Nelijohtosia taitaa olla suurin osa, 2piuhaa lämmitykselle ja 2 anturille.. muista nollata vikamuisti vaihdon jälkeen (akku pois välistä ja piuhat yhteen 10min ajaksi)
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 325 i -91 omituinen vika? Vika löytyny
Collapse
X
-
Originally posted by K.S. View PostNelijohtosia taitaa olla suurin osa, 2piuhaa lämmitykselle ja 2 anturille.. muista nollata vikamuisti vaihdon jälkeen (akku pois välistä ja piuhat yhteen 10min ajaksi)
Nyt on Boschin lamba tilattu. (75€)
Kiitoksi SamTheMan:lle vinkistä.
Ei yltä piuhat yhteen. Täytyy laitta joku piuha vielä + ja - piuhojen väliin:think
99% syy BILTEMAN haista paska tarvike lambdat !!!!Last edited by henu; 09-12-2007, 14:50.Ford Mondeo ST220
Suzuki GSX1300R Hayabusa
Comment
-
-
Originally posted by henu View PostNyt on Boschin lamba tilattu. (75€)
Kiitoksi SamTheMan:lle vinkistä.
Ei yltä piuhat yhteen. Täytyy laitta joku piuha vielä + ja - piuhojen väliin:think
99% syy BILTEMAN haista paska tarvike lambdat !!!!
Niin Pilteemastahan ei saa muuta kuin verkonpainoiksi sopivia tuotteita, tosin kaikki ei toimi edes siinä hommassa
Comment
-
-
Originally posted by henu View PostNyt on Boschin lamba etupenkillä.
Ei ollu valmis "napapistokkeella". Vaan tee-se-itse-pistoke.
Johtojen värit on 2*valkonen, harmaa ja musta.
Pahus ku en muista mitkä värit löytyy auton alta.:think
Että käykö väri väriin.Kun synnyin, sain valita, haluanko olla fantastinen sängyssä vai hyvän muistin.. perhana, nyt unohdin mitä minun piti sanoa!
PT palvelut sekä valmispaketit vuosien kokemuksella
Comment
-
-
Originally posted by henu View PostKyllä näin oli.
Nyt on Boschi alla. Oli varmuuden vuoksi akunpiuhat puol tuntia yhdessäKun synnyin, sain valita, haluanko olla fantastinen sängyssä vai hyvän muistin.. perhana, nyt unohdin mitä minun piti sanoa!
PT palvelut sekä valmispaketit vuosien kokemuksella
Comment
-
-
Originally posted by Masa View Postmistä tilasit boschin anturin?
kertokaas myös missä on halvin boschin anturi? tekniikka siis 11/93 M50B20
tuossapa tuo..
pistin emailia ja kysyin mikä sopii tohon M50b25 -91:een ja kaveri vastas muistaakseni seuraavana päivänä.
Anturi tuli 3pv:ssä(Ma postiin, Ke oli mulla)Ford Mondeo ST220
Suzuki GSX1300R Hayabusa
Comment
-
Comment