Announcement
Collapse
No announcement yet.
325 e36 -92 turbotus
Collapse
X
-
Originally posted by tuning_bemaristi View PostEli kysyisin mitä osia porukka on käyttänyt/kannattaa käyttää tollaseen rojektiin ja ahtimen koosta että minkä kokoinen ois sopiva n:400hp ja n.380nm---->
Originally posted by tuning_bemaristi View PostSit vielä tuo katsastus puoli että mitä tarvitsee(ko) tehdä?
Comment
-
-
Toimisikohan tuo Bemarissa? Iso se ainakin on... http://videos.streetfire.net/Player.aspx?fileid=AB544E3B-5DFF-416D-9CFD-A1AD23CA9564&p=
Haha! Totaali repeäminen
Comment
-
-
ilmansaanti
Originally posted by ässä lavaan View Postelä nyt hyvä mies mee pilaa bemun konepeltiä millään rs ritilöillä.ota se kylmä ilma jatkoputkella sieltä munuaisten liepeiltä.
miten tuo vakio ilmamäärä mittari rokkaa ahtimen kanssa...vai joutuuko ettii jostain toisesta benarista?Last edited by tuning_bemaristi; 27-09-2007, 07:52.
Comment
-
-
Alkaa lipsumaan hieman alkuperäisestä aiheesta..
Originally posted by mapa View PostEikös Lexus is 200:ia ole katsastettu useampiakin remmillä...?Ducati 998 -02 //
Comment
-
-
Originally posted by eeki View PostAlkaa lipsumaan hieman alkuperäisestä aiheesta..
On, ainakin kolme kappaletta. Kaikki ovat TTE:n sarjalla jolle löytyy tarvittavat päästöhyväksynnät. Tehoa niissä on silti liikaa (yli +20% alkuperäiseen nähden) joten muutoskatsastus on vaatinut AKEn poikkeusluvan.PS. Eipäs ole kaikki is 200:set poikkeusluvalla katsastettu...
Vesileikkuu ja laser osia/ Kuvien piirto
Tig hitsausta, myös alumiini
Comment
-
-
Kannattaa sitten olla tarkkana sen 7kw/kg, AKE:lta varmistettu ettei yksikään auto ole saanut siihen poikkeuslupaa. :think
Eikä kyllä varmasti ole nämä uuden td:t katsastettu isommalle turbolle tai coolerille. Eikä varmasti Suprat, joista on vakio ahtimet vaihdettu yhteen jalkapallon kokoiseen.
Comment
-
-
Originally posted by tuning_bemaristi View PostEli kysyisin mitä osia porukka on käyttänyt/kannattaa käyttää tollaseen rojektiin ja ahtimen koosta että minkä kokoinen ois sopiva n:400hp ja n.380nm---->
Sit vielä tuo katsastus puoli että mitä tarvitsee(ko) tehdä?
Täytyy kyllä sanoa että aika maltilliset on nuo sinun vääntökuvitelmat.
Itsellä penkitettiin 413hp ja n.560nm. Ja näissäkin alkoi suuttimet käydä pieniksi.
Katsotaan mitä saadaan isompien suuttimien ja Autronicin jälkeen lukemiksi
Comment
-
-
Originally posted by Yeppe View PostItsellä ahtimena gt37 ja on mielestäni aika passelin kokoinen.
Täytyy kyllä sanoa että aika maltilliset on nuo sinun vääntökuvitelmat.
Itsellä penkitettiin 413hp ja n.560nm. Ja näissäkin alkoi suuttimet käydä pieniksi.
Katsotaan mitä saadaan isompien suuttimien ja Autronicin jälkeen lukemiksi
Comment
-
-
Originally posted by TheLate View PostJos saan oman mielipiteeni heittää tähän, niin jos rahasta ei ole kiinni tuo rakentaminen ostaisin itse M3:sen ja laittaisin siihen kylläkin remmin, mutta ahtamistahan sekin on... Siinä olisi jo alusta kunnossa, joka on minusta kaiken A ja O. Tämä kylläkin minun mielipide.
Onko m3:siin tehty yhtään tuv-hyväksyttyä remmi paketti, Mites nämä isojen firmojen paketit? Ei kai...Current
sigpic
Comment
-
Comment