tyhjäkäynnillä käy vain noin 600 kierroksella, sekä kone keinahtelee pikkasen" yskii".
Kiihdyttäessä pintakaasulla kulutusmittari saattaa mennä 15 ja 25l väliä (noin 2-5sekunnissa menee edestakaisin) ja kun tulee mittari alaspäin, niin huomaa pientä " hyytymistä ", sitten kun taas lähtee nousuun, niin taas tulee tehoa lisää.
4. tai 5. vaihteella kun painen kaasun pohjaan, niin mittari kulutusmittari putoaa 24l, kun kierrokset nousee yli 3000.
Joskus harvoin kiihdytyksessä auto tekee kokoajan sitä hyytymistä ja se on aika kypsää, saattaa mennä vähän ajan päästä ohi
Olen käynyt Turussa Häkkisellä ja Rouvalilla, mutta kuulemma arvot ovat kohdallaan(jotkut kylläkin aikast äärirajoilla".
Häkkinen sanoi, että voisi käydä rikkaammallakin (tehot oli 191hp ja 250nm)
Ostin käytetyn ilmamäärämittarin, auttoi pikkasen( tuli pirteemmäksi ), mutta taas tekee samaa!
Mistäs voisi johtua? voisiko lambda tehä tota? (arvot kuulemma normaalit)
Se on guru, joka pystyy auttamaan
					Kiihdyttäessä pintakaasulla kulutusmittari saattaa mennä 15 ja 25l väliä (noin 2-5sekunnissa menee edestakaisin) ja kun tulee mittari alaspäin, niin huomaa pientä " hyytymistä ", sitten kun taas lähtee nousuun, niin taas tulee tehoa lisää.
4. tai 5. vaihteella kun painen kaasun pohjaan, niin mittari kulutusmittari putoaa 24l, kun kierrokset nousee yli 3000.
Joskus harvoin kiihdytyksessä auto tekee kokoajan sitä hyytymistä ja se on aika kypsää, saattaa mennä vähän ajan päästä ohi
Olen käynyt Turussa Häkkisellä ja Rouvalilla, mutta kuulemma arvot ovat kohdallaan(jotkut kylläkin aikast äärirajoilla".
Häkkinen sanoi, että voisi käydä rikkaammallakin (tehot oli 191hp ja 250nm)
Ostin käytetyn ilmamäärämittarin, auttoi pikkasen( tuli pirteemmäksi ), mutta taas tekee samaa!
Mistäs voisi johtua? voisiko lambda tehä tota? (arvot kuulemma normaalit)
Se on guru, joka pystyy auttamaan
 mullakin oli ennen mut ei oo enää
 mullakin oli ennen mut ei oo enää
							
						 ... Kysykää huollossa sitä lambdan thermoshokkilappua ja lukekaa se läpi. Riskiryhmään kuuluu ainakin 91-92 e34/e36 m50 ei vanos koneet. Omaan tehtiin toi korjaus ja ei seilaa tyhjäkäynti 500-1200 välillä. Ei nyi, kulutus normaalia, ei pauku putkessa jne jne. Jos on jo "miljoonien" eurojen edestä vaihdettu osia ja ei tule kuntoon niin ihmettelen kyllä miksi ne ei tuota ole ottaneet huomioon. Kalliit ohjelmointilaitteet ja arkuus alkaa tekeen jotain heille outoa ja tuntematonta varmaan haluttomuuden syy. Oulussa sanoivat suoraan että eivät vaihda ite prommia vaan koko boksi menee vaihtoon. Helsingissä sanoivat että se on 1,5-2 tunnin homma. Rovaniemellä sanoivat että jos siihen kerta ohjeet on niin kyllähän sen pitäis onnistua. Keminmaassa sit operaatio tehtiin kun olin siellä aloittanut huoltokierteen, taistelun kautta sit voittoon.
 ... Kysykää huollossa sitä lambdan thermoshokkilappua ja lukekaa se läpi. Riskiryhmään kuuluu ainakin 91-92 e34/e36 m50 ei vanos koneet. Omaan tehtiin toi korjaus ja ei seilaa tyhjäkäynti 500-1200 välillä. Ei nyi, kulutus normaalia, ei pauku putkessa jne jne. Jos on jo "miljoonien" eurojen edestä vaihdettu osia ja ei tule kuntoon niin ihmettelen kyllä miksi ne ei tuota ole ottaneet huomioon. Kalliit ohjelmointilaitteet ja arkuus alkaa tekeen jotain heille outoa ja tuntematonta varmaan haluttomuuden syy. Oulussa sanoivat suoraan että eivät vaihda ite prommia vaan koko boksi menee vaihtoon. Helsingissä sanoivat että se on 1,5-2 tunnin homma. Rovaniemellä sanoivat että jos siihen kerta ohjeet on niin kyllähän sen pitäis onnistua. Keminmaassa sit operaatio tehtiin kun olin siellä aloittanut huoltokierteen, taistelun kautta sit voittoon.
							
						
Comment