Originally posted by Särki
View Post
e36 M3 3.2 tyhjäkäynti aaltoilee.
Collapse
X
-
niin ei ole nimenomaan "se" kaapeli.. aattelinkin että selitin vähän ehkä hankalasti
Viestistä jonka särki kirjotti niin saa jo paremmin selkoa.
niin siis jos ylipäätänsä on se vastus sulla siellä.. aatelin vaan ku saman vikakoodin antoi mulla testeri ku samanlaisia oireita oli.. en tiiä sit ku sulla on kuitenkin motorsportti tai jotain..........
-
puolilla ei ole erikseen maadoitus piuhaa vaan venttiili kopan päätyyn tulee yksi ja ainut maadoitus.. ja puolille tulee vai mustia johtoja...Originally posted by Särki View PostSe vastus on (jos on) puolien johtosarjassa suuttimien liitinten päällä olevassa suojaputkessa musta mokkula ruskeassa johdossa. Ei se ole se yhden puolan päältä venttiilikoppaan tuleva kaapeli...
Comment
-
onko se musta mokkula johtojen välissä eli tulee ja jatkuu=?? löytyy vain sellaisia mustia päätettyjä mokkuloita..Originally posted by Särki View PostSe vastus on (jos on) puolien johtosarjassa suuttimien liitinten päällä olevassa suojaputkessa musta mokkula ruskeassa johdossa. Ei se ole se yhden puolan päältä venttiilikoppaan tuleva kaapeli...
Comment
-
suuttimien johto suojan alta löytyy 3kpl 240ohm vastuksia, mutta ne on kyllä suuttimia varten ja kunnossa on'Originally posted by Särki View PostSe vastus on (jos on) puolien johtosarjassa suuttimien liitinten päällä olevassa suojaputkessa musta mokkula ruskeassa johdossa. Ei se ole se yhden puolan päältä venttiilikoppaan tuleva kaapeli...
:think
Comment
-
Tässä pari tarkistuskohdetta lisää.
Läppärunkojen tiivisteet, imukotelolle tulevat alipaineletkut.BMW G12 740Le xDrive -18, since -20 iPerformance M Sport Individual
BMW E30 M3 -88, since -01 BMW Motorsport GmbH
Leistung Kosten Geld, wie schnell möchten Sie gehen?
Team oldschoolautos, ///M Abteilung.
Team vier Zylinder!
Comment
-
Ameriikan poijjaat kerto että jos ne vanoksen solenoidien stefat vuotaa, niin aiheuttaa tuota aaltoilua.Originally posted by sexmouse View Posttarkastettu on... voisko johtua vanoksesta==?? kun välillä se pitää ihme ääntä..
Eli suomeksi jos solenoidien kopat tihkuu öljyä, niin stefat vaihtokunnossa.
E: Ei tosin pitäisi liittyä vajaalla käymiseen kylmänä...
Hävittääkö jäähdytysnestettä?Last edited by leppala; 27-06-2008, 09:44.
Comment
-
jes
jos kosteena on =) juu ´korjaamon setä meinas että pitäis mennä moottorin pesulla ja sitte joku lisä aine öljyn sekaan.. nestettä ei syö. eikä öljyä..
Originally posted by leppala View PostAmeriikan poijjaat kerto että jos ne vanoksen solenoidien stefat vuotaa, niin aiheuttaa tuota aaltoilua.
Eli suomeksi jos solenoidien kopat tihkuu öljyä, niin stefat vaihtokunnossa.
E: Ei tosin pitäisi liittyä vajaalla käymiseen kylmänä...
Hävittääkö jäähdytysnestettä?
Comment
-
juu
puolien vaihdolla sai vajaalla käyntiin lähdön korjattua.. mutta vielä tyhjäkäynti välillä sekoilee.. tuntuu että meinais tukehtua ja sitte rupee käymään vajaalla.. vähä polkee kaasua niin taas pelaa.. kun painat aavistuksen kaasua , niin että löytää sopivan kohdan niin saa myös aikaan tuo "sekoamisen":think
Originally posted by jannmann View PostMites toi kaasunasentotunnistin? Tunnistaako se tyhjäkäynnin?
Jos luulee, että ollaan pintakaasulla. Silloin tyhjäkäyntimoottori ei ole toiminnassa.
Tämäkään ei tosin selitä vajaalla käymistä.
Comment
-
ei vaiskaan
taas tekee samaa.. lähtee vajaalla käyntiin. autto ehkä yhteen kylmäkäynnistykseen
tais olla vaan tuuria.
Originally posted by sexmouse View Postpuolien vaihdolla sai vajaalla käyntiin lähdön korjattua.. mutta vielä tyhjäkäynti välillä sekoilee.. tuntuu että meinais tukehtua ja sitte rupee käymään vajaalla.. vähä polkee kaasua niin taas pelaa.. kun painat aavistuksen kaasua , niin että löytää sopivan kohdan niin saa myös aikaan tuo "sekoamisen":think
Comment
Comment