja bensa haisee. Oliskohan sama vika kuin
ennemminkin-->http://www.btcf.fi/forum/showpost.ph...5&postcount=86
Eli mikäköhän letku sieltä vois olla irti? onkos tuolla putsarinkoteloon menevällä anturilla väliä jos se saa ylimääräistä ilmaa vai kuuluisko senkin olla tiivis? se on käsikopelolla vaikea alkaa etsimään niitä irroinneita letkuja olis hyvä jos jollain olis hajua mitäköhä ne laakkosella tarkalleen ottaen olis mahdollisesti korjannut. Ei auta ku ottaa emännältä huomenna volvo käyttöön, ainut auto tässä taloudessa jossa ei ole ollut vikaa prkl... Ja penari taas korjaukseen....
käynnistin ja sain käymään auton huonosti. Noh sähköt on ok mikään muu ei --->purkamaan
Edit: Eli nyt on semmonen ilmiö että kone on todella kierrosherkkä, kuulostaa pahalta ja sammu jos ei kaasuttele yhtään ja bensa haisee. Oliskohan sama vika kuin
ennemminkin-->http://www.btcf.fi/forum/showpost.ph...5&postcount=86
Eli mikäköhän letku sieltä vois olla irti? onkos tuolla putsarinkoteloon menevällä anturilla väliä jos se saa ylimääräistä ilmaa vai kuuluisko senkin olla tiivis? se on käsikopelolla vaikea alkaa etsimään niitä irroinneita letkuja olis hyvä jos jollain olis hajua mitäköhä ne laakkosella tarkalleen ottaen olis mahdollisesti korjannut. Ei auta ku ottaa emännältä huomenna volvo käyttöön, ainut auto tässä taloudessa jossa ei ole ollut vikaa prkl... Ja penari taas korjaukseen....
Comment