Originally posted by NokiLeka

View Post

E36 Renkaat ottaa lokareihin

Collapse

X
- 

Kyllä vain ja mun mielestä se gynther look on kamalan näköinen.

- 

mulla on 225/45-17 kumit ja tilaa on pikkusen mutta heti kun on 4henkeä autossa niin joka montussa raapasee...Originally posted by Bouma View PostNäyttää vähän tyhmältä 215/35 rengas mutta varmaan 225/35 rengas voisi olla mukava sinne. Täytyy miettiä. Onko muita ehdotuksia millä saisi raapimisen loppuun ilman renkaiden vaihtoa?Ihan itte kirjotin ylläolevan. Tekstissä olevat faktat saattavat olla kuitenkin fiktiota, tai vain ihan yksinkertaisesti vääriä.
 -On suositeltavaa suositella faktan tarkastusta. 
 Kiitos ajastasi? :think
 Comment
- 

Aijaa... Mulla oli edelliset vanteet 17" ET38 225/45 kumeilla eikä raapinu yhtään vaikka oli neljäkin ihmistä takapenkillä. Mikä ET sun vanteissa on?Originally posted by Aksuli89 View Postmulla on 225/45-17 kumit ja tilaa on pikkusen mutta heti kun on 4henkeä autossa niin joka montussa raapasee...
 Comment
- 

Sama täällä montuissa raapi jos takapenkillä oli enemmän kuin yksi matkustaja, vanteina 8x17 ET41, renkaina 225/45 ja autoa pudotettu edestä -60mm takaa -20mm, tänään kävin naputelemasssa takakaarista pokkauksen pois, ei tuntuis enää raapivan!Originally posted by Aksuli89 View Postmulla on 225/45-17 kumit ja tilaa on pikkusen mutta heti kun on 4henkeä autossa niin joka montussa raapasee...Ei oo pemaria enää...

Comment
- 

Moron,

Itte ostin 8.5x18" vanteet (et 35) ja 225/40 nakit keväällä omaan e36 328:n.
 Oli samaa ongelmaa kun sulla ja vein Parkanoon auton mankeloitavaksi,
 mutta loppupeleissä ei tarvinnut lähteä mankeloimaan. Ei ollut meinaan lokasuojat
 jotka ottivat kiinni minun tapauksessa. Ammattitaitoiset sedät huomasivat, että
 takapuskurin "tököt" ottaa renkaaseen ja siitä tuo ääni tulee. Ei kun vähän
 mattopuukkoa muoviselle puskurille ja enää ei rouhi.

Sinuna tarkistaisin ainakin tuon ennenkuin lähdet mankeloimaan..Last edited by terosa; 18-07-2007, 19:57.Regs,
 Tero
 Comment
- 

Kiitos kun kerroit.Itse asun tosiaan tampereella kans ja ajattelin käydä siellä parkanossa maanantaina.Eli siis takapuskurin ne etukulmat(takalokarin alla) ne siis raapi? Otitko sieltä sisäpuolelta mattopuukolla.?Originally posted by terosa View PostMoron,

Itte ostin 8.5x18" vanteet (et 35) ja 225/40 nakit keväällä omaan e36 328:n.
 Oli samaa ongelmaa kun sulla ja vein Parkanoon auton mankeloitavaksi,
 mutta loppupeleissä ei tarvinnut lähteä mankeloimaan. Ei ollut meinaan lokasuojat
 jotka ottivat kiinni minun tapauksessa. Ammattitaitoiset sedät huomasivat, että
 takapuskurin "tököt" ottaa renkaaseen ja siitä tuo ääni tulee. Ei kun vähän
 mattopuukkoa muoviselle puskurille ja enää ei rouhi.

Sinuna tarkistaisin ainakin tuon ennenkuin lähdet mankeloimaan..
 Comment
- 

Moro,Originally posted by Bouma View PostKiitos kun kerroit.Itse asun tosiaan tampereella kans ja ajattelin käydä siellä parkanossa maanantaina.Eli siis takapuskurin ne etukulmat(takalokarin alla) ne siis raapi? Otitko sieltä sisäpuolelta mattopuukolla.?

Alla kuva joka selittää enemmän.. Eli tuolta sisäpuolelta hiukan näytti
 mattopuukkoa niin ei enää rouhi yhtään.

Last edited by terosa; 19-07-2007, 15:18.Regs,
 Tero
 Comment
- 

Oikein sitten käsitin mitä tarkoitit.Täytyy kokeilla sillä mattopuukolla veistää vähän.Kiitos vielä.  
 Comment
- 

Ei oo simo enää tuota ongelmaa ku ostin uudet kiesitOriginally posted by Simppe View PostTässä sulle bouma kullan arvoinen vihje.

Sarankulmassa on paja mikä noita vanteita sorvaa, eli käyppä siellä ja ota tollaset 5mm vanteesta pois niin eipä raavi enää. sorvaus per vanne 20€!!  
 Comment
- 

Eipä oo enää kauaa sitäkään lainaaOriginally posted by Simppe View PostAika lailla olisit halvemmalla päässyt kun olisit käyttäny Sarankulmassa.
 Mutta mikäs siinä, kun sulla bouma on rahaa kun roskaa (Kela, Lainat)     
 Comment
Comment