Announcement

Collapse
No announcement yet.

e36 M3 3.2 tyhjäkäynti aaltoilee.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bimmerrlz
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2007
    • 363
    • Oulu

    #16
    Originally posted by Särki View Post
    Se vastus on (jos on) puolien johtosarjassa suuttimien liitinten päällä olevassa suojaputkessa musta mokkula ruskeassa johdossa. Ei se ole se yhden puolan päältä venttiilikoppaan tuleva kaapeli...
    niin ei ole nimenomaan "se" kaapeli.. aattelinkin että selitin vähän ehkä hankalasti Viestistä jonka särki kirjotti niin saa jo paremmin selkoa. niin siis jos ylipäätänsä on se vastus sulla siellä.. aatelin vaan ku saman vikakoodin antoi mulla testeri ku samanlaisia oireita oli.. en tiiä sit ku sulla on kuitenkin motorsportti tai jotain..........

    Comment

    • _axu_
      Newbiemmer
      • Feb 2008
      • 2

      #17
      mahdolinen vika paikka on toi sytysboksi. tai sitten joku alipaine letku vuotaa.

      Comment

      • sexmouse
        Newbiemmer
        • Apr 2007
        • 18
        • Alavus

        #18
        Originally posted by Särki View Post
        Se vastus on (jos on) puolien johtosarjassa suuttimien liitinten päällä olevassa suojaputkessa musta mokkula ruskeassa johdossa. Ei se ole se yhden puolan päältä venttiilikoppaan tuleva kaapeli...
        puolilla ei ole erikseen maadoitus piuhaa vaan venttiili kopan päätyyn tulee yksi ja ainut maadoitus.. ja puolille tulee vai mustia johtoja...

        Comment

        • sexmouse
          Newbiemmer
          • Apr 2007
          • 18
          • Alavus

          #19
          Originally posted by Särki View Post
          Se vastus on (jos on) puolien johtosarjassa suuttimien liitinten päällä olevassa suojaputkessa musta mokkula ruskeassa johdossa. Ei se ole se yhden puolan päältä venttiilikoppaan tuleva kaapeli...
          onko se musta mokkula johtojen välissä eli tulee ja jatkuu=?? löytyy vain sellaisia mustia päätettyjä mokkuloita..

          Comment

          • sexmouse
            Newbiemmer
            • Apr 2007
            • 18
            • Alavus

            #20
            Originally posted by Särki View Post
            Se vastus on (jos on) puolien johtosarjassa suuttimien liitinten päällä olevassa suojaputkessa musta mokkula ruskeassa johdossa. Ei se ole se yhden puolan päältä venttiilikoppaan tuleva kaapeli...
            suuttimien johto suojan alta löytyy 3kpl 240ohm vastuksia, mutta ne on kyllä suuttimia varten ja kunnossa on'
            :think

            Comment

            • M_Power
              Moderator
              • Jul 2003
              • 2758
              • Espoo, HML

              #21
              Tässä pari tarkistuskohdetta lisää.
              Läppärunkojen tiivisteet, imukotelolle tulevat alipaineletkut.
              BMW G12 740Le xDrive -18, since -20 iPerformance M Sport Individual
              BMW E30 M3 -88, since -01 BMW Motorsport GmbH

              Leistung Kosten Geld, wie schnell möchten Sie gehen?
              Team oldschoolautos, ///M Abteilung.
              Team vier Zylinder!

              Comment

              • sexmouse
                Newbiemmer
                • Apr 2007
                • 18
                • Alavus

                #22
                jep

                tarkastettu on... voisko johtua vanoksesta==?? kun välillä se pitää ihme ääntä..
                Originally posted by M_Power View Post
                Tässä pari tarkistuskohdetta lisää.
                Läppärunkojen tiivisteet, imukotelolle tulevat alipaineletkut.

                Comment

                • leppala
                  Bimmer Rookie
                  • Jun 2007
                  • 190
                  • järvenpää

                  #23
                  Originally posted by sexmouse View Post
                  tarkastettu on... voisko johtua vanoksesta==?? kun välillä se pitää ihme ääntä..
                  Ameriikan poijjaat kerto että jos ne vanoksen solenoidien stefat vuotaa, niin aiheuttaa tuota aaltoilua.
                  Eli suomeksi jos solenoidien kopat tihkuu öljyä, niin stefat vaihtokunnossa.

                  E: Ei tosin pitäisi liittyä vajaalla käymiseen kylmänä...
                  Hävittääkö jäähdytysnestettä?
                  Last edited by leppala; 27-06-2008, 09:44.

                  Comment

                  • jannmann
                    Bimmer Enthusiast
                    • Feb 2003
                    • 5856
                    • Joccis City

                    #24
                    Mites toi kaasunasentotunnistin? Tunnistaako se tyhjäkäynnin?
                    Jos luulee, että ollaan pintakaasulla. Silloin tyhjäkäyntimoottori ei ole toiminnassa.

                    Tämäkään ei tosin selitä vajaalla käymistä.
                    Aprilia RSV4

                    Comment

                    • sexmouse
                      Newbiemmer
                      • Apr 2007
                      • 18
                      • Alavus

                      #25
                      jes

                      jos kosteena on =) juu ´korjaamon setä meinas että pitäis mennä moottorin pesulla ja sitte joku lisä aine öljyn sekaan.. nestettä ei syö. eikä öljyä..

                      Originally posted by leppala View Post
                      Ameriikan poijjaat kerto että jos ne vanoksen solenoidien stefat vuotaa, niin aiheuttaa tuota aaltoilua.
                      Eli suomeksi jos solenoidien kopat tihkuu öljyä, niin stefat vaihtokunnossa.

                      E: Ei tosin pitäisi liittyä vajaalla käymiseen kylmänä...
                      Hävittääkö jäähdytysnestettä?

                      Comment

                      • sexmouse
                        Newbiemmer
                        • Apr 2007
                        • 18
                        • Alavus

                        #26
                        juu

                        puolien vaihdolla sai vajaalla käyntiin lähdön korjattua.. mutta vielä tyhjäkäynti välillä sekoilee.. tuntuu että meinais tukehtua ja sitte rupee käymään vajaalla.. vähä polkee kaasua niin taas pelaa.. kun painat aavistuksen kaasua , niin että löytää sopivan kohdan niin saa myös aikaan tuo "sekoamisen":think

                        Originally posted by jannmann View Post
                        Mites toi kaasunasentotunnistin? Tunnistaako se tyhjäkäynnin?
                        Jos luulee, että ollaan pintakaasulla. Silloin tyhjäkäyntimoottori ei ole toiminnassa.

                        Tämäkään ei tosin selitä vajaalla käymistä.

                        Comment

                        • sexmouse
                          Newbiemmer
                          • Apr 2007
                          • 18
                          • Alavus

                          #27
                          ei vaiskaan

                          taas tekee samaa.. lähtee vajaalla käyntiin. autto ehkä yhteen kylmäkäynnistykseen tais olla vaan tuuria.
                          Originally posted by sexmouse View Post
                          puolien vaihdolla sai vajaalla käyntiin lähdön korjattua.. mutta vielä tyhjäkäynti välillä sekoilee.. tuntuu että meinais tukehtua ja sitte rupee käymään vajaalla.. vähä polkee kaasua niin taas pelaa.. kun painat aavistuksen kaasua , niin että löytää sopivan kohdan niin saa myös aikaan tuo "sekoamisen":think

                          Comment

                          Working...
                          X
                          😀
                          🥰
                          🤢
                          😎
                          😡
                          👍
                          👎