Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 325 i -91 omituinen vika? Vika löytyny
Collapse
X
-
Nonnii poijjaaat...
Nyt o uus lambda paikallaan.
Ainaki tyhjäkäynti on paljon tasasempi. Kulutusmittarin mukaan kulutus ois 1-2l pienempi. Auto tuntuu pirteämmältä. Lumetta.? Akun kenkä oli n.1h irti.
Vieläkö saan käytyä luetuttaa ne vikakoodit ja nollattua, ni jo vain kelppaa ajella taas.Ford Mondeo ST220
Suzuki GSX1300R Hayabusa
Comment
-
-
No voi vitun vittu.. Sama vika edelleen.. stna.
Eli ei johdu lambdasta. Oisko tuo lastu viallinen?
Pitäs heittää oma vakio lastu paikalleen. Ainut vaan, ettei ole työkaluja, saati paikkaa missä vaihtaa boksiin oma lastu.
Kukas lukee noita vikakoodeja täällä Vantaalla..?
APUVA !!!Ford Mondeo ST220
Suzuki GSX1300R Hayabusa
Comment
-
-
Mulla on sama vika kulutusmittarissa, nakkelee sitä välistä vähän miten tykkää. Sitten hetken päästä taas asettuu aloilleen. Todelliseen kulutukseen tai kulkuun ei vaikuta ja vikakoodia ei lambdasta tule. Päästötkin oikeen asialliset. Taitaa olla vain sen mittarin omaa sekoilua. Lambda vika aikoinaan käyttäyty aivan erilailla. Itse en ainakaan ole hätäillyt.
Edit. Sama kolmella eri moottorinohjausboksilla.. Lastutettuna sekä ilmanE34 S38B38
E36 S50B30us hx52 ->M50B32
2gen RAM 5.9 cummins
Comment
-
-
Originally posted by Laakeri View PostMulla on sama vika kulutusmittarissa, nakkelee sitä välistä vähän miten tykkää. Sitten hetken päästä taas asettuu aloilleen. Todelliseen kulutukseen tai kulkuun ei vaikuta ja vikakoodia ei lambdasta tule. Päästötkin oikeen asialliset. Taitaa olla vain sen mittarin omaa sekoilua. Lambda vika aikoinaan käyttäyty aivan erilailla. Itse en ainakaan ole hätäillyt.
Edit. Sama kolmella eri moottorinohjausboksilla.. Lastutettuna sekä ilman
Ja tyhjäkäynti soutaa reilusti "vian" ollessa päällä.
Joten en jaksa uskoa tuoho pelkkään kulutusmittari sekoiluun.Ford Mondeo ST220
Suzuki GSX1300R Hayabusa
Comment
-
-
Originally posted by henu View PostMulla tuo bensan kulutus o todellista(ainaki vaikuttas siltä)
Ja tyhjäkäynti soutaa reilusti "vian" ollessa päällä.
Joten en jaksa uskoa tuoho pelkkään kulutusmittari sekoiluun.
Entäpä oletko katsonut että onko imuvuotoja?
Helpoin tarkistus on imuvuotojen kannalta on aloittaa tarkastamalla se kuminen haitariputki ilmamäärämittarin jälkeen.Jos mä oisin sä ni kuka sä sit oisitkaan?
E30 325i Cabrio M-Tech II -91
EX: G30 Sedan 520d A xDrive -17
EX: E61 530xdAT -07
EX: E60 520dA Sedan -08
EX: F30 320dA xDrive Sport -13
EX: E39 530dAT -02
EX: E36 320iA -91
EX: R1150RT -03
Comment
-
-
Originally posted by Laxa View PostOnko lambda-anturi alkuperäinen Boschin vai tarvike?
Entäpä oletko katsonut että onko imuvuotoja?
Helpoin tarkistus on imuvuotojen kannalta on aloittaa tarkastamalla se kuminen haitariputki ilmamäärämittarin jälkeen.
eikä ollu vaikutusta vaikka vaihdoin uuden. samanlailla tekee edelleen.
silmämääräisesti kaikki näyttää ehjältä.Ford Mondeo ST220
Suzuki GSX1300R Hayabusa
Comment
-
-
Originally posted by henu View Posttarvike.
eikä ollu vaikutusta vaikka vaihdoin uuden. samanlailla tekee edelleen.
silmämääräisesti kaikki näyttää ehjältä.Last edited by Laxa; 23-10-2007, 18:44.Jos mä oisin sä ni kuka sä sit oisitkaan?
E30 325i Cabrio M-Tech II -91
EX: G30 Sedan 520d A xDrive -17
EX: E61 530xdAT -07
EX: E60 520dA Sedan -08
EX: F30 320dA xDrive Sport -13
EX: E39 530dAT -02
EX: E36 320iA -91
EX: R1150RT -03
Comment
-
-
Originally posted by henu View Postnyt o ollu oma vakio lastu paikallaa ja ei ainakaan vielä ole nikotellu.
eli oisko voinu johtua "virilastusta" ??:think
Jypin reissulla se teki sitä taas. Loppuu ymmärrys kyllä:think
Ettei se olisi joku asentotunnistin/anturi joka kränää..?Last edited by henu; 28-10-2007, 16:50.Ford Mondeo ST220
Suzuki GSX1300R Hayabusa
Comment
-
Comment