nyt on bemari rullannu n 20000km megalla ja hyvin rullaa.. pitäs vaan saada loput viri osat paikalleen ja lähtee penkkiin pyörittää et mitä sieltä saa irti
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 325i megasquirt.. ruutta valmiina ja asiat selvempiä.. ja auto käy megalla
Collapse
X
-
Ka perkule, taitaa olla non-vanos kone kyseessä?
Taitaa tulla lapuille jotain ihan muuta kuin 192hp- E34 M5 Diamantschwarz restoration project-
ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
-
Originally posted by Jonsku View PostKa perkule, taitaa olla non-vanos kone kyseessä?
Taitaa tulla lapuille jotain ihan muuta kuin 192hpE39 528 M-Sport -97
ex:
E34 525 m50b25 -90
E30 316i Bavaria -91
E36 325 sedan -91
E30 325 2,7 eagleracing -86
E36 325 coupe -92
E34 535 -89
E34 525Tds -89
volvo 240 race -86
Comment
-
-
Originally posted by Miku_S View Postjuu on non-vanos. kyllä epäilen et tulee lapulle jotain muuta ku 192hp.. ei oikein kehtais penkissä yhtenään ravata kun se on aika hintavaa. ja vakio suuttimet käy pieneksi jo nyt nii ei saa kaikkea tehoa irti. mut katotaan käynkö vakio kilkkeillä penkissä
Antin kanssa olenkin sähköposteja vaihdellut tiuhaan asian tiimoilta kun tahtoo niin eriävää infoa saada koko hommasta.
Btw. Oliko mimmoinen homma saada tyhjäkäynti jne. pelaamaan? Kuulin että teit sen monimutkaisemman kytkennän tyhjäkäynnille, auttoiko?Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
-
Ei se kytkentä nyt niin monimutkainen ole.. Ja omistajan puolesta, kyllähän tuo tuntuu auttaneen tyhjäkäynnin luonteeseen.
Omaan on tulossa täysin samalla reseptillä mega, ite kasasin alun, mut sit kaikkiin tarvittaviin muutoksiin ei enää taidot riittäneet, niin joutuu anttiin turvautumaan. Matkahuollosta kipaisin aamulla hakemassa 390cc/min suuttimet, niin ei tarttee polttoainepulankaan kanssa heti painia. Vois tarkempaa juttua kirjoitella vaikka projektipuolelle tuosta omasta, kunhan saadaan jotain merkittävää aikaan.ReWoN Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset
Comment
-
-
Originally posted by O-Peksi View PostEi se kytkentä nyt niin monimutkainen ole.. Ja omistajan puolesta, kyllähän tuo tuntuu auttaneen tyhjäkäynnin luonteeseen.
Omaan on tulossa täysin samalla reseptillä mega, ite kasasin alun, mut sit kaikkiin tarvittaviin muutoksiin ei enää taidot riittäneet, niin joutuu anttiin turvautumaan. Matkahuollosta kipaisin aamulla hakemassa 390cc/min suuttimet, niin ei tarttee polttoainepulankaan kanssa heti painia. Vois tarkempaa juttua kirjoitella vaikka projektipuolelle tuosta omasta, kunhan saadaan jotain merkittävää aikaan.
Lähinnä kiinnostaa että onko se nyt niin paljon parempi..Antti suositteli itselle sitä TIP:piä alkuun, joten sillä lähdetään itse ainakin kokeilemaan.
Sullakin Mega-I tulossa?Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
-
Originally posted by Janzki View PostNo joo ei..Mutta on se siihen TIP122:teen verrattuna haasteellisempi
Lähinnä kiinnostaa että onko se nyt niin paljon parempi..Antti suositteli itselle sitä TIP:piä alkuun, joten sillä lähdetään itse ainakin kokeilemaan.
Sullakin Mega-I tulossa?ReWoN Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset
Comment
-
-
Mielenkiinnosta, mikä se toinen systeemi on? Ei ole tullut hetkeen selailtua. Meinaan tuo PWM-ohjattu TIP122 kautta on ainakin pelittänyt hienosti.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Originally posted by Cell View PostMielenkiinnosta, mikä se toinen systeemi on? Ei ole tullut hetkeen selailtua. Meinaan tuo PWM-ohjattu TIP122 kautta on ainakin pelittänyt hienosti.
Kuva on lainattu bimmerforumsilta aiheeseen liittyvästä topicista. Tuon kytkennän avulla mega siis ohjaa molempia napoja, pulssisuhteen mukaan.ReWoN Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset
Comment
-
-
Originally posted by O-Peksi View PostJuu täysin samanlainen paketti tulee, kuin Miku_s:llä. Teet siis sen systeemin, että tyhjäkäyntimoottorilta yksi navoista vedetään vastusten kautta maihin, ja mega maadoittaa toista?
Originally posted by Miku_S View Postei se oikein toimi huonostikkaan sillä tyylillä että toinen napa vedetään vastuksen kautta maihin ja toinen megaan.. tyhjäkäynnin rauhottaminen silleensä melko vaikeaa ainakin itsellä oli.
Emt. onko sitten radikaalia eroa välillä Mega-I ja Mega-II..
Itselle kyllä riittää, että kone edes hiukan röhöttäisi tyhjäkäyntiä, vaikka runsaasti rikkaalla, ei tuosta muutenkaan ole tulossa mikään rauhallinen sunnuntai moottoriSähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
-
Sivusta seuranneena sanoisin, et ainakin Miku_S:n autoon löytyi sata kertaa helpommin toimivat tyhjäkäyntisäädöt tuon piirin avulla. Kattelin taistelua sillä vastussysteemillä ja ei se oikein järkevästi pelannu millään asetuksilla.ReWoN Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset
Comment
-
Comment