Bensaa tulee ainakin niin perkeleesti letkusta. Täytyy tutkia sitte tota kipuna puolta kun kerkee myöhemmin tänään.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 320 käyntivika
Collapse
X
-
Vaihdoin uudet tulpat kun nuo ex omistajan vaihtamat kastu aikas pahasti. Auto lähti kun palmun alta käyntiin ja toimi hyvin. Jätin halliin lepäämään yöksi ja aamulla katotaan taas että lähteekö.Jos lähtee niin seuraavaks yöks ulos. Näkee sitte että onko tolla lämpötilalla kuitenkaan merkitystä.
Comment
-
-
Mittasin lämpötila-anturin kun sain auton sisälle ja antoi arvoksi n.8.5kohm eli aikas raju arvo mun mielestä kun huoneenlämmössä pitäs olla 2.0-2.5 kohm. pakkasta oli ulkona ehkä 2 astetta. kävin varmuudenvuoksi tilaamassa uuden anturin. mittasin myös anturin arvon ohjainlaitteen liitinkammasta ja arvo oli sama, joten piuhat on ehjät. Jos toi arvo tosiaan kuuluu lineaarisesti nousta kun anturi kylmenee niin sillon veikkaisin että toi vois olla rikki. Oon mittaillu anturia aikasemminkin, mutta on saattanu keretä lämpeemään just sen veran että on antanu järkilukemia. Kylmäspraylla yritin sitä sillon viilennelläkin, mutta vetäsee toi kylmäspray sen niin pirun kylmäks ja nopeesti, että ei siitä arvosta oikeen osaa sanoa juuri mitään sillon muutakun että se arvo muuttuu aika lailla.Last edited by Janska; 04-03-2008, 16:59.
Comment
-
-
Ja niin kuin arvasinkin auto ei toimi uudella lämpötila-anturillakaan. Sen sijaan haluaa kokoajan naksuttaa evap venttiiliä vai mikä se on siellä ilmamäärämittarin alla. Lopettaa vasta kun ottaa moottorinohjausreleen pois ja laittaa takas. Sillon kun auto toimii niin naksutus loppuu hetken päästä sammuttamisesta.
Comment
-
-
On toikin jo kokeiltu. Ei tuntunut olevan vaikutusta. Kun sais jostain IMM lainaksi ja siemens moottorinohjainlaitteen niin pääsis nekin sulkemaan varmuudella pois vaihtoehdoista... Tänään sain narrattua auton ulkoilmasta käyntiin. Lähti kun kikkaili kaasun kanssa. Sitten kun auton sammuttaa hetken käymisen jälkeen ja kokeilee uudelleen niin saattaa lähteä, mutta käy miten sattuu ja kaasua ei kestä yhtään. Alkaa paukuttamaan imusarjassa/putkessa. Sitten kun taas lämpenee niin alkaa toimimaan paremmin.Last edited by Janska; 06-03-2008, 11:04.
Comment
-
Comment