325 e36 -92 turbotus
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Toimisikohan tuo Bemarissa? Iso se ainakin on... http://videos.streetfire.net/Player.aspx?fileid=AB544E3B-5DFF-416D-9CFD-A1AD23CA9564&p=Originally posted by tuning_bemaristi View PostEli kysyisin mitä osia porukka on käyttänyt/kannattaa käyttää tollaseen rojektiin ja ahtimen koosta että minkä kokoinen ois sopiva n:400hp ja n.380nm----> 
 
 Ei hajuakaan mitä katsastusmies tuohon sanois ja mitä tarttee tehdä..?Originally posted by tuning_bemaristi View PostSit vielä tuo katsastus puoli että mitä tarvitsee(ko) tehdä?  
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Toimisikohan tuo Bemarissa? Iso se ainakin on... http://videos.streetfire.net/Player.aspx?fileid=AB544E3B-5DFF-416D-9CFD-A1AD23CA9564&p= 
 
 Haha! Totaali repeäminen  
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 ilmansaanti
 
 niin sekin ois yks vaihto ehto....pitää hallille mennä sähän suunnittelemaan asiaaOriginally posted by ässä lavaan View Postelä nyt hyvä mies mee pilaa bemun konepeltiä millään rs ritilöillä. ota se kylmä ilma jatkoputkella sieltä munuaisten liepeiltä. ota se kylmä ilma jatkoputkella sieltä munuaisten liepeiltä.  
 
 miten tuo vakio ilmamäärä mittari rokkaa ahtimen kanssa...vai joutuuko ettii jostain toisesta benarista?Last edited by tuning_bemaristi; 27-09-2007, 07:52.
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Alkaa lipsumaan hieman alkuperäisestä aiheesta..
 On, ainakin kolme kappaletta. Kaikki ovat TTE:n sarjalla jolle löytyy tarvittavat päästöhyväksynnät. Tehoa niissä on silti liikaa (yli +20% alkuperäiseen nähden) joten muutoskatsastus on vaatinut AKEn poikkeusluvan.Originally posted by mapa View PostEikös Lexus is 200:ia ole katsastettu useampiakin remmillä...?Ducati 998 -02 //
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Tarkoitus oli oli vain esimerkin valossa valaa vähän toivoa vähäpäästöisen ahtamiseen...Originally posted by eeki View PostAlkaa lipsumaan hieman alkuperäisestä aiheesta..
 
 On, ainakin kolme kappaletta. Kaikki ovat TTE:n sarjalla jolle löytyy tarvittavat päästöhyväksynnät. Tehoa niissä on silti liikaa (yli +20% alkuperäiseen nähden) joten muutoskatsastus on vaatinut AKEn poikkeusluvan. PS. Eipäs ole kaikki is 200:set poikkeusluvalla katsastettu...
							
						Vesileikkuu ja laser osia/ Kuvien piirto PS. Eipäs ole kaikki is 200:set poikkeusluvalla katsastettu...
							
						Vesileikkuu ja laser osia/ Kuvien piirto
 Tig hitsausta, myös alumiini
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Kannattaa sitten olla tarkkana sen 7kw/kg, AKE:lta varmistettu ettei yksikään auto ole saanut siihen poikkeuslupaa. :think
 
 Eikä kyllä varmasti ole nämä uuden td:t katsastettu isommalle turbolle tai coolerille. Eikä varmasti Suprat, joista on vakio ahtimet vaihdettu yhteen jalkapallon kokoiseen.
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Itsellä ahtimena gt37 ja on mielestäni aika passelin kokoinen.Originally posted by tuning_bemaristi View PostEli kysyisin mitä osia porukka on käyttänyt/kannattaa käyttää tollaseen rojektiin ja ahtimen koosta että minkä kokoinen ois sopiva n:400hp ja n.380nm---->
 
 
 Sit vielä tuo katsastus puoli että mitä tarvitsee(ko) tehdä?
 Täytyy kyllä sanoa että aika maltilliset on nuo sinun vääntökuvitelmat.
 Itsellä penkitettiin 413hp ja n.560nm. Ja näissäkin alkoi suuttimet käydä pieniksi.
 Katsotaan mitä saadaan isompien suuttimien ja Autronicin jälkeen lukemiksi  
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Kai sitten on yritettävä laittaa paremmaksOriginally posted by Yeppe View PostItsellä ahtimena gt37 ja on mielestäni aika passelin kokoinen.
 Täytyy kyllä sanoa että aika maltilliset on nuo sinun vääntökuvitelmat.
 Itsellä penkitettiin 413hp ja n.560nm. Ja näissäkin alkoi suuttimet käydä pieniksi.
 Katsotaan mitä saadaan isompien suuttimien ja Autronicin jälkeen lukemiksi   
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 kansi
 
 kansi vieläkin koneistuksessa...ollut yli kuukauden :( eipä ole projekti hirveesti päässyt etenemään) paitsi putkisto valmiina  
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Idea on kyllä loistava. Toteutettavuus Suomessa ei ole...Originally posted by TheLate View PostJos saan oman mielipiteeni heittää tähän, niin jos rahasta ei ole kiinni tuo rakentaminen ostaisin itse M3:sen ja laittaisin siihen kylläkin remmin, mutta ahtamistahan sekin on... Siinä olisi jo alusta kunnossa, joka on minusta kaiken A ja O. Tämä kylläkin minun mielipide. 
 
 Onko m3:siin tehty yhtään tuv-hyväksyttyä remmi paketti, Mites nämä isojen firmojen paketit? Ei kai...Current
 sigpic
 Comment



 
							
						
Comment